خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رامبد جوان: فعلا می‌خواهم بچه‌داری کنم

رامبد جوان در این باره که آیا قرار است مشغول ساخت فیلم شود؟ افزود: «فعلا تصمیم دارم استراحت و بچه‌داری کنم. هنوز اسم بچه‌مان معلوم نیست. به یک سری اسم فکر کرده‌ایم و اسامی زیادی به فامیلی جوان می‌آید. البته می‌گویند حق مادر است که اسم را انتخاب کند.»

به گزارش خبرآنلاین، رامبد جوان، مجری و کارگردان برنامه «خندوانه»، شامگاه دوشنبه ۲۷ اسفند، مهمان علی ضیا در ویژه برنامه نوروزی «فرمول یک» بود.

او در این برنامه درباره پایان «خندوانه» پس از نوروز ۹۸ گفت: «فعلا نوروز را داریم و باید ببینیم بعد چه اتفاقی می‌افتد. فعلا می‌خواهم استراحت و بچه‌داری کنم.»

جوان در این باره که آیا قرار است مشغول ساخت فیلم شود؟ افزود: «تصمیم دارم استراحت و بچه‌داری کنم. هنوز اسم بچه‌مان معلوم نیست. به یک سری اسم فکر کرده‌ایم و اسامی زیادی به فامیلی جوان می‌آید. البته می‌گویند حق مادر است که اسم را انتخاب کند.»

«متری شیش و نیم» و «تختی» را از دست ندهید

پیشنهاد فیلم رامبد جوان درباره فیلم‌هایی که مخاطبان ببینند، گفت: «فیلم‌هایی که اکران می‌شوند از جمله «متری شیش و نیم» و «تختی» را نباید از دست بدهند. «رحمان ۱۴۰۰» را ندیده‌ام اما منوچهر هادی و علی سرتیپی کاربلد هستند. به نظر من هر فیلمی را که روی پرده می‌آید باید دید و حتما هم روی پرده دید. کارگردان‌ها فیلم را برای پرده می‌سازند. وقتی فیلم را در خانه می‌بینید کار کارگردان را ضایع کرده‌اید.»

یک سوم فروش «قانون مورفی» به ما برگشت

او درباره فروش ۱۰ میلیاردی فیلم خود تاکید کرد: «وقتی فیلمی می‌فروشد یک سوم آن به سرمایه گذار برمی‌گردد؛ یعنی من و محمد شایسته و این هزینه‌ای بود که ما برای فیلم کرده بودیم.»

در ادامه علی ضیا، هدایایی را از طرف مادرش به رامبد جوان داد که شامل دو کتاب شهره احدیت، مادر مجری تلویزیون و نویسنده رمان‌های «زمان زوال» و «گورچین» و همچنین کتاب «خاطرات کودکی» بود که برای فرزند در راه جوان به او هدیه شد.

دوست داشتم با حامد بهداد، نوید محمدزاده و لیلا حاتمی همبازی شوم

پس از این، جوان در پاسخ به این سوال که با کدام بازیگران دوست دارد بازی کند که نکرده است، گفت: «با حامد بهداد، نوید محمدزاده و لیلا حاتمی بازی نکرده‌ام و دوست دارم در یک کار همبازی شویم.»

بعد از این، افشین قطبی نیز به برنامه آمد و رامبد جوان در واکنش به حضور او گفت: «من در زمان مربی‌گری آقای قطبی از موفقیت تیم‌مان ذوق زده می‌شدم. الان لو دادم که قدری نسبت به پرسپولیس گرایش دارم!»

ضیا در ادامه، اسامی برخی چهره‌ها را آورد و جوان باید درباره آنها حرف زد. او محمدحسین فرحبخش را دوست قدیمی‌اش معرفی کرد که گرچه نسبت به هم بداخلاقی داشتند اما خیلی زود آشتی کردند. او درباره صفر کشکولی هم گفت: «عزیز دلم که من یک جایی از یک سری خبرنگاران محترم دلخور بودم و حرفی زدم که در جمله‌ام اسم ایشان بود بعد برای اینکه خیلی مستقیم و مشخص از ایشان عذرخواهی کنم به «خندوانه» دعوتشان کردم؛ گفتیم و خندیدیم و شب خیلی خوبی بود.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا