خرید تور تابستان ایران بوم گردی

در دوره‌ی پاکسازی پوست کدام روش‌های فیشیال صورت را یاد می‌گیریم؟

رپورتاژآگهی

پاکسازی پوست صورت یک روش درمانی و زیبایی است که برای سلامت و بهبود ظاهر و زیبایی پوست صورت انجام می شود. این دوره آموزش آرایشگری در آموزشگاه ها در دو سطح مبتدی و پیشرفته ارائه می شود. سطح مبتدی آن شامل استفاده از ماسک های مختلف جهت پاکسازی و لایه برداری پوست است. اما در سطح پیشرفته روش استفاده از دستگاه های مختلف پاکسازی و زیبایی پوست آموزش داده می شود.

استفاده از دستگاه برای پاکسازی و سلامت پوست به نام فیشیال صورت شناخته می شود. این روش در کینیک های زیبایی انجام شده و باید تحت نظر پزشک صورت بگیرد. برای آشنایی بیشتر با دستگاه ها و روش هایی که در دوره آموزش فیشیال صورت به آن ها پرداخته می شود با ما همراه باشید.

روش های فیشیال صورت در دوره پاکسازی پوست

اگر دوره مبتدی پاکسازی پوست را گذرانده باشید، با ماسک های طبیعی و شیمیایی برای پاکسازی پوست آشنا شده اید. اما در دوره پیشرفته و حرفه ای، کار با دستگاه های حرفه ای را می آموزید که در کلینیک های پوست و تحت نظر متخصص از آن ها استفاده می شود. مهم ترین این دستگاه ها شامل موارد زیر است:

۱. میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن نوعی درمانی غیر تهاجمی برای زیبایی و رفع مشکلات پوستی است که در کلینیک های زیبایی انجام می شود. این روش به آرامی پوست شما را لایه برداری می کند و بعد از چند جلسه درمان پوست شما صاف تر و روشن تر می شود. از مزایای میکرودرم ابریژن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روشن و شفاف شدن پوست.
  • یکنواخت شدن بافت و رنگ پوست.
  • کاهش لکه های پوستی که با افزایش سن ایجاد می شوند.
  • لکه های تیره ای که بعد از بهبود آکنه ها ایجاد می شوند.
  • درمان ملاسما (لکه های قهوه ای پوست صورت).

۲. میکرونیدلینگ

 میکرو نیدلینگیکی از روش های جوانسازی پوست است که با تحریک کلاژن سازی پوست انجام می شود. در انجام این روش از سوزن های کوچکی استفاده می شود که با فشار معینی وارد پوست صورت می شوند و سوراخ های کوچکی را روی آن ایجاد می کنند. با این کار فضای کافی برای وارد کردن مواد و سرم های خاص به پوست باز می شود.

این درمان با دو روش دستی و دستگاهی انجام می شود که اثربخشی روش دستگاهی به مراتب بیشتر از روش دستی خواهد بود.

۳. مزونیدلینگ

مزونیدلینگ ترکیبی از دو روش مزوتراپیو میکرونیدلینگ است. در این روش، داروهای مخصوص و مواد مغذی بدون استفاده از سرنگ و توسط سوزن های بسیار نازک وارد پوست می شوند. بنابراین از کوکتل های مزوتراپی با روش میکرونیدلینگاستفاده می شود تا میزان اثربخشی آن چندین برابر افزایش یابد.

مزونیدلینگ را میتوان درمانی برای تحریک تولید کلاژن در نظر گرفت. زیرا مواد مغذی از طریق کانال های کوچک ایحاد شده وارد عمق پوست شده و بافت های آسیب دیده را درمان میکنند.

۴. مزووایت

مزووایت باعث روشن شدن پوست به صورت نیمه دائمی می شود و برای کسانی که از پوست تیره و همچنین کک و مک، لک، تیرگی زیر چشم، تغییر رنگ پوست ناشی از آکنه و پیری رنج می برند مفید است. این روش برای رفع تیرگی زیر بغل، بیکینی، پشت آرنج و زانوها به شدت توصیه می شود. مزووایت معمولا در کلینیک انجام ‌می‌شود و انجام آن در مراکز غیر پزشکی ممکن است فرد را با عوارض غیر معمول مواجه کند.

۵. هیدرودرمی

کم آبی یا خشکی پوست یکی از شایع ترین مشکلات پوستی است که در تمام انواع پوست بروز می کند. کم آبی یا دهیدراته شدن باعث خشکی پوست شده و چین و چروک پوست را افزایش می دهد. این مشکل در پوست های چرب معمولا به دلیل مراقبت نادرست است.

استفاده از دستگاه هیدرودرمی یکی از روش های آبرسانی به پوست است که با رطوبت رسانی به سلول های شاخی پوست باعث شاداب تر شدن و کاهش چین و چروک سطحی پوست می شود.

در این روش ژل آبرسان به وسیله دستگاه هیدرودرمی به سلول های خشک شده رسانده می شود می تواند بسیاری از مشکلات ناشی از کم آبی پوست را برطرف کند.

۶. مینی هایفو

مینی هایفو نوعی دستگاه فیشیال صورت است که با استفاده از انرژی های حرارتی متمرکز و شدید، به عمق پوست نفوذ کرده با تحریک بافت ها منجر به تولید کلاژن و الاستین بیشتر می شود.

کلاژن و الاستین دو نوع پروتئین مهم پوست هستند که باعث حفظ شادابی و طراوت پوست ما می شوند. اما میزان تولید این دو ماده با افزایش سن کاهش پیدا می کند.

دستگاه مینی هایفو دقیقا این کمبود را جبران می کند. یعنی با اعمال حرارت و بافت و تحریک آن باعث تولید کلاژن بیشتر شده و از این طریق افتادگی پوست، چین و چروک، و سایر مشکلات پوستی را برطرف می کند.

معرفی آموزشگاه آرایشگری دترلند

یکی از بهترین آموزشگاه های آرایشگری در تهران که دوره آموزش فیشیال صورت را با بهترین کیفیت ارائه می دهد و آموزش کار با مهم ترین دستگاه های پاکسازی پوست را در دستور کار خود قرار داده است، آموزشگاه آرایشگری دترلند می باشد.

دترلند علاوه بر رشته پاکسازی پوست، بسیاری از دوره های آموزشی مهم مانند آموزش کاشت ناخن، کراتینه مو، اکستنشن مژه و … را برگزار می کند و تا کنون هنرجویان بسیاری را وارد بازار کار کرده است. از جمله ویژگی های مهم این آموزشگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • همکاری با بهترین و باتجربه ترین مربیان
  • تنظیم سرفصل های آموزشی بر اساس سرفصل های استاندارد و نیاز بازار
  • ارائه آموزش های تئوری و عملی و انجام تمرینات بر روی مدل های طبیعی و مصنوعی
  • پشتیبانی ۶ ماهه آموزشگاه از هنرجویان جهت ارائه مشاوره و رفع اشکال
  • برگزاری کلاس ها به صورت خصوصی، نیمه خصوصی، و گروهی و در روزهای تعطیل
  • استفاده از ابزارها و تجهیزات جدید و باکیفیت
  • شهریه مقرون به صرفه نسبت به کیفیت بالای آموزش ها

شما‌ ‌عزیزان‌ ‌می‌ ‌توانید‌ ‌در‌ ‌هر‌ ‌ساعت‌ ‌از‌ ‌شبانه‌ ‌روز‌ ‌نسبت‌ ‌به‌ ‌تکمیل‌ ‌فرم‌ ‌ثبت‌ ‌نام‌ ‌آنلاین‌ ‌در‌ ‌سایت‌ ‌دترلند‌ ‌به‌ ‌آدرس‌ Deterland.com‌ ‌‌اقدام‌ ‌نمایید‌ ‌و‌ ‌یا‌ ‌در‌ ‌ساعات‌ ‌کاری‌ آموزشگاه‌ ‌با‌ ‌شماره‌ ‌تلفن‌  ‌۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲‌ ‌برای‌ ‌مشاوره‌ ‌و‌ ‌ثبت‌ ‌نام‌ ‌تماس‌ ‌بگیرید.‌

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا