خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عملیات ارتش برای امدادرسانی در شرق استان مازندران

کارکنان پادگان شهدای ارتش واقع در منطقه ساحلی گهرباران ساری پس از بارش برف، ادامه بارش های سیل آسا و افزایش برودت هوا در شرق استان مازندران با اجرای به موقع عملیات امدادرسانی به کمک مردم سیل زده این استان شتافتند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی ستاد ارتش؛ سرهنگ «رمضان صادقی» فرمانده پادگان شهدای ارتش با اعلام این خبر، افزود: اکیپ های امدادرسانی این یکان با حضور در مناطق نکا و هزار جریب استان مازندران به توزیع آذوقه و مواد غذایی مورد نیاز از جمله نان و کنسرو و البسه گرم در میان مردم حادثه دیده و گرفتار در بوران برف و سیلاب پرداختند.

وی افزود: عملیات امدادرسانی و مردم یاری ارتش در شرق استان مازندران با درخواست و هماهنگی فرمانداری شهرستان نکا و ستاد بحران استان صورت گرفته و در صورت نیاز تا برطرف شدن مشکلات ناشی از سیلاب ایجاد شده، ادامه خواهد یافت.

سرهنگ صادقی با اعلام اینکه پادگان شهدای ارتش واقع در منطقه ساحلی گهرباران ساری در ایام نوروز امسال پذیرای میهمانان و مسافران نوروزی به ویژه خانواده های کارکنان سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران هستن، تصریح کرد: هم اکنون اکیپ های امدادرسانی این پادگان با کلیه تجهیزات و ادوات دراختیار، آماده انجام هرگونه عملیات مردم یاری و امدادرسانی در استان های مازندران و گلستان بوده و تا پایان تعطیلات نوروزی در آماده باش کامل به سر می برند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا