خرید تور تابستان ایران بوم گردی

معاون شهردار: رسانه‌ها موفقیت افغانستانی‌های مقیم کشور را اطلاع‌رسانی کنند

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران گفت: افغانستانی ها مردمی با استعداد و دارای هوش بالا هستند و کسب 3 رتبه برتر در کنکور ارشد امسال توسط دانشجویان این کشور تاییدی بر این مطلب است. رسانه ها  موفقیت های افغانستانی های مقیم کشورمان را بیش از پیش اطلاع رسانی کنند.

به گزارش ایرنا، محمدرضا جوادی یگانه عصر یکشنبه در آیین جشن آغازین سال نو ویژه کارگران افغانستانی شاغل در شهرداری تهران افزود: افغانستانی ها ریشه های مشترک فراوانی با ایرانیان دارند و یکی از مهمترین آنها جشن نوروز و تقویم مشترک خورشیدی است.

وی به جشن ها و آیین های مردم افغانستان به مناسبت نوروز باستانی اشاره و بیان کرد: روز اول فروردین در افغانستان باعنوان دهقان نامگذاری شده است و برگزاری جشن های مختلف در ولایت(استان) های مختلف این کشور با رنگ و بوی باستانی توجه هر بیننده ای را جلب می کند.

جوادی یگانه همچنین با تقدیر از مساعدت و دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر برداشتن محدودیت های آموزشی برای مهاجران افغانستانی ساکن ایران تصریح کرد: افغانستانی ها مردمی با استعداد و دارای هوش بالا هستند و کسب 3 رتبه برتر در کنکور ارشد امسال توسط دانشجویان این کشور تاییدی بر این مطلب است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران همچنین از رسانه ها درخواست کرد که موفقیت های افغانستانی های مقیم کشورمان را بیش از پیش اطلاع رسانی کنند.

به گزارش ایرنا، آیین جشن آغازین سال نو ویژه کارگران افغانستانی شاغل در شهرداری تهران با حضور پیروز حناچی شهردار پایتخت، نصیر احمد نور سفیر افغانستان در تهران، برخی از اعضای شورای شهر و مسئولان دیگر در تالار ایوان شمس برگزار شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا