خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش نخست‌وزیر عراق به اعتراضات انتخاباتی

«مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق روز پنج شنبه (دیروز) با حضور در مقر فرماندهی عملیات مشترک عراق، با فرماندهان امنیتی و نظامی این کشور دیدار کرد.

به گزارش فارس، الکاظمی در این دیدار ضمن کسب اطلاع از فعالیت‌های نیروهای نظامی و امنیتی عراق در عرصه‌های مختلف، توصیه‌هایی به فرماندهان کرد و گفت که عراق همچنان میراث‌دار تهدیدات بزرگی است که از سال ۲۰۰۳ به جا مانده و اثرات آن باقی است و از این رو باید تلاش‌ها در راستای ثبات و امنیت تشدید شود.

نخست‌وزیر عراق که پیش از این سمت، رئیس سازمان اطلاعات ملی عراق بود، بر لزوم افزایش اقدامات شناسایی و دوری از اطلاعات فریب‌دهنده تأکید کرد و گفت که تروریست‌های داعش تلاش دارند تا از هر حفره امنیتی یا شرایط اجتماعی استفاده کنند و در این میان دستگاههای امنیتی باید در آمادگی کامل باشند.

مصطفی الکاظمی در این راستا گفت که نیروهای امنیتی می‌بایست ضمن تأمین امنیت تظاهرات کنندگان طبق قانون اساسی و حفظ دارایی‌های عمومی و خصوصی، مانع ورود نفوذی‌ها در میان آنان شوند.

نخست‌وزیر عراق در ادامه به لزوم تعهد نظامیان به میهن عراق تأکید کرد و گفت که هر فردی حق دارد عقاید دینی و مذهبی خود را داشته باشد اما تعهد او در قالب نیروهای نظامی فقط باید «میهن» باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا