خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توهین‌های سنگین رسانه اصولگرا به معترضین و «محمد خاتمی، محقق داماد، حسن خمینی و جریان اصلاح‌طلبی» با الفاظ رکیک

سایت «رسا» که خود را ناشر «تازه ترین اخبار حوزه های علمیه»، معرفی کرده، نوشت: تصور آنان از همراهی با جنبش فواحش، هم جنس گرایان، بهایی ها، منافقین و تجزیه طلب ها این بود که مجموعه های بدنام فوق الذکر در حکم فشار از پایین باشند تا آنها در چانه زنی های سطوح عالی، خواسته های دشمنان نظام را فاکتور کرده و امتیازات لازم را که همان تسلیم پذیری در مقابل نظام سلطه است، به دست آورند! بیانیه های محمد خاتمی، محقق داماد، حسن خمینی و موضع گیری سایر افراد، رسانه ها و مجموعه های مرتبط با اصلاح طلبان نشاندهنده اهداف شُوم آنها می باشد.

  • نامه سرگشاده آقای محقق داماد به قضات کشور و بیانیه ها، تیترهای مطبوعات و میزگردها در تقبیح تقابل محکم نظام با براندازان و محاربین سه ماه گذشته در قالب تبیین فقهی و حقوقی محاربه، همه و همه نشان از این دارد که جریان اصلاح طلبی در کشور، پشت صحنه و موتور محرکه آشوب ها در ماههای اخیر بوده است و اینک که پروژه کثیف و خیانت آلود خود در همراهی و هم آوایی با فواحش عصیان‌گر و دین‌گریز را در حال افول می بینند و عوامل محارب را بر چوبه دار نظاره می کنند، اشک تمساح برای حرمت دماء ریخته و فقه و دین را بر سر نیزه کرده و وااسلاما سر می دهند! اصلاح طلبان نه تنها در حاشیه این قٍصه پُر غصه نبودند که نویسنده متن داستان اند.
  • تصور آنان از همراهی با جنبش فواحش، هم جنس گرایان، بهایی ها، منافقین و تجزیه طلب ها این بود که مجموعه های بدنام فوق الذکر در حکم فشار از پایین باشند تا آنها در چانه زنی های سطوح عالی، خواسته های دشمنان نظام را فاکتور کرده و امتیازات لازم را که همان تسلیم پذیری در مقابل نظام سلطه است، به دست آورند! بیانیه های محمد خاتمی، محقق داماد، حسن خمینی و موضع گیری سایر افراد، رسانه ها و مجموعه های مرتبط با اصلاح طلبان نشاندهنده اهداف شُوم آنها می باشد. تفاوت فشار از پایین این دوره با فتنه های ۷۸، ۸۸ و آشوب های دهه ۹۰ در قساوت، تقابل صریح و روشن با هنجارهای دینی و انقلابی است. در این دوره انسان ها را به جرم بسیجی یا طلبه و یا حافظ امنیت بودن، سلّاخی می کردند، آتش می زدند… چه چادرها از سر کشیده نشد و چه حرمت ها از زنان عفیف ایران زمین که شکسته نشد! مسجدها و حسینه ها، حوزه های علمیه، مزار شهیدان و هر نماد دین و دین داری را در آتش کینه خود سوزاندند و با کمال تأسف نه تنها از سوی اصلاح طلبان اعتراضی صورت نگرفت که چتر حمایتی رسانه ای خود را بر سر آنان قرار دادند.
  • شاید هیچ زمانی مناسب تر از این زمان، مفهوم و معنای مرگ بر ضد ولایت فقیه خودنمایی نکند… این مرگ یعنی هر کس تیغ نامردی و قساوت و خیانت به روی ملت و نظام الهی کشید، محکوم به اشدّ مجازات است و هرگونه ترحّم و بخشش بی جا، بسترساز فتنه ها، خونریزها و جنایت هایی به مراتب وحشتناک تر از آنچه تاکنون انجام گرفته است، خواهد بود.
  • درنگ در برخورد با کشف حجاب و هزینه های پیش رو قابل پیش بینی بود که دشمن در هجمه سه ماهه خود، حجاب را هدفگذاری کرده است و تا اینجای کار، توفیق نسبی به دست آورده و منتظر عکس العمل نظام اسلامی به حمله نخستین خود است. ساده اندیشی است اگر تصور شود که دشمن چنان از قدرت جمهوری اسلامی بی خبر است که آشوب ها و جنایت های سه ماه گذشته را برای سرنگونی فوری نظام اسلامی برنامه ریزی کرده باشد! زیرا اندیشکده های نظامی و کارشناسانه اجتماعی آنها به یقین میزان استقامت مردم انقلابی ایران عزیز در مقابل فشارهای این چنینی را به سیاستمداران خود گوشزد نموده و شکست ناپذیری فوری را باور دارند. اینک پرسش اینجاست که عظیم ترین حمله سایبری و رسانه ای با همراهی پادوهای داخلی و روزنامه های زنجیره ای و برخی صاحب منصبان دینی استحاله شده… روی چه موضوعی تمرکز داشته و هدفگذاری اصلی دشمن در چه چیز بوده است؟
  • با مروری گذرا به سابقه دشمن در تخریب امر حجاب و اهمیت حفظ آن در نظام اسلامی، بدون تردید باید گفت، هدف از آشوب های گذشته، برداشتن حجاب و روسری از دختران ایرانی بوده است و بر این باورند که کشف حجاب، آغازی بر فروپاشی دینی است که نهایت آن به فروپاشی سیاسی ختم خواهد شد.
  • برخورد جدی، قاطع و با برنامه ریزی در مقابل این پدیده، وظیفه عمومی است و تصمیم گیران در حوزه امنیت ملی باید بدانند که هر نوع هزینه که قرار بود نظام اسلامی در برابر امر حفظ حجاب بپردازد، پرداخت کرد و دشمن هم تمام ظرفیت های خودش را به عرصه آورد و توان دیگری برای او پیش بینی نمی شود. نباید کشف حجاب به یک امر عادی تبدیل گردد که در صورت وقوع آن، مقابله بسیار دشوار خواهد بود. هر مصلحتی در جهت عدم برخورد با بی حجابی، مصلحت دین و نظام دینی نیست، و ضد خودش را به همراه دارد.
  • دولت محترم باید در ابتداء امر به زیر مجموعه خودش بپردازد و اجازه ندهد تا دوائر و مراکز دولتی میدانی برای پرسه زدن دختران بی آبرو و جلف باشد. متأسفانه نمونه این بی توجهی کم نیست. روز گذشته وقتی به خاطر انجام کاری وارد بیمارستان دولتی امام علی (ع) شهرستان آمل شدم، از وسعت کشف حجاب، تعجب کردم. دولت مردان بدانند که صبر امت انقلابی بی پایان نیست و عیار انقلابی بودن مجلس و دولت را باید در تدبیر خردمندانه و قاطع به نظاره نشست

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا