خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قاضی‌پور سخنگوی فراکسیون امامزادگان شد

یک نماینده مجلس از تشکیل فراکسیون امامزادگان در مجلس خبر داد و گفت: نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه به عنوان سخنگوی فراکسیون فعالیت خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین «سید جواد حسینی کیا» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: حوزه امامزادگان به فرمایش رهبر معظم انقلاب باید به قطب فرهنگی کشور تبدیل شود و ما احساس کردیم برای دستیابی به این هدف و تبدیل امامزادگان به قطب فرهنگی باید کمک هایی از نظر اعتبارات، بخشهای جاری و عمرانی صورت گیرد.

حسینی کیا ادامه داد:با توجه به اینکه این بخش ها نیازمند کمک و حمایت مجلس است تعدادی از نمایندگان در قالب فراکسیونی اعلام آمادگی کردند در زمینه رسیدگی به امام زادگان واجب التعظیم کار کنند.

نماینده مردم سنقر یادآورشد: بنده به عنوان رئیس این فراکسیون، احمد صفری نماینده مردم کرمانشاه به عنوان نایب رئیس اول و محمد عزیزی نماینده مردم ابهر و خرمدره به عنوان نایب رئیس دوم انتخاب شدند.

وی ادامه داد: همچنین شهروز برزگر کلشانی نماینده مردم سلماس به عنوان دبیر اول، فریدون احمدی نماینده مردم زنجان و طارم به عنوان دبیر دوم و نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه به عنوان سخنگوی فراکسیون فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیتم

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. بهرحال خیرین امامزاده ساز بایدنمایندگانی درخانه ملت داشته باشند….کارفرهنگی هم بودجه میخواهدوهم اعتبارات بانکی……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا