خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاسخ اهالی پدیده شاندیز به اظهارات وزیر کشور

یکی از سهامداران پدیده شاندیز متنی را با تیتر «پاسخ مردم غارت شده در پدیده به اظهارات وزیر کشور» به نقل از کانال این سهامداران به انصاف نیوز ارسال کرده است که در پی می‌آید:

عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیرکشور درباره مشکلاتی که سهامداران این شرکت با آن مواجه شده‌اند، گفت: «اصل تشکیل شرکت سهامی و فروش سهام به مردم خلاف مقررات بوده است. شرکت پدیده شاندیز از سال ۸۸ آغاز به کار کرد، اما اقدامات صورت‌گرفته از همان ابتدا خلاف قوانین و مقررات بود تا جایی که دستگاه‌های اجرایی بارها شکایاتی را از فعالیت این شرکت داشتند و درنهایت دستور توقیف آن صادر شد». (۰۴ اسفند ۱۳۹۷)

اگر اصل تشکیل شرکت سهامی و فروش سهام به مردم خلاف مقررات بوده پس چرا شرکت گردشگری سپاد که مال سپاه هست به مردم سهام می‌فروشد که در حال حاضر ۵۸۰ هزار تومان است که با اعلام شرکت سپاد در شرف افزایش ۲۵ درصدی به ۷۲۵ هزار تومان هست و خارج بورس هم خرید و فروش می‌شود؟!

اگر اقدامات شرکت پدیده شاندیز از همان ابتدا خلاف قوانین و مقررات بوده است پس چشم مسوولین، صدا و سیما و نظام جمهوری اسلامی روشن که با تبلیغات و حمایت‌شون که می‌گفتند پدیده پروژه ملی و عزم ملی است در مردم اعتماد سازی کردند که سرمایه‌های زندگی‌شان را به این پروژه بیاورند که حالا مردم را از دیماه سال ۹۳ بدبخت کنند!

یک آجر بخواهیم جا به جا کنیم می‌آیند برخورد و پلمپ می‌کنند بعد چطور پروژه به این بزرگی در شاندیز و کیش چند سال با تخلف و بدون مجوزات ساخت و ساز کرده است؟!

تا کی دروغ؟!

بفرض هم همچین چیزی بوده چرا مردم تاوان بی کفایتی مسوولین را بدهند؟!

پشت پرده بحران پدیده دعواهای سیاسی، سیاست‌های غلط دولت در بلوکه کردن نقدینگی مردم و مافیایی است که پدیده را در حمایت از پروژه‌های خودی‌ها و ژن‌های خوب زمین زدند و مردم را بدبخت کردند تا در نهایت با افزایش روزانه‌ی جرائم وام‌های پدیده توسط بانک‌ها که مال خودشان است پدیده را تصاحب کنند.

با توجه به وجود این همه شرکت سرمایه گذاری و سرمایه گذاران بزرگ و قدر در کشور که شرکت‌های سرمایه گذاری خارجی هم می‌شود جذب کرد که برای کشور ارز آوری دارد.

بهترین و منطقی‌ترین و سریعترین راه حل بحران پدیده:

واگذاری پدیده به شرکت‌های سرمایه گذاری و سرمایه گذاران بزرگ کشور بر اساس ارزش ذاتی روز پروژه پدیده است …

(که در حال حاضر ارزش پدیده با توجه به مجوزهایی که بهانه کرده بودند ندارد که الان گرفته است و تورم ۴ سال گذشته و فعلی بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان هست که مطالبات همه را پرداخت کنند باز هم سود می‌کنند و در آینده هم برایشان ارزش افزوده دارد)

… تا پولهای سهامداران را به ارزش روز تورمی پروژه (ارزش ذاتی روز سهام) با جبران ضرر و پول‌های تعهدنامه داران را طبق مفاد مندرج در تعهدنامه‌ها پرداخت کنند.

از شما خبرنگاران محترم خواهشمندیم از ما مردم غارت شده در پدیده حمایت کنید و از مسوولین بخواهید از عذاب دادن مردم در بحران پدیده دست بر دارند و حقشان را طبق روشی که گفته شد بدهند تا شاید کمی از امنیت سرمایه گذاری در کشور که بر باد رفته برگردد! با تشکر.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا