خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خرازی تکذیب کرد: رقیب روحانی نمی شوم

به گزارش دریافتی انصاف نیوز، سید محمدصادق خرازی در یادداشتی نوشت:
نام خدا
هر دم از این باغ بری میرسد
شایعه و اتهام وبهتان در بستر سیاست ایران مضمون و قطعا کاری غیر اخلاقی است ، حزب ندا و اعضایش، اصلا بنا ندارند وقت خود و حزب را برای پاسخگویی به بسیاری از ادعاهای بی اساس ،تلف کنند .
تاکید اصلی همه همفکران این است بگذاریم و بگذریم وبا عملکرد خود به رقیبان و رفیقان ثابت کنیم که منطق و مبنای کارتشکیلاتی اعضای حزب ندا چیست؟ حزب ندا میخواهد اخلاق را در متن سیاست نهادینه کند ،وبه منتقدان خود احترام میگذارد، و باور دارد نقد منطقی باعث رشد و تعالی همه و جامعه میشود.
در مورد شخص اینجانب شایعات مختلف و اتهامات واهی سر داده میشود که جداًباید از شرشیطان بخداوند خبیر وبصیر پناه برد، اخیرا شایعه ایی مبتنی بر کاندیاتوری اینجانب در انتخابات ١٣٩٦ بصورت گسترده در شبکه ها مجازی دامن زدند که خرازی رقیب روحانی خواهد شد!!! من قاطعانه این شایعه را نه تنها رد میکنم بلکه به کسانی که به این قبیل شایعات دامن میزنند، عرض میکنم سابقه اشنایی و رفاقت و دوستی من و جناب اقای دکتر روحانی را نمیدانند و نمی دانید، متوجه نیستند که من با جناب اقای روحانی از چه هنگام مناسبات برادری و شاگردی و استادی، داشته و داریم به ویژه که ایشان برادر بزرگ من بوده و همواره بر برادر کوچک خود لطف و محبت داشته و دارند، بی تردید فقد آگاهی، گهگاه انسان را به اشتباه و انحراف میکشاند.
جناب اقای دکتر روحانی شخصیت کم نظیری هستند که در سپهر سیاست ایران ، از خادمان ملک وملت ایران بوده و خواهند بود.
دولت ایشان دولت مظلومی است دولتی است که میراث دار بسیاری از گرفتاری ها و مشکلات داخلی و خارجی بوده است. با نیم نگاهی به واقعیت اقتصادی اجتماعی و سیاست خارجی و مشکلات مردم در خواهیم یافت این دولت چگونه با صبر وتلاش مظهر فداکاری شده اند ، برهر انسان فطن و فتنه بدوری لازم است که با چشمان تیز بین حرکت وعملکرد دولتمردان را رصد کنند، انگاه اگر از عمق تلاش ها و خدمات دولتمردان اگاه شوند در خواهند یافت روحانی بر شبستان تاریخ ایران بدلیل اخلاص وتلاش که دارند در راه خدا و انسانیت گام های بلندی برداشته ماندگارخواهد شد . حزب ندا و همه اعضایش اینگونه باور دارند که وظیفه ملی و دینی همه کنشگران سیاسی،این است که از دکتر روحانی و دولت خادم وی حمایت کنند وجود چنین دولتی که مورد حمایت اقشار مختلف جامعه ، قاطبه خردمندان ،نخبگان ، خبرگان اگاه است ،نعمت غیر مترقبه الهی بوده ، و قدر دانی از روحانی و دولت خدمتگذارش مرضی خداوند متعال است. و برخورداری از ریس جمهوری فهیم و با شخصیتی چون جناب اقای دکتر روحانی ، بی تردید روزگاری ارام ، با ثبات، وپیشرفته و توسعه همه جانبه را برای کشور، در ابعاد داخلی و خارجی رقم خواهد زد.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا