خرید تور تابستان ایران بوم گردی

روایت مجری شبکه افق از “کلاهبرداری نوین”حوزه هنری

برنامه عصرانه شبکه افق به توزیع عجیب فیلم هزارپا توسط حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرآنلاین، توزیع دو قسمتی فیلم «هزار پا» در شبکه نمایش خانگی که با واکنش‌های مختلفی مواجه شد، در برنامه «عصرانه» شبکه افق نیز مورد توجه قرار گرفت.

در بخش مرور روزنامه‌های این برنامه، تیتر «500پا در شبکه نمایش خانگی» از روزنامه همشهری انتخاب و به حواشی پخش فیلم «هزارپا» به صورت دو قسمتی همراه با بخش‌های ویژه‌ای که در اکران عمومی نبوده، پرداخته شد که با واکنش تند مجری برنامه همراه بود.

کارشناس برنامه «عصرانه» به روش توزیع فیلم که واکنش و تعجب کارگردان فیلم را هم در پی داشته اشاره کرد و توزیع دوقسمتی را در راستای درآمدزایی صرف، توصیف کرد که مجری برنامه گفت: این روش، به هرحال کلاهبرداری نوین است که نشان می‌دهد برخی در سودجویی سقفی برای خود قائل نیستند.

شایان ذکر است، فیلم «هزار پا» توسط سازمان سینمایی سوره وابسته به حوزه هنری سازمان تبلیغات به صورت سریالی دو قسمتی در شبکه نمایش خانگی توزیع شده است که انتقادهای شدید از محتوای این فیلم نیز خریدار رایت تهیه و توزیع خانگی را از صرافت سود هنگفت آن نیانداخته است.

بنابراین گزارش، حاشیه دیگر برنامه دیروز «عصرانه» حذف روزنامه شرق از پیشخوان روزنامه‌ها و عدم بررسی تیترهای این روزنامه بود، چرا که روزنامه شرق تیتر اول خود را به مصاحبه با محمود احمدی نژاد درباره مسائل اقتصادی کشور اختصاص داده بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. سید محمد خاتمی گفت: دیگر خیلی سخت است به مردم بگوییم در انتخابات شرکت کنید.

    آقای خاتمی،
    عدم شرکت در انتخابات موجب رو کار آمدن جناح [بدتر] می شود همچنانکه در سال 84 حدود 15 میلیون نفر از هموطنان انتخابات را تحریم کردند و باعث شدند روند انقلاب زدایی هشت سال عقب بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا