خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ادعایی درباره‌ی غفار عباسی و تجمعی در دفاع از او

پس از انتشار ادعای حمله به منزل غفار عباسی در قم و انتقاد یک عضو مجلس خبرگان به آن [لینک]، خبرگزاری فارس خبری با تیتر «ادعاهای همسر غفار عباسی در خصوص ورود به منزل وی خلاف واقع است» منتشر کرد و پس از آن با تغییر محتوای آن، محتوای دیگری با تیتر «انتشاردهندگان ادعاهای کذب قابل تعقیب کیفری هستند» جایگزین آن کرد.

به گزارش انصاف نیوز، همزمان با انتشار خبر فارس، کانال‌های تلگرامی نزدیک به غفار عباسی مشهور به غفار غفاری از جمله کانال تلگرامی شهد عشق، از تجمع جمعی از هواداران او با محوریت حجت الاسلام والمسلمین روح الله صدرالساداتی عضو مجلس خبرگان در مشهد خبر دادند.

این کانال تلگرامی به همراه عکس و فیلمی نوشت: «بست نشینی آیت‌الله صدر نماینده مجلس خبرگان به همراه دیگر شاگردان استاد غفاری در مقابل دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان در اعتراض به هتک حرمت بیت استاد غفاری و جسارت به همسر و دختر ایشان توسط نقاب‌پوشان […]. صدایمان را به امام خامنه‌ای برسانید. … قرائت حدیث کساء در بست نشینی آیت‌الله صدر نماینده مجلس خبرگان رهبری مقابل دفتر نماینده ولی فقیه در مشهد مقدس. مشهد مقدس، داخل امام رضا ۲۳، مقابل دفتر آیت‌الله علم‌الهدی».

صدرالساداتی در این باره در ویدیویی توضیحاتی داده است که محتوای آن مشابه با نامه‌ی روز گذشته‌ی او بود.

محتوای خبر اول خبرگزاری فارس

خبر اول خبرگزاری فارس با تیتر «ادعاهای همسر غفار عباسی در خصوص ورود به منزل وی خلاف واقع است» در زیر می‌آید:

«یک منبع آگاه گفت: «در خصوص ادعاهای خلاف واقع همسر غفار عباسی مشهور به غفاری شنیده شده، پس از دق الباب ابتدا مامور خانم وارد خانه و پس از اطمینان خاطر مامور دیگر وارد شده است». یک منبع آگاه در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه آقای غفاری در پرونده کیفری دادگاه ویژه تعهد داده که از فعالیت غیر تائید شده حوزوی پرهیز کند اظهار کرد: «طبق تعهد داده شده، این فرد نباید هیچ گونه تبلیغی از خود نکند زیرا بر خلاف مشی علمای عامل و عارف است؛ هر که را اسرار حق آموختند مهر کردند و دهانش دوختند. این فرد در روزهای اخیر متاسفانه تعداد زیادی تقویم‌های تبلیغی خود را برای سال ۱۳۹۸ چاپ کرده و در خانه خود قرار داده بود تا توزیع کند. لذا از طرف دادگاه ویژه با رعایت تمام موازین شرعی و قانونی وارد خانه آقای غفاری شده و تقویم‌های تبلیغی، جمع آوری و صورتجلسه شد. البته شنیده شده، پس از دق الباب ابتدا مامور خانم وارد خانه و پس از اطمینان خاطر مامور دیگر وارد شده، و سایرادعاهای همسر غفار عباسی مشهور به غفاری خلاف واقع است. البته به دلیل رعایت موازین شرعی بعضی از مسائل این خانواده، بازگو نمی گردد».

محتوای خبر دوم خبرگزاری فارس

محتوای خبر دوم خبرگزاری فارس با تیتر «یک منبع آگاه در دادسرای ویژه روحانیت قم: انتشاردهندگان ادعاهای کذب قابل تعقیب کیفری هستند» هم اینچنین است:

«یک منبع آگاه در دادسرای ویژه روحانیت قم با تکذیب ادعاهای گزاف انتسابی به مرجع قضایی در فضای مجازی، تصریح کرد: «انتشاردهندگان این ادعاهای کذب قابل تعقیب کیفری می‌باشند». به گزارش خبرگزاری فارس از قم، یک منبع آگاه در دادسرای ویژه روحانیت قم با تکذیب ادعاهای گزاف انتسابی به این مرجع قضایی در فضای مجازی توسط عوامل حلقه منحرف وابسته به یک مدعی استادی اخلاق و عرفان، تصریح کرد: «بدیهی است تنظیم کنندگان و انتشاردهندگان این ادعاهای کذب قابل تعقیب کیفری هستند» گفتنی است، عوامل مجازی این حلقه منحرف طی روز گذشته با ادبیاتی مشابه رسانه‌های ضد انقلاب به دادگاه ویژه روحانیت هجمه کرده بودند».

انتقاد عضو خبرگان از حمله به منزل غفار عباسی

از سکانداران عرفان تا دکانداران عرفان

آیا جن گیری در قم صحت دارد؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. همین کارا رو میکنن که مردم عاشق رضا مارمولک می شوند! جن که هیچ، اینا جن الجنول رو هم درس میدن. همه به فکر خویشن عضو خبرگان به فکر ریش.

    5
    3
    1. دوستان! ما دو تا غفار عباسی داریم! یکی همون بود که در ماجرای سحر احمدی نژاد دست داشت و دیگری این استاد. اکثرا وقتی سرچ میکنن فکر میکنن ایشون جن گیر است! درحالیکه اون غفار عباسی که در زمان احمدی نژاد بود بعدش دستگیر شد!

  2. استاد غفاری از اولیای الهی هستند و مانند دیگر عرفای تاریخ مظلوم واقع شده‌اند. به جای قضاوتهای ندیده و نشنیده کافی است سخنرانیهای ایشان در اینترنت را بشنوید تا معنای عارف انقلابی را بفهمید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا