خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مخاطب هشدار رهبری در دیدار با اعضای خبرگان چه کسی بود؟

خبرآنلاین نوشت: روز ۵شنبه رهبری انقلاب در جمع اعضای مجلس خبرگان نسبت به خائن خواندن یکدیگر درباره کنوانسیون‌های بین‌المللی اخطار دادند. حال سوال اینجاست چه کسانی مخالفان خود را خائن خواندند؟

فقط کافی است موضوع یا نظری را مخالف تفکر خود ببینند تا سیل برچسب‌ها را نسبت دهند و خائن بخوانندش؛ اوج این برچسب‌زنی‌ها را می‌توان در ماجرای تصویب لوایح چهارگانه دید. مخالفان این لوایح برای بیان مخالفتشان از هیچ تلاشی فروگذاری نکردند و هر تریبونی که به دست آوردند حامیانFATFرا خائن خطاب کردند. این آش آنقدر شور شد که حتی ائمه جمعه بی‌طرفی تریبون نماز جمعه را هم فراموش کردند و هفته‌ای نبود که از این لوایح و متهم کردن حامیانش نگویند.

این رویه آنقدر شدت پیدا کرد که رهبرمعظم انقلاب هم نسبت به آن انتقاد کردند. ایشان در دیدار  با اعضای مجلس خبرگان فرمودند:«وقتی فلان کنوانسیون یا معاهده در کشور مورد بحث است و موافقان و مخالفان استدلالها و دیدگاههای خود را مطرح می کنند دو طرف نباید یکدیگر را به همراهی با دشمن متهم کنند و به جان هم بیفتند.»

حال نگاهی می‌اندازیم به اظهارات اخیر درباره لوایح پالرمو و Cftببینیم در این مدت چه کسانی مخالفان خود را خائن معرفی کردند؛

احمد علم الهدی/ امام جمعه مشهد

*نمایندگان مجلس بدانند چه چیزی را تصویب می‌کنند و به چه چیزی تن می‌دهند؟ این کنوانسیون پول می‌گیرد تا آدم بکشد و وابستگان همین کنوانسیون راه را برای آن‌ها باز می‌کنند و آیا از همین راه جلوی آزادی ما را نمی‌گیرند؟ تصویبFATF خیانت به خون شهدای اهواز است. دشمن از تقابل با ما عاجز و ناتوان است و سراغ جنگ اقتصادی با ما آمده است.

*امریکا با اذناب اروپایی به افراد ما دیکته کرده که FATF را در ایران راه‌اندازی کند و دولت هم پی‌اش برود تا امریکا در سال ۹۸ بهانه‌جویی کند، اجماع جهانی علیه ما ایجاد شود، افراد سودجو بلبشو ایجاد و خواص بی‌بصیرت هم زمینه را ایجاد کنند تا ما شاهد فتنه‌ای مانند فتنه ۸۸ شاهد باشیم.

کاظم صدیقی/ امام جمعه موقت تهران

*برجام را دوباره با FATF تجربه نکنید، مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی‌شود. FATF مایه خود تحریمی است. این چه شعاری است که اگر زندگی ارزان می خواهید بایدFATF اجرا شود. این شعارها را قبلا هم دادید و روزگار مردم را سیاه و گرفتارشان کردید.

* ما توقع داریم مسئولین ما قوانین ذلت بار را تعقیب نکنند. FATF  و امثال آن ادامه کاپیتولاسیون است. از فرمایشات رهبر معظم انقلاب بیاموزند و عبرت بگیرند که فرمودند از این طرح‌هایی که در اتاق فکر استعمار پخته می‌شود، بپرهیزید.

موحدی کرمانی/ امام جمعه موقت تهران

*مجلس باید بیدار و مراقب باشد، حتما FATFچیز خطرناکی است، دشمن در این برنامه وارد شده و سهیم است. در مرحله ابتدایی مجلس باید هوشیار باشد و دقت کند تا این لایحه تصویب نشود، اگر هم تصویب کند من مطمئن هستم شورای نگهبان آن را رد خواهد کرد.شورای نگهبان هم که رد کند به مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهد آمد و من معتقدم این مجمع کاملا بیدار است.

احمد خاتمی/ امام جمعه موقت تهران

FATF* پنجره ورود خائنینی است که ما ۴۰ سال پیش آنها را باخفت و خواری از کشور بیرون کردیم.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام

سوالات و ابهامات زیادی درباره توصیه هایFATF وجود دارد، از دولت انتظار می رود با دیپلماسی قوی، کشور را از فرو غلتیدن در باتلاقی جدید باز دارد.

پرویز داودی/ معاون اول دولت احمدی نژاد

*ماجرایFATF اگر کم‌کاری کنیم آقایان می‌زنند و می‌برند، ما باید پرکاری و تلاش کنیم و اجازه ندهیم، حالا اگر کم‌کاری کنیم و این قرارداد بدتر از ترکمنچای را به ما تحمیل کردند ما مقصر هستیم و ربطی به مدیریت ارشد نظام ندارد.

احمد وحیدی/ وزیر دفاع دولت احمدی نژاد

*اف‌ای‌تی‌اف یک نظام کسب اطلاع و به یک مفهوم، نظام جاسوسی و کنترلی است که کشورهای بزرگ آن را اعمال می‌کنند و همه اختیارات آن در دست آمریکا و حداکثر چند کشور اروپایی است.

*در مسیر مبارزه با آمریکا نباید ترسید، هرجا که احساس کردیم آن‌ها به ما تسلط دارند باید بدانیم که در انجام وظیفه خود کوتاهی کرده‌ایم.

مجتبی ذوالنوری/ نماینده مردم قم

FATF*همه اعضای دولت معتقد به موفقیت برجام بوده و باقی ماندن تحریم‌ها را مرتبط با برجام نمی‌دانند و می‌گویند که برجام در رفع تحریمهای بانکی موفق بوده و دلیل عدم رفع تحریم‌ها را مشکل نرم افزاری و FATF بیان می‌کنند. پشت قباله برجام است، ما باید نفع و ضرر خود را سنجیده و طنابی که قرار است به گردن کشور بیندازیم را بشناسیم تا در آینده با مشکل روبرو نشویم.

محمدمهدی زاهدی/ نماینده کرمان

*تاریخ نشان داده است تصویب این لایحه در مجلس ظلم و خیانت به کشور است و نمایندگان مجلس باید یک نه بزرگ به هر 4 لایحه بدهند.

نصرالله پژمانفر/ نماینده مشهد

*با پیوستن به این کنوانسیون مشکلاتمان بیشتر می‌شود و همانطور که نسبت به قبل برجام دستمان بازتر بود و برجام مشکلاتمان را اضافه کرد، این کنوانسیون نیز اضافه می‌کند.پیوستن به این معاهده بین‌المللی قطعا خیانت است و با توجه به اینکه فردا در مجلس برای این موضوع رأی‌گیری می‌شود، مردم باید فعالانه در این موضوع مطالبه‌گری کنند.

کریمی قدوسی/ نماینده مردم مشهد

با گذشت دو سال و نیم از برجام با خروج امریکا از این توافق و آغاز بازگشت تحریم‎هایی که تعلیق کرده بود وهمین‎طور تشدید تحریم‎ها، عملا شیشه برجام شکسته است و برای ملت ایران به خصوص برای مجلس بسیار زشت و ناپسند است که در چنین روزهایی که باید بنشینند و قراردادهایی برای جبران خسارت‎های از دست رفته صورت دهند درحال بررسی و تصویب قوانینی هستند که برای چند نسل آینده ملت ایران بایستی دستشان زیر تیغ اروپایی‎ها و غربی‎ها باشد بنابراین این توافق پنهان برجام مثل FATF و پالرمو که امروز آشکار شده یک ننگ و یک سند خیانت است.

حسینعلی حاجی دلیگانی / نماینده شاهین شهر

همانند خیانتی که در برجام صورت گرفت درباره این لایحه نیز خیانت شد. در آینده خواهید دید که تصویب این لایحه خیانت است.

روزنامه کیهان

پیوستن به FATF و پذیرفتن دستورات این سازمان مافیایی، خیانت به کشور است. با عضویت در کنوانسیون‌ها و نسخه‌های استعماری همچون CFT نه تنها مشکلی از کشور حل نمی‌شود بلکه برعکس به مشکلات افزوده شده و با دست خودمان، ابزاری بین‌المللی دیگری نیز به دست دشمن داده می‌شود تا علیه ایران اقدام نماید. لازم و ضروری است تا نمایندگان مجلس هوشیارانه اقدام کرده و لوایح استعماری را از دستور کار خارج کنند.

حمید رسایی/ نماینده سابق تهران

*وقتی مجلس شورای اسلامی و دولت اصرار پیوستن به «اف ای تی اف» را دارند، رهبری علنا و صراحتا نمی تواند مخالفت خود را بگوید، چرا که با این رفتار بهانه به دست دشمن داده می شود که رهبر علنا مخالف کار دولت و مجلس است.

محمود نبویان / نماینده سابق تهران

تصویب این لوایح خیانت محض است. متأسفانه دولت بدون طی روال قانونی این تعهدات را در FATF پذیرفت بدون اینکه مجلس شورای اسلامی با خبر شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا