خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده مراکش و کانادا 10 آذر 1401

پخش زنده مراکش و کانادا 10 آذر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در آخرین بازی خود در دور گروهی جام جهانی قطر به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های ملی مراکش و کانادا امروز و از ساعت 18:30 به وقت ایران در استادیوم زیبای الثمامه به مصاف هم می‌روند. این دیدار برای مراکش از این حیث حیاتی است که می‌تواند تضمینی بر صعود مراکش به دور بعدی جام باشد. برای تماشای پخش زنده بازی مراکش و کانادا 10 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال مراکش و کانادا 10 آذر 1401

پخش زنده مراکش و کانادا 10 آذر 1401

مراکش 4 امتیازی و رده دومی که تنها به خاطر تفاضل گل پایین‌تر از کرواسی 4 امتیازی قرار گرفته، تا اینجا کار بزرگی کرده است. آن‌ها بعد از تساوی در بازی اول برابر کرواسی، در بازی دوم بلژیک پرستاره را با دو گل شکست دادند تا کار بزرگی کرده باشند و از شانس‌های اصلی صعود باشند.

کانادا اما در یکی از معدود حضورهای خود در جام جهانی با نسل جوان و جذابش، علی رغم ارائه نمایش‌های چشمگیر و دلچسب، نتوانسته هنوز پیروزی به دست بیاورد و بعد از باخت 1 بر 0 برابر بلژیک، با نتیجه 4 بر 1 برابر کرواسی تحقیر شد.

دو تیم پیش از این در دیداری دوستانه در سال 2016 به مصاف هم رفته بودند که آن دیدار با نتیجه 4 بر 0 به نفع مراکش به پایان رسید. برای تماشای پخش زنده بازی مراکش و کانادا 10 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا