خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وزیر کشور: تمامی کالاهای اساسی ایام عید تامین شد

عبدالرضا رحمانی فضلی،  وزیر کشور با بیان این که تمام کالاهای اساسی ایام عید تامین و بازار به طور کامل اشباع شده است، گفت: هیچ نگرانی در زمینه تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در این ایام وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، «عبدالرضا رحمانی فضلی» شامگاه دوشنبه پس از پایان آخرین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور در سال 97 در محل وزارت کشور و در جمع خبرنگاران افزود: در این جلسه با مرور عملکرد یک ساله ستاد، نقاط ضعف، قوت و آسیب ها به طور کامل شناسایی شد.

رحمانی فضلی اظهار کرد: وضعیت سال 98 و چالش های احتمالی که در حوزه تبلیغات، رسانه و جنگ روانی که با آن مواجه خواهیم شد، ترسیم شد و همکاران نظرات خود را در این خصوص ارائه کردند.
وی خاطر نشان کرد: برای اینکه در سال آینده نظام اطلاع رسانی و تبلیغات دقیق و درستی شکل گیرد، کارگروهی ذیل کارگروه اقتصادی تشکیل شد تا در مورد مراحل مختلف طرح هایی که در حوزه های اقتصادی، عمرانی، سرمایه گذاری و تولید صورت می گیرد، اطلاع رسانی و تبلیغات مناسبی انجام شود.

وزیر کشور تاکید کرد: در مدت فعالیت این ستاد، به خصوص در یک ماه اخیر با توجه با سیاست های تدوین شده، بازار در حالت ثبات و آرامش نگه داشته شد و رسانه ها فعالیت خوبی داشتند. تجربه 6ماهه ستاد نشان داد که اگر در حوزه رسانه و اطلاع رسانی در کنار مسوولان اقتصادی، سرمایه گذاری و تولید هماهنگی و همکاری مناسبی وجود داشته باشد می تواند اطلاع رسانی خوب، تبلیغات مناسب، آگاه سازی، افزایش مشارکت مردم و ایجاد ثبات در روند بازار بوجود آید و این تجربه در سال 98 با قوت بیشتری ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا