خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عذرخواهی بی ادبی حامی شریعتمداری

فردی که عکس علامت توهین آمیزش خطاب به دانشجویان منتقد سخنان حسین شریعتمداری در دانشگاه تهران منتشر شده، گفته است: هیچ توجیهی در انجام این عمل زشت نیست.
به گزارش انصاف نیوز، وی که پس از انتشار تصویرش در سایت ها و شبکه های اجتماعی به سوابقش اشاره شد، در توضیحی که در صفحه ی فیسبوک داریوش سجادی نوشته، با تاکید بر این که «من سبز بودم و برگشتم»، از گذشته ی خود ابراز برائت کرده و نوشته است:
«این حرکت بی اخلاقی رو در پاسخ به توهین های پی در پی طرف مقابل که به جز چند مورد حمله به دوستان بسیج، بیشتر کلامی بود در یک فضای احساسی این حرمت شکنی غیر قابل توجیه رخ داد. اولین بار بود من در چنین میتینگ شرکت کردم و ربطی هم به بسیج دانشکده علوم سیاسی و بسیج دانشگاه تهران ندارم و یه پیشنهاد یکی از دوستان رفتم. زمانیکه این عکس رو دیدم بیشترین نگرانی من از این بود که طرف مقابل این واکنش رو نسبت بده به بچه بسیجی ها و حزب اللهی ها و خیلی متاسف شدم که تحت تاثیر احساسات و شعارهای طرف مقابل که خیلی از این حرکت، حداقل برای من، توهین آمیزتر بود، (به جز چند مورد که دیدند برگزارکننده های همایش تحریک نمی شن اقدام به درگیر شدن کردند) این کار رو انجام دادم، نمی دونم چرا چند نفرشون رو من کلیک کرده بودند که هرجوری شده حرص منو دربیارن، خدا منو ببخشه و از همه عذر می خوام، والسلام»
اصلاحیه در ساعت 22:30: نام فرد مذکور از خبر حذف شد.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا