خرید تور تابستان ایران بوم گردی

احمدی نژاد دستگیر شد؟

اطلاعات آنلاین در خبری با تیتر «احتمال بازداشت احمدی نژاد قوت گرفت» نوشت:

به گزارش«اطلاعات آنلاین»، کانال تلگرامی دولت بهار نوشت: عوامل امنیتی مانع از خروج دکتر احمدی نژاد از کشور شدند!

به نوشته این کانال نزدیک به احمدی نژاد، افرادی که خود را عوامل اطلاعاتی و امنیتی معرفی می کردند، امروز با حضور در فرودگاه امام خمینی ضمن ضبط گذرنامه دکتر احمدی نژاد و ادعای ممنوع الخروج بودن ایشان، از سفر خادم ملت ایران به گواتمالا ممانعت به عمل آوردند.

این در حالی است که کانال تلگرامی صابرین نیوز در این باره نوشت: بر اساس اخبار واصله از یک منبع آگاه، با توجه به وضعیت شکننده سیاسی در گواتمالا و همچنین وجود گزارش هایی مبنی بر احتمال وقوع شرایط امنیتی در این کشور، سفر آقای محمود احمدی نژاد به عنوان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و یک مقام رسمی سیاسی به گواتمالا لغو شده و به ایشان نیز توصیه شده با توجه به تحریم های بین المللی و احتمال بازداشت، این سفر را انجام ندهند.

شایان ذکر است این کشور در همسایگی مکزیک و یکی از فقیرترین کشورهای حوزه آمریکای مرکزی است و بر اساس آمار، میزان جرم و جنایت بسیار بالایی دارد.

همچنین جمهوری اسلامی ایران در گواتمالا سفارتخانه نداشته و گزارش‌هایی نیز مبنی بر نفوذ بالای رژیم صهیونیستی در این کشور منتشر شده است.

روز پلاس نیز در خبری نوشت: برخی خبرهای غیر رسمی حاکیست با سفرمحمود احمدی نژاد رئیس جمهور اسبق به کشور گواتمالا بدلیل ملاحظات حفاظتی مخالفت شده است.

جمهوری اسلامی ایران در کشور گواتمالا نمایندگی سیاسی ندارد و شرایط این کشور پس از انتخابات اخیر که منجر به منازعه سیاسی بین دو گروه رقیب برنده و بازنده در انتخابات شده، کاملا ناپایدار و غیر امن است.

احمدی نژاد بر انجام این سفر اصرار دارد و توصیه های دستگاه‌های ذیربط را نپذیرفته است.با توجه به نفوذ رژیم صهیونیستی در گواتمالا و شرایط امنیتی و سیاسی ناپایدار این کشور،ریسک سفر احمدی نژاد به گواتمالا بالاست و می تواند برای کشور هزینه زا باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. گواتمالا!!! برود در گواتمالا!! کلاس مدیریت کشور تدریس کند ؟ یا……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا