خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ساخت بی‌مجوز سوله‌ی ستاد اقامه نماز جمعه لواسان

در بیانیه‌ای با عنوان «جمعی از شهروندان لواسان»، ضمن حمایت از برخورد با متخلفین در هر لباس و رده، پرسیده شده است: «آیا این انصاف است که همه این تلاش‌ها نادیده گرفته شود و اما دیگران جرات نداشته باشند که حتی بپرسند چگونه ستاد اقامه نماز جمعه لواسان بدون اخذ مجوزهای قانونی و لازم از مراجع ذی‌صلاح اقدام به ساخت سوله می‌کند».

به گزارش انصاف نیوز به نقل از ایلنا، در بخشی از این بیانیه با تاکید بر تداوم این برخوردها، از امام جمعه این شهر خواستند با پرهیز از کلی‌‌گویی در خصوص تخلفات صورت گرفته پشتیبان مسئولان فسادستیز باشد.

در بخشی دیگر از این بیانیه خطاب به حجت الاسلام لواسانی امام جمعه لواسان آمده است: ما شهروندان لواسان خوشحالیم که مسئولان شهر با تخلفات از هر مدل و نوعی برخورد کنند و تا اینجای کار با مسوولان و از جمله امام جمعه محترم همراه هستیم اما کلی گویی و تعارض در گفته‌‌ها و برخوردها را نه شایسته می‌دانیم و نه می‌پذیریم.

در بخش دیگری از این بیانیه با اشاره به بخشی از سخنان اخیر امام جمعه لواسان در خصوص مبارزه با فساد و رانت خواری و برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز آمده است: همان گونه که تاکید کردیم ما مردم لواسان پشت سر مسوولان در بحث مبارزه با فساد و رانت‌خواری ایستاده‌ایم اما این موضوع برایمان جای سوال دارد که چرا در چهار سال گذشته امام جمعه محترم سکوت کرده‌اند؟ مگر پرونده شهرک‌های باستی و کلاک متعلق به شش ماه یا یک سال گذشته است؟ برای ما جای بسی تاسف دارد که در مورد این دو شهرک چرا فقط به ذکر نام مناطق یاد شده بسنده شده است و هیچ ذکری از عاملان این فساد، مدیران متخلف و … نشده است؟

آیا این گونه برخورد کردن فقط موجب ایجاد شبهه در اذهان و زیر سوال بردن مسوولان جدی در امر مبارزه با فساد و رانت‌خواری نمی‌شود؟

در ادامه این بیانیه تاکید شده است که شهرک باستی و ساخت‌ و سازهای صورت گرفته در آن به سال 1382 برمی‌گردد و امام جمعه محترم لواسان نیز بیش از 4 سال است که در این کسوت مشغول به خدمت می‌باشد اما تاکنون هیچ صحبتی در خصوص تخلفات صورت گرفته در این منطقه نشده است جز در چند ماه اخیر.

بر اساس این گزارش در بخش دیگری از این بیانیه با اشاره به اینکه به نظر می‌رسد عده‌ای به امام جمعه لواسان آدرس غلط می‌دهند، آمده است: توصیه مشفقانه ما شهروندان لواسانی به امام جمعه محترم آن است که مراقب برخی از اطرافیان خود باشند که این گونه حیثیت و اعتبار مردم منطقه و همچنین مدیرانی که در مبارزه با فساد لحظه‌ای کوتاه نیامده‌اند، مخدوش نشود.

در این بیانیه همچنین با اشاره به آماری که توسط ریاست حوزه قضایی لواسان در ایام دهه فجر به مردم ارائه شد، تصریح شده است: مسوول محترم حوزه قضایی لواسان تاکید داشتند که ظرف 2 سال و نیم گذشته هیچ گونه کوه‌خواری و زمین‌خواری در لواسان اتفاق نیفتاده است و آمار ساخت وسازهای غیرمجاز هم به کمترین میزان خود در مقایسه با گذشته رسیده که نمونه آن هم تخریب ویلای متعلق به دختر یکی از وزرای سابق است.

آیا این انصاف است که همه این تلاش‌ها نادیده گرفته شود و اما دیگران جرات نداشته باشند که حتی بپرسند چگونه ستاد اقامه نماز جمعه لواسان بدون اخذ مجوزهای قانونی و لازم از مراجع ذی‌صلاح اقدام به ساخت سوله می‌کند.

در بخش دیگری از این بیانیه با اشاره به مراجعات شهروندان لواسان به دفتر امام جمعه آمده است: حرف ما مردم لواسان آن است که چرا محل زندگی شما بر خلاف امام جمعه فقید این شهر در بین مردم لواسان نیست و هر گاه شهروندان به دفتر شما برای رفع و رجوع مشکلاتشان مراجعه می‌کنند با این پاسخ مواجه می‌شوند که حاج‌آقا در تهران تشریف دارند.

در پایان این بیانیه آمده است: بر خلاف گفته‌های امام جمعه محترم لواسان ما نمی‌خواهیم نام این شهر به گونه‌ای بر سر زبان‌ها بیفتد که گویی لواسان مظهر تخلف و فساد است و باید دائم به دنبال تخلف و متخلف در این شهر باشیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا