خرید تور تابستان ایران بوم گردی

برنامه‌ی ویژه تماشاگران داربی برای عادل فردوسی پور

آی اسپورت نوشت: در حالی که عادل فردوسی پور در آخرین برنامه نود از ویژه برنامه‌اش برای دربی خبر داده بود اما با تعطیل شدن برنامه‌اش توسط مدیران صدا و سیما، خبری از ویژه برنامه نود برای دربی نخواهد بود. با این حال به نظر می‌رسد این بار، دربی تهران است که برنامه‌هایی برای عادل تدارک دیده است.

تعطیل شدن برنامه 90 و حذف عادل فردوسی‌پور بازتاب‌های منفی زیادی به دنبال داشته است. عموم اهالی فوتبال از این اتفاق ناراحت هستند و معتقدند صدا وسیما درباره این برنامه و مجری محبوبش تصمیمی اشتباه گرفته است. تعداد زیادی از آنها در فضای مجازی از عادل حمایت کرده‌اند. اکثر علاقمندان به فوتبال هم همین عقیده را دارند و آنها هم معتقدند عادل باید به برنامه 90 برگردد و این برنامه با او دوباره از تلویزیون پخش شود. اما با فضایی که در شبکه‌های مجازی دیده می‌شود، به نظر می‌رسد حمایت علاقمندان و فوتبالدوستان از عادل در سطح دیگری دنبال خواهد شد و آنها قرار نیست فقط به پست‌های اینستاگرامی بسنده کنند.

امروز چند پست مشابه در فضای مجازی دیده شد که در آن از هواداران دو تیم پرسپولیس و استقلال خواسته شده تا در روز دربی در ورزشگاه آزادی حاضر شوند و در مقاطع مختلف بازی، عادل فردوسی‌پور را تشویق کنند. اگر چه هواداران دو تیم بابت پیگیری برخی مسائل، دلخوری‌هایی از فردوسی‌پور دارند اما می‌دانند که او در این پیگیری‌ها حسن نیت داشته و نیتش معرفی مقصرین و رفع مشکلات بوده و نه سنگ‌اندازی برای دو باشگاه! به همین دلیل، هم هواداران پرسپولیس و هم هواداران استقلال از این ایده استقبال کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود در روز برگزاری دربی، او به شدت از سوی هواداران این دو تیم تشویق شود.

البته به نظر می‌رسد این اتفاق فقط در تهران نخواهد افتاد و احتمال می‌رود در سایر بازی‌های این هفته هم فردوسی‌پور در شهرهای مختلف تشویق شود. فعلا همه چیز در مرحله ایده و کمپین است اما با روندی که وجود دارد و بازنشر پست‌های حمایتی از عادل در شبکه‌های مجازی مختلف، پیش‌بینی می‌شود که این طرح به خوبی به مرحله اجرا برسد و دربی تهران و سایر بازی‌های این هفته لیگ برتر، به تجمعی ورزشی برای حمایت و تشویق عادل فردوسی‌پور تبدیل شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا