خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده منچسترسیتی وستهام 25 اردیبهشت 1401

منچسترسیتی امروز از ساعت 17:30 در ورزشگاه المپیک لندن میهمان وستهم است. برای پخش زنده منچسترسیتی وستهام 25 اردیبهشت 1401 با ما همراه باشید.

منچسترسیتی صدرنشین که حالا اختلافی 3 امتیازی با لیورپول یورگن کلوپ دارد با خیالی آسوده اما در تقابلی دشوار باید به مصاف وستهام قدرتمند دیوید مویس برود. برای پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهام 25 اردیبهشت 1401 با ما باشید.

پخش زنده منچسترسیتی وستهام 25 اردیبهشت 1401

وستهام 55 امتیازی دیوید مویس فصل خیلی خوبی را می‌گذراند و حتی در مقطعی از فصل با درخشش ستارگانش شانس اصلی کسب سهمیه لیگ قهرمانان به نظر می‌رسید گرچه این جایگاه و رقابت را حالا به تاتنهام و آرسنال واگذار کرده است.

شاگردان پپ گواردیولا در منچسترسیتی هم که از 4 جام ممکن حالا فقط لیگ را در دسترس دارند، خود را به هر آب و آتشی میزنند تا جایگاه اول خود را حفظ کرده و حداقل این جام را از آن خود کنند.

دو تیم عملکردی متفاوت در 5 بازی آخر خود داشته‌اند و جایی که سیتی در 5 بازی آخر 4 پیروزی و تنها 1 شکست داشته، وستهام 4 شکست و تنها 1 پیروزی کسب کرده است!

در 5 تقابل آخر دو تیم با هم نیز سیتی 3 بار پیروز شده و وستهم تنها 1 بار در ضربات پنالتی سیتی را شکست داده است. یک بازی هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است. برای پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهام 25 اردیبهشت 1401 در ساعت شروع بازی از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده فوتبال منچسترسیتی و وستهام 25 اردیبهشت 1401

لینک 2: پخش زنده فوتبال منچسترسیتی وستهام 25 اردیبهشت 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا