خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اگر تمام جامعه را فیلتر کنید و با قرآن و زنان چادری و مردان ریشدار پر کنید…

“شما اگر تمام جامعه را فیلتر کنید، تمام جامعه را با قرآن و زنان چادری و مردان ریشدار پر کنید، تمام افرادی که زاویه ای با انقلاب دارند اخراج کنید، تا زمانیکه جیبهای یازده میلیون کارگر ما بخاطر بدهی فلان بانک و فلان اختلاس نصف شده و فقط بیست درصد افزایش حقوق دارند، تا زمانیکه ۴۰ درصد جامعه بخاطر عدم توزیع منابع کوچ کرده و قبیله و پیوند خانوادگی از هم پاشیده ، تا زمانیکه هشتاد درصد منابع بانکها به کمتر از ده درصد افراد میرسد، این جامعه لجن است و شما دارید لجن را هم میزنید!”

سیدمهدی صدرالساداتی در اینستاگرام نوشت:

به دوستان ما که دغدغه های فرهنگی دارند، برای حجاب و عفاف و فضای مجازی میجنگند، دلشان برای احکام اسلام میتپد، مواظب حریم خانواده در فضای سایبری هستند، عرض میکنم : اول عدالت … اول باید برای عدالت جنگید … شما ده قدم برای مساوات در گرفتن پستها، مجوزها، عدالت قضایی و اقتصادی، فیشهای حقوقی و برخورداری مساوی از آب و امکانات بردارید و یک قدم برای احکام دیگر دین اسلام !

شما اگر تمام جامعه را فیلتر کنید، تمام جامعه را با قرآن و زنان چادری و مردان ریشدار پر کنید، تمام افرادی که زاویه ای با انقلاب دارند اخراج کنید، تا زمانیکه جیبهای یازده میلیون کارگر ما بخاطر بدهی فلان بانک و فلان اختلاس نصف شده و فقط بیست درصد افزایش حقوق دارند، تا زمانیکه ۴۰ درصد جامعه بخاطر عدم توزیع منابع کوچ کرده و قبیله و پیوند خانوادگی از هم پاشیده ، تا زمانیکه هشتاد درصد منابع بانکها به کمتر از ده درصد افراد میرسد، این جامعه لجن است و شما دارید لجن را هم میزنید! .
.
هر وقت ده قدم برای عدالت برداشتید ، درحقیقت صد قدم برای عدم تولید فحشا برداشتید که پدرجد بدحجابی و طلاق و … است. تو رو خدا این را بفهمید! .

این حرف امیرالمومنین است در روز میلاد ایشان: “العدل حیات الاحکام” احیاگر واقعی احکام ، عدالت است.

شما هر لحظه و هر آن باید اول دغدغه تان عدالت باشد.

آهای کسانیکه دغدغه فرهنگ و احکام و خانواده و… دارید و دنبال فیلتر کردن و حذف و گزینش خودی ها و کانالیزه کردن احکام اسلامید، امیرالمؤمنین میفرماید عدم عدالت، ویرانگر احکام است! .

.ده برابر به ریشه بپرداز و یک برابر به شاخه … اگر ده برابر به ریشه نپرداختی ، بدون اغراق، هیچ فایده مهمی نداری…

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا