خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توییت مهناز افشار و واکنش روح الله زم به «شیرخشک فاسد»

درخواست مهناز افشار از هلال احمر و وزارت بهداشت: شفاف کنید

«مهناز افشار» بازیگر سینما و همسر «یاسین رامین» فرزند «محمدعلی رامین» از مدیران احمدی نژاد، خطاب به «روح الله زم» گرداننده‌ی آمدنیوز در توییتر نوشت:

«سلام آقای روح الله زم!

اولین بار موضوع شیرخشک فاسد از طرف سایت سحام نیوز که به گفته برخی متصل به شخص شماست حدود ۵ سال پیش مطرح شد! آیا این موضوع زاییده ذهن شما بود یا نقشه آقای ”الف” یا سازمان خاص برای تلافی این وصلت؟ ممنون میشم برای عزیزان پیگیر این مورد رو هم شفاف سازی کنین!

این درخواستم بخاطر اون دست از عزیرانیست که همش باید برای یک عده کج فهم توضیح بدن و یکی هم برای اوناییکه واقعا نمیدونن و وقت جستجو کردن هم ندارند! خود صاحبش بیاد بگه چی بوده.

برید و از آقای زم بپرسید اگر واقعا دغدغه دارید. در غیر اینصورت دیگه شوخی مسخره ای بیش نیستین. #شیر_خشک

همون موقع به آقای زم پدر مسیج زدم که از پسرشون بخوان شفاف سازی کنن! پدر فرمودند بنده و پسرم باهم همسو نیستیم و ارتباط نداریم و همچنین به علی کروبی هم گفتم که گفت دست برادرشه.

حالا که بعد اینهمه سال راه نشان دادم بعضیها فقط میخوان توجه بگیرن. خیلی ببخشید دیگه به چشمم نمیاین 🙂

به وزارت بهداشت گفتم و به هلال احمر رفتم و گفتم نه بخاطر من که بخاطر نگرانی که ممکنه برای مادر و پدر ها ایجاد بشه شفاف سازی کنین. هلال احمر گفت مگه میشه چنین اتفاقی افتاده باشه اونوقت پای ما گیره! وزارت بهداشت: مردم برن سرچ کنن متوجه میشن چنین چیزی نیست! قضیه همون خودت بمالش.

از چندتا رسانه هم بابت انتشار مطلب کذب شکایت کردم. در دادگاه رسانه شعبه مورد نظر تا اطلاع ثانوی تعطیل شده. به همین راحتی خودت بمالش!»

واکنش روح الله زم

روح الله زم هم در واکنش به توییت مهناز افشار، در تلگرام ادعا کرد: «پروژه شیر خشک فاسد، حاصل چندین ساعت گزارش توسط چند منبع خبری در پنج‌سال قبل بود که خاطرم هست یکی از آن منابع، نزدیک به «یاسین رامین» همسر خانم افشار بوده است. البته [مربوط به] پیش از ازدواج با خانم افشار […] بود که بهتر است خانم افشار […] بگذارد مراجع قانونی درباره آن تحقیق کنند. […]».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا