خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شایعه تبانی طارمی و نیازمند توسط یک رسانه پرتغالی مطرح شد!

یک رسانه پرتغالی شایعه‌ای درباره تبانی طارمی و نیازمند کار کرده که مربوط به بازی پورتو پورتمیننزه است که با برتری 7 بر 0 پورتو هتریک طارمی همراه بود.

به گزارش انصاف ورزشی و به نقل از فوتبالی، بازی پرگل و جنجالی پورتو در برابر پورتمیننزه در جریان هفته سی‌ام لیگ برتر پرتغال با نتیجه پرگل 7 بر 0 به نفع صدرنشین مقتدر لیگ پایان یافت. اما حالا شایعه تبانی طارمی و نیازمند مطرح شده است.

در این بازی مهاجم ملی پوش کشورمان با هتریکی که ثبت کرد بهترین بازیکن زمین شد و حتی یک پاس گل هم داد. از سوی دیگر، پیام نیازمند دروازه‌بان ملی پوش ایرانی نیز بعد از مدت‌ها درون دروازه پورتمیننزه قرار داشت و تجربه باخت سنگینی را از سر گذراند.

با گذشت 2 هفته از این بازی اما نشریه پرتغالی noticiasaominuto مدعی شده که کمیته انضباطی لیگ برتر پرتغال بنابر شائبه تبانی میان دو تیم، تحقیقاتی را آغاز کرده است.

تمام این شایعات از زمانی آغاز شد که پائولو سرجیو سرمربی پورتمیننزه در این بازی تصمیم گرفت بسیاری از بازیکنان اصلی را بازی ندهد و با بازیکنان ذخیره خود وارد میدان شد. سرجیو اما در واکنش به اتهامات وارده گفت:

واقعا کار زشتی است که این اتهامات به من وارد می‌شود. من پیش از این هم توضیح داده بوده شما نیمکت تیم در این بازی را ببینید. حتی با حضور دو دروازه‌بان ذخیره نیمکت ما پر نبود و غایبان زیادی داشتیم. من خانواده دارم و این خیلی شرم‌آور است که چنین اتهاماتی را به من وارد می‌کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا