خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اعلام آمادگی یگان های پروازی ارتش برای امدادرسانی به سیل زدگان

روابط عمومی ارتش ضمن اعلام آمادگی یگان های پروازی برای امداد رسانی به سیل زدگان اعلام کرد در پی بارش شدیدی باران و جاری شدن سیل در شهر شیراز، امدادرسانی از شب گذشته در پایگاه هوایی شهید دوران ارتش شیراز آغاز شده و 150 خانوار در این یکان اسکان داده شدند.

به گزارش ایرنا از از روابط عمومی ارتش، امداد رسانی به سیل زدگان شیراز و مسافران گرفتار در سیل در پایگاه شهید دوران انجام شد، چندین تخته پتو در میان مسافران نوروزی و مردم گرفتار در سیل توزیع و همچنین از صبح امروز باصبحانه گرم از مردم مستقر در مساجد و حسینیه‌های این پایگاه هوایی پذیرایی صورت گرفت و به سرعت تمهیدات لازم برای ادامه استقرار مردم اندیشیده شده است.
مهمانسراها، مساجد و سالن‌های ورزشی این پایگاه برای اسکان اضطراری مردم تجهیز و آماده شده است.

همچنین بیمارستان پایگاه هوایی شهید دوران شیراز نیز از روز گذشته با کلیه امکانات پزشکی در حال آماده باش و خدمت رسانی است.
پایگاه هوایی شهید دوران با کلیه کارکنان پایور و وظیفه جهت کمک‌رسانی به سیل‌زدگان توجیه شده و در آمادگی کامل بسر می‌برند. همچنین تمامی امکانات سخت‌افزاری و یکان های پروازی این نیرو نیز در صورت لزوم، آماده خدمت‌رسانی به آسیب‌دیدگان خواهد بود.
نیروی هوایی ارتش با توجه به دستور اخیر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) مبنی بر مشارکت بیشتر نیروهای مسلح در خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان، آمادگی خود را برای همکاری با سایر سازمان‌ها و نهادهای امدادی دخیل در امر کمک به حادثه‌دیدگان اعلام می‌دارد و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا