خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اعتراض گسترده کاربران توییتر به دستور حذف فردوسی پور

پس از گذشت بیش از دو دهه از آغاز تولید و پخش هفتگی برنامه‌ی نود به تهیه‌کنندگی عادل فردوسی پور این برنامه شب گذشته با دستور مستقیم علی فروغی، مدیر شبکه سه سیما از جدول پخش این شبکه حذف شد. به گفته‌ی محمدحسین رنجبران، مدیر روابط عمومی صداوسیما برنامه نود در سال آینده با گروه جدیدی روی آنتن خواهد رفت!

این اتفاق بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی داشت. توییت‌هایی در این باره را به انتخاب خبرنگار انصاف نیوز در ادامه می‌خوانید:

حسین نورانی‌نژاد: ‏درگذشته بدتر از رفتار اخیر با ‎#فردوسی‌_پور را با برخی روزنامه‌نگاران کردند و آنها را کوچ دادند. از آن بین برخی دوام آورده و خودشان ماندند و برخی بریدند. ریشه تمام اتفاقات ضدامنیتی و ضدملی پس از آن، ‎#علی_فروغی های آن زمان همچون سعیدمرتضوی بودند.
این هم نگاهی دیگر به ‎#امنیت است.

حسین دهباشی: ‏هرکجای دنیا اگر کسی را که برنامه‌اش سالیانه میلیاردها تومان آگهی جذب کرده و جایزه محبوب‌ترین مجری تلوزیون را هم از داوران و هم از مردم گرفته، یک‌هفته بعد حذف کنند، از مدیران رسانه‌اش تستِ الکل می‌گیرند.

مرتضی گل‌پور: ‏‎#علی_فروغی نماد تفکری است که خود را به هیچ جا پاسخگو نمیداند،نه به آرای مردم اعتنا دارد و نه برای سلیقه شان تره خورد می کند. پشتگرم به ساخت بسته سازمان صداوسیما، اسب خود را می تازد. می داند که دست آخر، لازم نیست برای پیامدهای مدیریت خود به کسی حساب پس بدهد. این شیوه رضاخانی نیست؟

علی دادپی: ‏حذف بی رحمانه عادل ‎#فردوسی‌پور شاید شهوت نشئگان قدرت را ارضا کند ولی پیامیست به همه جوانان و آدمهای خودساخته که هر خواهرزاده ای می تواند آنها را حذف کند تا کسی بلندقامت تر از او نباشد. چه تلخ و چه بد برای جامعه ای که می بیند عمری کار و تلاش راحت هیچ می شود.

سیامک رحمانی: ‏تو بعضی کشورهای جهان سوم هم اینطوریه که نظرسنجی میگذارن تا مردم بهترین برنامه رو انتخاب کنن، بعد اون برنامه رو تعطیل می‌کنن. خیلی هم عالی.

محمدحسن نجمی: در صدا و سیمایی که مسئول روابط عمومی «جمنا» و سردبیر سابق مجله پنجره(متعلق به زاکانی) برنامه اجرا کنند و عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران(تشکل اصولگرا) تهیه‌کننده برنامه‌اش باشد و علی فروغی(پسر باجناق حداد عادل) هم مدیر شبکه‌اش، جایی برای فردوسی‌‌پور نمی‌ماند!
تصفیه‌ات مبارک عادل!/ رییس صداوسیما گفته فردوسی‌پور به کارش ادامه میده؛ مدیر ورزش شبکه ۳ و مدیر روابط عمومی سازمان گفتن برنامه ۹۰ بدون فردوسی‌پور خواهد بود!
مدیر روابط عمومی هم بعد از حرفهای رییس شروع کرده تفسیر حرفهاش که منظورش فلان بود!
گویا اونجا همه رییس هستند! شاید هم زور رییس به نیروهاش نمی‌رسه!

عباس کلاهدوز: ‏بهترین خبری که در این ساعات شنیدم:
‎#فردوسی_پور از 90 میرود؛ دورانت تمام شد آقای مافیای فوتبال / ‏مرگ رسانه ای ‎#فردوسی_پور یعنی نداشتن آنتن زنده‌‌، سرنوشت محتومش هم خارج از رسانه ملی بهتر از شجریان و محمد حسینی نیست. مصاحبه های پی در پی او هم درد زایمان جراحی مافیای فوتبالی است. 90 بدون او، فرصتی برای شکوفایی مجریان مستعد، نجیب و غیر باندی است. این فرصت را باید مغتنم شمرد

احسان بداغی: ‏برای زمین زدن ‎#عادل_فردوسى‌پور وبرنامه ‎#نود، پروژه ‎#تقلب و دست کاری ‎#رای_مردم در ‎#جشنواره_جام_جم شکست خورد تا تنها یک هفته بعد از تائید او توسط مردم، با توسل به حکم اداری کارش را یکسره کنند و ژست پیروزی بگیرند. بله عزیزان! ‎#فروغی و ‎#صداوسیما رای ما رو دزدیدن، دارن باهاش پز میدن.

عبدالرضا داوری: ‏عادل ‎#فردوسي_پور حذف ميشود، چون قدش بلند شده، ديده ميشود، محبوب است و دیگر به آسانی قابل مديريت نيست.
قد كشيدن، محبوب بودن و تسليم نبودن، براي ماندن، مضر است چون عصر ما عصر كوتوله هاست.

امیر تنها: ‏‎#فروغی و بقیه دوستان هم مسلک‌و همفکر و‌هم عقیده
چرا دوست دارین انقدر منفور باشید!؟
چرا دوست دارین همیشه مقابل ‎#مردم باشید!؟
یه بارهم سعی کنید چیزی رو که مردم دوست دارن شما هم دوست داشته باشید
کار سختی نیست اصلا…

زهیر موسوی: ‏جنون دیده شدن سبب شده فروغی با تمام قوا به سمت بدنامی حرکت کند‌. پرواضح است الگویش مدیران مسن جریان فکریش هستند. ‎#فردوسی_پور میماند اما نه در رسانه میلی بلکه در قلب مردم.

مصطفی تاجزاده: ‏چند روز از انتخاب نود به‌عنوان بهترین برنامه صداوسیما از نگاه مردم و بهترین برنامه ترکیبی از نگاه داوران، مدیران سازمان مانع پخش نود شدند.
تنگ‌نظری و نگاه حذفی علت ناکارآمدی رسانه به‌اصطلاح ملی وریزش مستمر مخاطبان آن را توضیح می‌دهد واینکه چرا صداوسیما زیانده‌ترین نهاد عمومی است.

عماد بهاور: ‏همون‌هایی که آرشیو تلویزیون رو می‌فروشن به شبکه‌های ماهواره‌ای و به رونقشون کمک می‌کنن، در تلاشن تا معدود برنامه‌های پرطرف‌دار صدا و سیما رو هم متوقف کنن تا بیننده‌های شبکه‌های ماهواره‌ای بیشتر بشه …

مهسا جزینی: ‏برکناری ‎#عادل_فردوسى_پور تاوان صراحت کلامش در جشنواره جام جم بود. آن سخنان، تیر آخر بود بر کین چرکینِ رسیده ‎#فروغی از او.
این سرنوشت همه نامجیزگویان در سرزمینی است که شاید نافرمانی زیردست را تحمل کند، اما جار زدنش در شهر گناهی نابخشودنی است..

امیر راعی‌فرد: ‏رسانه ای که به زور ‎#ستاره_مربع و ‎#قرعه_کشی های مسلسل وار و تحریک مردم برای شرکت در بازی سرمایه داران لهواهد به دنبال مخاطب بگردد همان بهتر که تنها برنامه دوست داشتنی اش را نیز نداشته باشد…

حبیب رضایی: ‏نود را که بگیرید،عیار شما صفر
می شود و ارزش ‎#عادل، صد.
این میزان تلاش برای تخریب ،نامش مدیریت نیست دوست عزیز،یک جور عارضه است و ماحصلش فقط بدنامی است.از ما گفتن.

نادر فتوره‌‌چی: ‏بعدها درتاريخ خواهند نوشت،در روزهايى كه مردم يك سرزمينى به نام ايران با حجم باورنكردنى اى از مشكلات و بحرانها،از هوا گرفته تا غذا دست به گريبان بود، بيشترين توجه «فعالان»و«رسانه ها»ى آن جامعه معطوف به اين نكته عاجل و آنى بود كه بلاخره برنامه ٩٠ را چه كسى را اجراء خواهد كرد؟

رشید داوودی: ‏حذف برنامه ای ملی از صداوسیمای میلی چندان عجیب نیست.
سالهاست که ‎#برنامه_نود و ‎#عادل_فردوسی_پور، وصله نچسب سرمایه سوزترین نهاد کشور هستند.
عادل را نه با ‎#تقلب توانستند حذف کنند نه با وادار کردن به استعفا و کناره گیری !
حالا مجبور شدند روش حذف آمرانه و علنی او را پیش گیرند.

محمدمهدی مازنی: ‏یکی می شود ‎#آذری_جهرمی مدیر جوان کاردانی که افکار عمومی برای او محترم است و یکی هم می شود ‎#علی_فروغی
این موضوع نشانه دو تفکر است. یک نگاه به جوان رشد یافته فرصت مدیریت می دهد و نگاه دیگر به جوان رشد نیافته
روی دیگر ماجرا این است؛ جوانگرایی هم فرصت است و هم تهدید

حسین رزاق: ‏‎#رفع_حصر ‎#ربنا و يا ‎#نود نمادى از مطالبات نجیبانه مردمند براى اندكى نفس كشيدن!
از دست نامحرمانى كه با ‎#تقلب و ‎#رانت صاحب مملكت شدند. حاج کاظم ها را محصور و با دود موتورهايشان همه‌ را خفه كردند، همه را، آخر هم همين انقلابى كه حاصل خون خيبرى‌هاست را هم.

جواد دلیری:‏ کاری که با مطبوعات و روزنامه نگاران کردید ونتیجه اش این شد که امروز مردم به انها بی اعتماد هستند را با برنامه های پرمخاطب تلویزیون نکنید تا اندک بیینده رسانه ملی از بین نروند و مشتریان ماهوره ای ها زیادتر نشود / ‏چقدر راحت مردم را عصبانی ،ناراحت و ناامید می کنیم

آقای میم: ‏قبل از فروغی هم شبکه سه مدیر داشته، اما واقعاً چند نفر اسمشو بلد بودن؟ الان نصف ملت ایران فروغی رو به نام و چهره میشناسن.
مسئله اصلاً محبوب بودن یا منفور بودن نیست. مسئله‌ی این جماعت کمبود توجهه. حالا به هر روشی که ممکن باشه.

علی سیستانی: ‏مهم اینه که عادل فردوسی پور و‌ برنامه ۹۰ باشه
وگرنه سفره خالی مردم که مهم نیست! ‏مهم اینه که عادل فرودسی پور رو بهانه کنی واسه حاشیه سازی تا خرابکاریهای باند تکرار دیده نشه.

حامد حسینی‌پناه: ‏‎#عادل_فردوسى_پور
مجری، گزارشگر، برنامه ساز، استاد دانشگاه، مترجم، نویسنده و الان دکترای رسانه، با داشتن کاریزمای کافی و جذاب برای مخاطب در حالی زمزمه کنار گذاشتنش از ‎#شبكه_سه و با نظر مثبت ‎#علی_فروغی شنیده میشه که در برابر یک ‎#ژن_خوب که جز ‎#اقازادگی چیز دیگه ای نیست، ایستاد.

یاشار سلطانی: ‏تعطيلی ‎#نود روی ديگر آرشيو فروشان سيمای ملی است.
يكي تصاوير اختصاصی را می‌فروشد و ديگری مخاطب انحصاری را جذب رسانه‌های بيگانه می‌كند.
نتيجه ‎#ژن_خوب و ‎#زن_خوب خاندان «حداد عادل» جز حذف نود ‎#عادل_فردوسی‌_پور نيست.

پوریا عالمی: ‏می‌گن صدا و سیما در رو روی ‎#عادل_فردوسی_پور قفل کرده.
مردم داد می‌زنند اگه عادل نباشه ‎#نود قیامت می‌شه.
پیش‌بینی:
هفته بعد نود با مجری‌گری مسعود فراستی برگزار می‌شه.
مردم هشتگ ‎#فری_عادل می‌زنند.
هفته‌ی بعدش محمدرضا گلزار رو جای فراستی میارن مردم عدد ۲ رو جای sms
تَکرار میکنند

طیبه سیاووشی: ‏ضمن حفظِ انتقادات کیفیِ اخیر به برنامهٔ ۹۰ و مجری آن، پربیننده‌ترین برنامهٔ فوتبالی، نباید فدای مجادلات مدیریتی و سیاسی شود.
۹۰ بدون عادل، مانند فوتبال بدون VAR است.
آیا رسانهٔ ملی به نظر ملت بی‌اعتناست؟ و آیا این اتفاق، با دستکاری در نتایج نظرسنجی بهترین برنامهٔ سال مرتبط است؟

سیدفرید موسوی: ‏حذف عادل فردوسی‌پور و نابود کردن برنامه پربیننده ‎#نود، نهایت کج‌سلیقگی است و دلیلش هرچه که باشد وای به حال ‎#صداوسیما.
چرا باید بین یک مدیر لجباز و یک مجری محبوب، حذف دومی انتخاب شود؟ آقای علی عسگری لطفا به مردم پاسخگو باشید.

علیرضا معزی: ‏نسخه ‎#فردوسى_پور همان شب اختتامیه جام جهانی ۲۰۱۸ پیچیده شد.اما آنچه پنهان است اینکه چرا مدیر جوان ‎#شبکه_سه به جای سپردن این کار به بالادستی‌ها،خود دوقطبی شخصی با او ساخت و عادل را در اوج فعالیت حرفه‌ای‌،به اوج محبوبیت هم رساند. ظاهرا آنکه نسخه‌اش نزد مردم پیچیده شد،کس دیگری است.

فاطمه سعیدی: ‏یکی بر سر شاخ بن می‌برید. حکایت ‎#صداوسیما است که مانده اعتبارش را خرج مدیران تازه از راه رسیده می‌کند و چوب حراج به سرمایه‌اش می‌زند. به عادل ‎#فردوسی‌پور و تیم خستگی ناپذیر برنامه ‎#نود برای تمام زحماتشان خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم مدیران شبکه سه از تصمیم غلط خود منصرف شوند.

جنلی: ‏بعد از ربنای شجریان و رفع حصر، فعالیت عادل فردوسی‌پور تو برنامه نود هم به مطالبات ۱۳۰میلیون ایرانی اضافه کنید.
گوشت و مرغ و ارزونی هم پشم.

پوریا استرکی: ‏وقتی کاربران ارزشی علیه یک مجری فوتبال که به هر روی بسیار محبوب است، لشکرکشی می‌کنند، چطور انتظار داشته باشیم در مسایل واقعی و حیاتی از اقتصاد و سیاست تا فرهنگ و عدالت پشیزی ارزش برای خواست و علایق ملت، قایلند؟

محمد توکلی: ‏حذف فردوسی‌پور فقط به اختلافات سیاسی و اجتماعی مدیران “با بصیرت” صداوسیما با او مربوط نیست؛ شاید دلیل مهم‌تر این ماجرا به خطر افتادن منافع اقتصادی آن‌هاست.
تهیه‌کننده نود گفته بود تا او هست “ستاره مربع” جایی در این برنامه نخواهد داشت و این برای اهالی توسکا جرمی نابخشودنی‌ست!

فیض‌الله عرب‌سرخی: ‏قرار بود امشب آخرین برنامه نود با حضور فردوسی‌پور پخش شوداما برای حذف یک مجری محبوب، امشب نود پخش نمی‌شود.
«منطق حذف» از نامزدهای مطلوب مردم درانتخابات وعرصه‌های مدیریتی وهنرمندان و ..،حالا به داخل صدا وسیماهم «نفوذ» کرده وهرکه محبوب است، فورا حذف می‌شود.

یگانه خدامی: ‏علی فروغی یک تنه تونست نام خودش رو به عنوان بدترین چهره سال ثبت کنه. شاید هم جزو چهره‌های بد چندین سال و یک دوره.

مرتضی ناعمه: ‏این فروغی فکر می‌کنه شبکه ۳ اسباب‌بازی بچگی‌هاشه، یه بزرگتری پیدا بشه از دستش بگیره این شبکه وامونده رو

محسن بیات زنجانی: ‏آنچه راجع به ‎#فردوسی‌پور در حال وقوع است یک داستان تکراری‌ست.
بعد از ‎#نظرسنجی اخیر ‎#صداوسیما مشخص شد که او را ‎#مردم می‌خواهند، پس اقبال‌عمومی به سمت اوست، پس نباید باشد!

نیلوفر قدیری: ‏صدای شجریان حذف
تصویر فردوسی‌پور حذف
هر چه که مردم دوست دارند حذف

احمد دستاران: ‏بنظرم مسئله خیلی ساده‌ست: کارمندی خلاف قانون سازمان و خلاف نظر مدیرش کاری کرده،مدیر و سازمان حق،و چه بسا وظیفه دارن که اخلاق حرفه‌ای رو یادش بدن.
از علی ‎#فروغی بخاطر جوان بودنش،و بخاطر تمام تغییرات مثبتی که تو همین مدت زمان کم تو شبکه ۳ بوجود آورده قویاً حمایت کنیم.

حجت نظری: ‏یک روز امیدوار بودیم مشابه برنامه ‎#نود در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی و… نیز تولید شود تا تحلیل‌های متفاوت، بی‌پرده و شفاف در اختیار مردم قرار گیرد. خبر کنارگذاشتن ‎#عادل_فردوسی_پور از برنامه‌ای که خالقش بود، نشان داد که گویا اراده‌ای برای احترام به نظر مردم در صداوسیما وجود ندارد.

افشین: ‏خدایا ما رو دست این قبیله‌ی ‎#اقلیت ِ در قدرت ِتمامیت‌خواه ِ همیشه‌طلبکار ِ مملکت بر بادده ِ مردم‌آزار نجات بده‌.

هادی موسوی: ‏دوستان ارزشی لطفا به این دو سوال پاسخ دهید؛
-مشکل ‎#فردوسی_پور دقیقا چیست؟
-قابلیت ‎#على_فروغى دقیقا چیست؟

علی قلهکی: ‏فردوسی پور: “اجازه پخش برنامه ٩٠ را ندادند، فرزندم را با پست و مقام معاوضه نمی‌کنم”
*وقتی سال‌ها “سلبریتی سالاری” داشتیم، معلوم است که مجری‌ای که ۲۰ سال، فوتبالِ شبکه‌ی ۳ را ملکِ طلق خود می‌دانست، حالا حاضر نیست به جوان‌ترها راه بدهد

الهام: ‏تو ماجرای فردوسی‌پور و ۹۰ چطور می‌تونیم مانع حرکت مدیران صداوسیما شیم؟ هیچ‌.
همین لج آدم رو درمیاره و مستاصلش می‌کنه.

امیرحسین مصلی: ‏پس از وقایع سال ۸۸ ‎#ميرحسين_موسوی را از ریاست ‎#فرهنگستان_هنر که خود بنیان نهاده بود کنار گذاشتند و ‎#علی_معلم_دامغانی را بجایش نشاندند؛ امیدوارم ‎#میثاقی یا جایگزین احتمالی ‎#عادل_فردوسی‌پور در برنامه ‎#نود از سرنوشت تلخ این شاعر از چشم ‎#مردم افتاده پس از غصب جای ‎#میرحسین عبرت بگیرند

الهه خسروی: ‏یک نفر خطاب به عادل فردوسی‌پور نوشته بود که «میز و مقام ارزش ندارد در اوج برو.» (نقل به مضمون) کجا بره؟ یارو زندگی‌اش رو گذاشته پای یه کاری، حالا ول کنه بره که در اوج فلان؟ تاوان قهرمان‌خواهی و قهرمان‌سازی من و شما رو با گذشتن از همه چیزی که یک عمر ساخته چرا باید بده؟

داوود حشمتی: ‏ماجرای ‎#فردوسی‌‌پور و ‎#فروغی را از زاویه دیگری ببینید. ‎#نود به طور قطع با فردوسی‌‌پور کارش به پایان رسید. اما فروغی این میان همه کاره نیست، اوتنها مجری یک طراح کلان است. مضافا اینکه ابداهم از این حملات ناراضی نیست. این حملات پله‌های ترقی را برای او هموار می‌کند. صبر کنید، ببینید.

علی رمضان: ‏اصولگراها اگر می‌خواهند بفهمند، چرا مردم به رئیسی، قالیباف،‌ لاریجانی، محسن رضایی، ولایتی و باقی نامزدهاشون در این چند دهه رای ندادند، یک نگاه به رفتارهای علی فروغی مدیر شبکه سه با فردوسی‌پور بندازند.

سیدعلی مجتهدزاده: ‏امثال ‎#فروغی نماد مديران سرسپرده ای هستند که‌هدفشان تنها جلب رضايت هر چه بيشتر اربابان است و نام آن راهم انجام مأموريت ميگذارند شک نکنيد حذف ‎#فردوسی‌پور از روز اول ماموريت اوبود و آوردن امثال ‎#گلزار در ‎#شبکه_سه زمينه سازی بود که اربابان اجازه انجامش را داده بودند

امیرحسین قیاسی: اینکه نود رو بجای عادل، میثاقی اجرا کنه مثل اینه که بری خواستگاری پدربزرگ عروس برات چایی بیاره

سمیه عبداللهی: ‏محمدحسين ميثاقي هميشه خودش رو شاگرد فردوسي پور معرفي و حتي او را استاد خطاب ميكند، اگر بعد از حذف فردوسي پور از نود،اجراي نود را قبول كند،شاگردي ست كه به استادش خيانت ميكند و ادعاي قبلي اش پوچ از آب در خواهد آمد.

امید حسینی: ‏آرزوی قلبی من اینه که فردوسی‌پور، بازی اینها رو بهم بزنه و برای همیشه از تلویزیون بره. گفتم که دیگه حرف زدن با این جماعت فایده نداره

نازنین شریعتی: ‏حذف چیه؟ دستگیرش کنید. به هرحال جرم کمی نیست، مردم دوستش دارن.

مرتضی نوروزپور: ‏جوانگرایی به سبک آقایون همینه، آقازاده که ترجیحا در امام صادق تحصیل کرده‌اند بدون هیچگونه تخصصی و صرفا با پُز تعهد وارد میدان میشوند،میدانی که پیش از این از رقبای جوان لایق پاکسازی شده و ایشان برای میدان خالی هل من مبارز سر میدهند و پله‌های ترقی را طی میکنند

هیوا یوسفی: ‏برید یه برنامه دیگه بسازید، هر اسمی می‌خواید روش بذارید، به هر کسی هم که می‌خواید بدید اجرا کنه، ولی:
‎#نود_بدون_فردوسی‌_پور_هرگز

بی من: ‏سیستمی که حتی نمی‌تواند یک مجری ورزشی که هرگز فعالیت سیاسی ندارد و فقط صرفا حاضر نیست که به مردم پشت کند را حذف میکند حقا که باید هم مصلحتش را امثال ‎#محسن_رضایی تشخیص دهند.

احسان محمدی: ‏آنها که تا دیروز با اطمینان تمام ‎#عادل_فردوسی‌پور را فاسد،هوادار استقلال، نوکر پرسپولیس، جاده‌صاف‌کن سپاهان، رهبر مافیای فوتبال، جیره‌خوار حکومت و…لقب می‌دادند بیا و ببین که دارند چه سوگنامه‌ها برایش می‌نویسند!
اهل کوفه بند انگشت‌تان هم نمی شوند فرزندان باد. اندازه نگه دارید.

امیر سیدین: ‏در حالی که صبح امروز، علی عسگری رییس ‎#صداوسیما تاکید کرده بود که برنامه ‎#نود با ‎#فردوسی_پور ادامه پیدا خواهد کرد، مدیر روابط عمومی صدا و سیما گفته که از این پس این برنامه بدون حضور عادل پخش خواهد شد.
قدرت پسر باجناق حدادعادل از رییس سازمان بیشتر است گویا!

ریحانه طباطبایی: ‏مدیر گروه ورزش شبکه۳: برنامه ‎#نود در سال ۹۸ با ترکیب و ساختار جدیدی روی آنتن شبکه ۳ خواهد رفت/تسنیم
این برنامه حاصل فکر و تلاش و برنامه ریزی ‎#عادل_فردوسی‌پور بود که تازه به دوران رسیده ها درحال مصادرش هستند. خوب یاد گرفته اند همه چیز را ببلعند در حالیکه هیچ حق مالکیتی ندارند.

میلاد علوی: ‏آنچه پسر باجناق ‎#حدادعادل می‌کند، نمونه کوچکی است از همه آنچه که در این سالها گذشته؛
حذف شایستگان برای بقای بایستگان…

مهدی محمودیان: ‏اقای ‎#حداد_عادل 😊می‌شه به پسر باجناقت بگی یجور دیگه از مردم انتقام بگیره و بزاره برنامه ‎#نود و ‎#فردوسی_پور رو بازم ببینیم تو تلوزیون.
ماهم صداش رو در نمیاریم که پسرت رو هم برده تو صدا و سیما استخدام کرده
ضمنا قول می‌دیم یه بار بجای تبلت بگیم ‎#رایانک_مالشی

حوّا: ‏این مدیر شبکه‌ی سه مسئله‌اش چیه؟
با جاستین بیبر کل‌کل منفور بودن داره؟

فردوسی پور: به دستور مدیر شبکه سه، ۹۰ از جدول پخش خارج شد

روابط عمومی صداوسیما: نود با گروه جدید روی آنتن خواهد رفت! 

چه کسانی می‌خواستند فردوسی پور اول نباشد؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. باید گریست به حال این صدا و سیما که مدیر شبکه اش بر‌خلاف نظر میلیونها شهروند و فقط بخاطر دلایل شخصی یه برنامه پر طرفدار رو تعطیل میکنه ! اگه به خوش آمدن باشه ، خیلیها هم از این آقا خوششون نمیاد ، یه نظرسنجی بذارید ببینید‌چند نفر به آقای فردوسی پور رای میدن و چند نفر به فروغی !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا