خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«نوید محمدزاده» لمپن یا خیر؟ [واکنش مردم]

پس از انتشار عکس نوید محمد زاده و دو همراهش با پیرمرد چادر نشین اظهار نظر های مختلفی درباره این عکس منتشر شد.

 

GJHFGGJH

به گزارش انصاف نیوز ساعاتی بعد از انتشار عکس نوید محمد زاده و دو همراهش در چادر پیرمرد زلزله زده واکنش های متفاوتی نسبت به این عکس داده شد. مرد همیشه معترض توئیتری «نادر فتوره چی» از اولین معترضان بود که در توئیتر خود نوشت:

 پيرمرد به دوربين نگاه نمى كند، نه فقط چون فردا در همان مخروبه خواهد بود و اين خوشگل ها فردا برمى گردند. نه، او به دوربين نگاه نمى كند چون هنوز انسان است:«تنها حيوانى كه سرخ مى شود و به اين سرخ شدن نياز دارد». كو سرخى تو اى شرم!

فتوره چی دقایقی بعد دوباره در توئیتر خود با انتشار عکس معروفی از مراسم عزاداری خواننده متوفی «حبیب» نوشت:

عكس اين سه […]، چقدر شبيه عكس همان سه […]ى ست كه ساعتى بعد از مرگ حبيب خواننده با همسرش اينچنين همدردى كردند.

«صبا آذرپیک» هم در اعتراض به محمد زاده نوشت:

«چیچینی» در واکنش به فتوره چی نوشت:

بالاخره از چیزی که میترسیدیم سرمون اومد عکس سلفی نوید محمدزاده با مرد کرد زلزله زده افتاد دست فتوره چی

«حافظ حکیمی» یکی دیگر از کاربران توئیتر در پیامی نوشت:

من جای نوید محمدزاده بودم خیلی صادقانه بابت اون سلفی غیرقابل توجیه معذرت خواهی می‌کردم. مردم بخشنده‌ن و می‌بخشن و بقیه هم یاد می‌گیرند کسی از معذرت‌خواهی سرطان نمیگیره!

«مهدی افروز منش» نیز درباره این عکس نوشت:

چيزي كه از اين عكس به يادم خواهد ماند، فراتر از آشوب ذهني دستجمعي حاكم شده بر ما و سرخوشي شرم آور اين سه […] لحظه باور نكردني نگاه درمانده آن مردمحلي ست،شكاري در بين درنده ها و مصيبت قرارگرفتن او در يك وضعيت تغييركردهِ بدون اطلاع قبلي!

«فااوست» یکی دیگر از کاربران اما نظر بدی نسبت به عکس محمد زاده نداشت و در توئیتر خود نوشت:

این نمونه کاملا روشنیه برای من که به تفسیرهای افراد مختلف از یک عکس، ویدیو یا حادثه و … در فضای مجازی و واقعی با احتیاط خیلی زیاد نگاه کنم. نوید محمدزاده به شدت تحت تأثیر این مرد بود و از اینکه برادرش پیداش کرد و تونست کمک کنه بینهایت خوشحال بود.

«باهار» هم نظر مثبتی به عکس محمد زاده داشت و نوشت:

نوید محمدزاده این پیرمرد رو که ویدیو داده بود و دنبال چادر میگشت پیدا کرد و بهشون چادر رسوند و بد با هم فیلم و عکس گرفتن که به مردم اطلاع بدن..تو ویدیو هم پیرمرد کلی داره از نوید تشکر میکنه

«م‌ی‌ری» هم درباره آن عکس نوشت:

نوید محمدزاده با این سلفی [گند زد] تو تمام خاطرات خوبی که از بازی‌های خوبش تو فیلما داشتیم

«پرک چاووشی» هم با انتشار عکس محمد زاده نوشت:

شرم هم فضیلتی است؛ این شور و شعف بهنگام عکس سلفی با این پیرمرد خجالت‌زده و غمگین چیست؟! حالا گیرم نداستید و عکس گرفتید، بعد از دیدن عکس شعورتان نرسید که منتشرش نکنید؟ پارادوکس‌اش را ندیدید؟!

«هتک» هم نوشت:

نوید محمدزاده و هر […]ای که بخواد از بدبختی مردم سواستفاده مادی یا معنوی کنه، پست و حقیر و احمقه و بدتر از اونا کسیه که ازشون دفاع میکنه

«عمر لیتل» نوشت:

نوید محمدزاده هم بد […] دیده شدنه.

«صدف دخت» هم با انتشار عکس توئیت کرد:

بیاین یه عکس حال بد کن براتون دارم

«شعهاب» در موافقت با این عکس نوشت:

مخاطبم صاحب توييت نيس خيليا اين عكس رو با همين مضمون گذاشتن تو رياكاري و پوپوليسم بازيه سلبريتي ها شكي نيست ولي همين عزيزسالخورده يه كيليپي هست كه توش صدبار از مردم و هنرمندا تشكر ميكنه از نويد محمدزاده تشكر ميكنه اينجا تو عكس غمگينه شمام دست گرفتيد پ ن:يك درصدطرفدارمحمدزاده نيسم

«په» هم نوشت:

حالا اون نوید محمدزاده […] […] رفته یه کار بسیار […] انجام داده شمام برای ابراز نفرتتون از این کارش هی عکسه رو پخش میکنید

«آلیس در سرزمین عجایب» هم نوشت:

سلفی نوید محمدزاده با اون پیرمرده اصلا پوپولیسم نیست یا اقلا چنین حسی ازش برداشت نمیشه !

«گلایل» نوشت:

.حالا اگه يه بازيگر يا فوتباليست خارجي ميرفت بامردم فقير و يا مصيبت ديده كشورش عكس ميگرفت .مي گفتن:ببينيد چقد مردمي!سلبرتي هاي ما كه پراز افاده و عطر و ادكلني هستن. اما نويدمحمدزاده يه عكس گرفته بااون پيرمرد كرد ،دهنشو صاف كردن با تهمت و توهين.

«علی هاشم» توئیت کرد:

جوری از نوید محمدزاده انتقاد میکنیم ‌انگار ما نبودیم شماره کارتشو دست به دست میکردیم میگفتیم درود به شرفت و فلان. من و تو هم جاش بودیم جوگیر میشدیم‌ سلفی میگرفتیم.

«میثاق» هم نوشت:

ميگه اون پيرمرد كرد ويديويى ازش هست كه داره مدام از نويد محمدزاده تشكر ميكنه چرا بايد به محمدزاده توهين كرد ؟ تنها آلترناتيو يه آدم كه بهش كمك شده تشكر كردنه اما اين چيزى از بوى فاضلاب سلبريتى هاى فرصت طلب كم نمى كنه ، كمك براى اونها فرصت جديدى براى مطرح موندنه

«لیلا» توئیت کرد:

من همه‌تون رو فیو زدم چه اینوری چه اونوری ولی وسط قضاوت کردن نوید محمدزاده یه سوال بپرسم، شما حال داشتید پاشید برید اونجا کمک کنید؟

«حاج امیر» نیز  نوشت:

وطن من جاییست که تتلو ها 4 میلیون فالویر دارند و نویدمحمدزاده ها جاج میشوند.

«مهدی امیرپور» توئیت کرد:

چند اشتباه بچگانه که #نویدمحمدزاده انجام داد؛ با قربانیان #زلزله سلفی نگیرید، اگر هم می‌گیرید نخندید، اگرهم خندید، لطفا منتشرش نکنید. دکوپاژ تلخ عکس جوری است که انگار در موزه مادام توسو با مجسمه مرلین مونرو عکس گرفته.

«مریم» هم نوشت:

هر چی فکر میکنم میبینم سلفی نویدمحمدزاده با اون پیرمرد کُرد هیچ بدی ایی نداشت. فقط به این نتیجه میرسم بعضیا دوس دارن فقط گیر بدن ، دنبال بهونه ان فقط.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا