خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خودکشی دانشجوی دانشگاه الزهرا

یکی از دانشجویان دانشگاه الزهرا در تماس با انصاف نیوز گفت: «امروز ساعت ده صبح یکی از دانشجویان با پرتاب کردن خود از طبقه‌ی هشتم ساختمان خوارزمی این دانشگاه خودکشی کرد. هنوز کسی از انگیزه‌ی این خودکشی مطلع نیست. جسد تا ساعت یازده و نیم منتقل نشده بود.»

یکی از مسوولان دانشگاه که شاهد مرگ این دانشجو بوده و نخواست نامش فاش شود می‌گوید: «من وقتی رسیدم تازه خودکشی کرده بود. او فارغ التحصیل سال ۹۲ کارشناسی ارشد رشته فلسفه بوده و برای تسویه حساب آمده بود. هنگام خودکشی کیف او همراهش نبود وقتی کیفش پیدا شد مدارک تسویه حساب در آن بود. از همه تعجب‌آورتر چادری بودن او بود؛ چون احتمالا مذهبی بود و خودکشی در دین اسلام قبح دارد.»

یکی از شاهدان عینی خودکشی می‌گوید: «وقتی از بالا می‌افتاد ما فکر کردیم یک کیسه است چون هیچ فریاد و جیغی نزد، اگر خودکشی نبود و اتفاقی افتاده بود حتما فریاد می‌زد. وقتی مسوولان متوجه شدند حراست از دانشجویان خواست هرعکسی گرفته‌اند پاک کنند.»

هیچ یک از مسوولان دانشگاه تاکنون در مورد این خودکشی توضیحی نداده‌اند.

باشگاه خبرنگاران نیز در خبر خود درباره‌ی این اتفاق آورده است که:

«بنابر اظهارات مأموران و طی بررسی‌های اولیه مشخص شد متوفی، فارغ‌التحصیل سال ۹۱ و دانشجوی رشته فلسفه و کلام اسلامی این دانشگاه بوده که صبح امروز از پله‌های اضطراری طبقه هشتم یک ساختمان در بخش اداری این دانشگاه خود را به پایین پرتاب کرده و به کام مرگ فرورفته بود.

بررسی لوازم همراه متوفی نشان داد وی داروهای بیماران داری مشکلات اعصاب و روان را همراه خود داشته است.

در نهایت با دستور محسن مدیرروستا؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت جسد متوفی به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. خدا رحمتش کند و ببخشایدش . با این وضعیت من هم به خودکشی زیاد فکر می کنم واقعا این زندگی نکبت بار که باید با این آدم های مزخرف سر و کله بزنی چه ثمری دارد ؟! ولی می ترسم از این دنیا راحت شیم بریم اون دنیا پدرمون و دربیاورد!

    22
    4
    1. جالبه آدم قبل از خودکشی مشکل نداشته باشه بعد از خودکشی به خاطر خودکشی مریضش کنن

  2. دردیدگاه عقب مانده این جماعت همین بس که با اعلام دیدن چندداروی اعصاب وروان قضیه را تمام شده تلقی کنند (الان کیف وجیب هر شخصی پراز این داروهاست)……….کمی شرم کنند انان که بایداز شرم بمیرند …….

    42
    2
  3. اگر خودکشی باشد، “هستی-اعتماد “ش ویران شده .جایگزین صوری هم نتوانسته بسازد…

    8
    2
  4. دانشگاه الزهرا گفته ۹۱ فارغ التحصیل شده و ۹۲ تسویه کرده و بعد از اون دیگه هیچ ارتباطی با دانشگاه نداشته

    2
    1
  5. در دانشگاهی که هیچ گونه اهمیتی به دانشجو داده نمی شود و همه ی کادر آموزشی اعلام می دارند که دانشجو 24ساعته در اختیار دانشگاه است و حق کار ندارد و با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی که حتی من به عنوان یک دانشجو با آن دست و پنجه نرم می کنم،فکر خود کشی اولین فکری است که به سراغ دانشجوی بد بخت می آید.به جز تعداد کمی از استادان این دانشگاه که واقعا با سواد هستند ،بقیه ی استادان ،استاد نیستند بلکه کاسب رنگ هستند و با توجه به رنگ مورد نیاز جامعه تغییر رنگ داده و کادر آموزشی از جیب دانشجویان تغذیه می کند. من به عنوان یک دانشجوی الزهرا اعلام میکنم که از روز اول از این که در این دانشگاه پذیرفته شده ام ناراضی ام و اگر روزی به روز انتخاب رشته برگردم ،هرگز این دانشکاه جزء انتخابات من نخواهد بود!!!متاسفم…

    17
    6
    1. به آبروی مرده هم رحم نمی کنید سال 87 هم که یکی تو خوابگاه الزهرا مرد الکی گفتن صرع داشته مرده خودکشی کرده دیگه چرا به مریضی ربط میدین. هر کس هم بعدا بمیره حتما مریضه
      دانشگاهی که حریم خصوصی دانشجو رو نادیده میگیره اسم دانشگاه اسلامی رو یدک میکنه

  6. اون موقعی که خودکشی کرد قطعا ببمار اعصاب و روان نبود. بعد از خودکشی بیمارش کردند.

  7. من هم پشیمونم چرا عمرم رو تو دانشگاهی به هدر دادم که برای آبروی دانشجوهاش ارزشی قائل نیست.

  8. من هم پشیمونم چرا عمرم رو تو دانشگاهی به هدر دادم که برای آبروی دانشجوهاش ارزشی قائل نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا