خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چالش جدید روح الله زم

روح الله زم گرداننده‌ی آمدنيوز در برنامه‌ی چشم‌انداز تلویزیون ایران اینترنشنال در پاسخ به سوال‌های پی در پی مجری درباره‌ی مستند تازه پخش شده‌ی «ایستگاه پایانی دروغ» نتوانست مخاطب را راضی کند.

به گزارش انصاف نیوز، وقتی زم گفت که «اقرار می‌کنم که یک سری جاها فریب خوردیم. این اولین بار بوده که در چنین موقعیتی قرار می‌گرفتم»، مجری به او گفت: «نه این اولین بار نبوده، شما مدام تاکید دارید روی یک سری خبرهایی که می‌گویید در دسترس هیچ رسانه‌ی دیگری نیست. همین الان که با من صحبت می‌کردید، می‌گویید که دومین کازینوی بزرگ جهان متعلق به خانواده‌ی لاریجانی است. از کجا معلوم که این خبر هم فردا مشخص نشود مثل «کوروش 2» بوده یا مثل ماجرای «17 دی» بوده؟!»

در مستند پخش شده از صداوسیما، شخصی با هماهنگی دستگاه اطلاعاتی ایران به روح الله زم اطلاعات غیرواقعی می‌داده و او هم آن اطلاعات را در مصاحبه‌های خود و یا در آمدنیوز به عنوان خبرهای دست اول و اختصاصی منتشر می‌کرد، از جمله پروژه‌ای ساختگی و غیرواقعی به نام «کوروش 2».

زم در این مستند پخش شده، در گپ و گفتی که تصور می‌کرده خصوصی است، درباره‌ی بخش‌هایی از اپوزسیون حرف‌های عجیبی زده است از جمله گفته که رضا پهلوی، فرزند محمدرضا شاه، در صورت تغییر نظام به اندازه‌ی یک فرمانداری هم لیاقت ندارد ولی با امید لیدری براندازان، شب‌ها برای سان دیدن تمرین می‌کند.

حالا روح الله زم که در مستند به عنوان خصوصی «نیما زم» خوانده شده، به ایران اینترنشنال گفته است که: «من خالصانه خصوصاً از شاهزاده رضا پهلوی و شهبانو عذرخواهی می‌کنم».

او البته مدعی شده که از قبل از پشت پرده خبر داشته و «مجبور بودیم اطلاعات غلط به جمهوری اسلامی بدهیم»!

فرزند حجت الاسلام محمدعلی زم، همچنین در توجیه فریب خوردن درباره‌ی خبرهای جعلی، مدعی شده است: «برای کاری بزرگ‌تر مجبور شدم خبر جعلی منتشر کنم و معذرت می‌خواهم / اولین بار در چنین موقعیت خطرناکی قرار می‌گرفتم».

مجری تلویزیون اپوزسیون ایران اینترنشنال که ادعاهای زم را پذیرفتی نمی‌دانست، بارها در طول این مصاحبه با او چالش کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا