خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بازجویی مامور وزارت اطلاعات از دانشجوی دانشگاه علامه تکذیب شد

در پی انتشار خبرهایی مبنی بر بازجویی چهار ساعته دو مامور وزارت اطلاعات از دانشجوی دانشگاه علامه طباطبایی و ورود و حضور افراد غیر دانشگاهی در محیط آکادمیک دانشگاه، شورای صنفی دانشکده علوم ارتباطات این خبر را تکذیب کرد.

شقایق صفی‌خانی، دبیر شورای صنفی دانشکده علوم ارتباطات در گفت‌وگو با ایرناپلاس در مورد اخبار منتشر شده پیرامون بازجویی 4 ساعته از دانشجوی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: یکی از دانشجویان دانشگاه برای توضیحاتی به حراست احضار شده‌ است. ریاست حراست هم برای حل موضوع و با حسن نیت، دانشجویان را در جریان مصاحبه از نهادهای بیرون از دانشگاه قرار می‌دهد و مورد پیش آمده همانجا ختم به خیر می‌شود. خبرهای منتشر شده مبنی بر اینکه دانشجو از حضور افراد نهادهای خارج از دانشگاه اطلاع نداشته و از زبان ما منتشر شده درست نیست.

وی ادامه داد: این حسن‌نیت رئیس حراست دانشگاه بوده که می‌خواست قضیه در داخل دانشگاه حل شود. اینکه رسانه‌های دیگر برداشت اشتباهی کرده‌اند هیچ ارتباطی به ما ندارد.

بنابر این گزارش، شورای صنفی دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی، به استناد بررسی‌ها و پیگیری‌های انجام شده و گفت‌وگوی حضوری با مدیر حراست دانشگاه، مشخص شد موارد اعلامی اعتبار خبری نداشته است. بنابراین به اطلاع عموم دانشجویان می‌رساند مصاحبه انجام شده با دانشجوی فوق در دفتر حراست طی فرآیندهای معمول و مرسوم و به روال عادی بوده است وهیچ‌گونه تهدیدی متوجه هیچ دانشجویی نیست و اخبار منتشرشده در این زمینه صحت ندارد. بنابراین خبر منتشر شده در رسانه‌های معاند هیچ ارتباطی به شورای صنفی دانشکده ارتباطات در دانشگاه علامه طباطبایی ندارد و رسانه‌های بیگانه از این مسئله به دنبال سوء استفاده هستند. شورای صنفی به دور از هر گونه فعالیت سیاسی و جناحی به دنبال احقاق حقوق صنفی دانشجویان است و فعالیت‌های این شورا هیچ ارتباطی با رسانه‌های معاند ندارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا