خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده الاتحاد کلبا و عجمان 30 فروردین 1402

پخش زنده الاتحاد کلبا و عجمان 30 فروردین 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در هفته 23 لیگ برتر امارات از ساعت 21:30 به میزبانی کلبا رودررو می‌شوند.

تیم فوتبال الاتحادکلبا امارات با هدایت فرهاد مجیدی کاپیتان و سرمربی سابق استقلال عملکردی به مراتب بهتر از فصل گذشته داشته و در فاصله 4 هفته به پایان لیگ، کلبا 3 پله و البته 1 امتیاز نسیت به فصل گذشته در پایان لیگ جلوتر است.

اما الاتحاد کلبا در هفته 23 لیگ امارات از ساعت 21:30 میزبان تیم عجمان خواهد بود که شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده الاتحاد کلبا و عجمان 30 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید:

لینک پخش بازی:

پخش زنده الاتحادکلبا و عجمان 30 فروردین 1402

پخش زنده الاتحاد کلبا و عجمان 30 فروردین 1402

فرهاد مجیدی که پس از قهرمانی تاریخی و رکوردشکن با استقلال راهی فوتبال امارات برای ادامه سرمربیگری شد، فصل متوسطی را در کنار تیم الاتحاد کلبا گذراند و باید فصل آتی با هدایت این تیم چه خواهد کرد.

البته که نتیجه تیم مجیدی تا همین جا هم با توجه به بضاعت باشگاه نتیجه‌ی بسیار خوبی است چراکه کلبا فصل گذشته را در رتبه 11 لیگ 14 تیمی و با 28 امتیاز پشت سر گذاشت اما تیم این فصل با هدایت فرهاد مجیدی تا همین جای کار که 4 بازی به پایان لیگ باقی مانده‌، 29 امتیاز دارد و در رتبه 8 جدول جا گرفته‌اند.

شایان ذکر است که اگر کلبا در چندین دیدار در ثانیه‌های پایانی دروازه خود را باز شده نمی‌دید شاید الان شرایط برای آن‌ها بهتر بود؛ نکته جالب آنکه تیم فرهاد در این فصل تیره‌روزی‌های خود را پس از شکست برابر همین عجمان در هفته دهم آغاز کرد جایی که پیش از اون بازی و با گذشت یک سوم لیگ، تیم مجیدی تنها 4 امتیاز با صدر فاصله داشت اما این فاصله‌ حالا به 21 امتیاز هم رسیده.

تیم فرهاد خطر کمی را بابت از دست دادن رتبه هشتم حس می‌کند اما اگر بخواهد به رتبه هفتم فکر کند باید تیمی که الان در این جایگاه با 39 امتیاز قرار دارد یعنی همین عجمان را حتما شکست دهد.

عجمان میهمان و رده هفتمی در 5 دیدار آخر خود 2 برد و 3 مساوی داشته و الاتحاد کلبا نیز 1 برد، 2 باخت و 2 تساوی را در کارنامه خود ثبت کرده است.

اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید پخش زنده الاتحاد کلبا و عجمان 30 فروردین 1402 را از ساعت 21:30 امشب و با استفاده از لینکی که با همکاری «آپارات اسپرت» در ابتدای مطلب در اختیار شما قرار داده شد، تماشا کنید.

پخش زنده الاتحاد کلبا و عجمان 30 فروردین 1402
پخش زنده الاتحاد کلبا و عجمان 30 فروردین 1402

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا