خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پایان دادگاه فاطمه هاشمی

دادگاه رسیدگی به اتهامات فاطمه هاشمی رفسنجانی دقایقی قبل به پایان رسید این در حالی است که او پس از پایان دادگاه گفت: من از باب امر به معروف و براساس آزادی بیان مطالبی را مطرح کرده بودم که امروز به خاطرش محاکمه شدم.
به گزارش مهر، پرونده فاطمه هاشمی با صدور کیفرخواست به اتهام نشر اکاذیب به شعبه اول دادگاه انقلاب تهران ارجاع شده بود که جلسه محاکمه صبح چهارشنبه 19 دی ماه جاری با حضور فاطمه هاشمی، وکیل مدافع و همسر آیت الله هاشمی برگزار شد.
فاطمه هاشمی که توسط خواهر و برادرش یاسر و فائزه همراهی می شد پس از جلسه محاکمه اش در جمع خبرنگاران گفت: امروز ساعت 10.30 دقیقه جلسه دادگاه شروع و من با رد اتهام به دفاع از خود پرداختم.
وی افزود: از باب امر به معروف و نصیحت این مطالب را مطرح کرده بودم و به عنوان یک شهروند و براساس قانون اساسی حق آزادی بیان دارم.
هاشمی بیان کرد: در این جلسه آخرین دفاع من اخذ و فقط به مادرم اجازه ورود به دادگاه داده شد. وکلایم نیز مسائلی را درخصوص اتهام من بیان کرده و این اتهام را رد کردند.
پوربابایی وکیل فاطمه نیز درباره روند دادگاه گفت: در جلسه امروز به طور کامل از موکلم دفاع کردیم و حکم دادگاه ظرف یک هفته آینده صادر خواهد شد.
علیزاده طباطبایی دیگر وکیل فاطمه نیز روند دادگاه را مناسب ارزیابی کرد و گفت: در جلسه امروز در خصوص اعتراضاتی که به نحوه رسیدگی داشتیم دفاعیات خود را مطرح کردیم.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا