خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گزارش تصویری | درگیری کریمی قدوسی و ذوالنوری با علی مطهری

دیدار فراکسیون امید مجلس با سید محمد خاتمی باعث اعتراض زاهدی عضو فراکسیون ولایی شد که همین موضوع تذکر اصل ۷۵ محمدعلی وکیلی نماینده تهران را به دنبال داشت، اما نمایندگان اصولگرا عضو فراکسیون ولایی مجلس در اعتراض به صحبت‌های وکیلی  حواشی و تنش‌هایی ایجاد کردند که به درگیری لفظی منجر شد.

به گزارش انصاف نیوز، گزارش تصویری اتفاقات امروز مجلس در ادامه می‌آید:

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. راستی این قهرمانان سروانتس یکبار فقط یکبار برای فروش کلیه ای یا فروش ناموسی برای لقمه ای نان چنین رگهای گردنشان متورم شده است؟؟؟؟؟خدایا ماراازاین جانوران برحذر دار…..

  2. اگه داروخانه ای قرصهای اعصاب خود را به مجلس میبرد و میفروخت از فروش فوری ایران خودرو و سایپا موفقتر عمل میکرد! اگر باور نمیکنید عکسها را دوباره مرور کنید.

  3. آدم یاد کلاس های دوران مدرسه و بچگی هاش میافته.
    همیشه بودن یه مشت تنبل و نمره صفر که عقده بی توجهی هایی رو که از دور و بری هاشون میدیدن!!!!!!! میخواستن سر زرنگ ها و مقبول های کلاس خالی کنن و همیشه درونشون انباشته از حقد و کینه و حسد و نفرت بود!!!!!
    البته شاید بخاطر همین نادونی و جهالت شون بود که نمیفهمیدن که این رفتارهاست منزوی و کوچیکشون کرده و اگه بتونن وقت بزارن و از مقبولین و شاگرد اولی ها درس بگیرن شاید وضعشون درست بشه!!! اما ……………………… همچنان ادامه می دادن و ……..

  4. آدم اینجا می بیند که چطور یکی در حبس و زندان و تحت فشار هم پیروز است و یکی آزاد و بی محدودیت و در قدرت هم شکست خورده و هراسان

  5. اصولا حصر عملی شریف و خداپسندانه است اگر میرحسین در حصر باشد و عملی غیرانسانی و ستمگرانه اگر شیخ عیسی قاسم در بحرین در حصر باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا