خرید تور تابستان ایران بوم گردی

روح الله زم: مدرک دارم اما منتشر نمی‌کنم!

روح الله زم گراننده‌ی آمدنیوز چند روز پس از انتشار مستندی درباره‌ی خودش که به ریزش اعضای آن منتهی شد، با ادعای تهدید خود و دیگر گردانندگان آمدنیوز، مدعی شده که مدارکی از تعدادی از مسوولان ایران دارد اما فعلا منتشر نمی‌کند.

به گزارش انصاف نیوز، او در یادداشتی در آمدنیوز ضمن ادعای «هر روز تهدید، فشار، استرس و تهمت به تیم آمدنیوز»، ادعا کرده است: «حالا اسناد طبقه‌بندی شده در دست ماست؛ در سه نسخه. یک نسخه در اختیار وکیل است که در صورت وقوع هر اتفاقی برای «روح‌الله زم» و «وفا نیکفر»، اسناد «از طریق رسانه‌های منتخب» در اختیار مردم مظلوم ایران قرار خواهد گرفت. دو نسخه دیگر؛ یک نسخه در آرشیو اسناد «روح‌الله زم» و یک نسخه دیگر در اختیار آقای «وفا نیکفر» است».

زم مدعی است که او و نیکفر با هم قرار گذاشته‌اند تا «اگر یکی بلایی سرش آمد، دیگری در انتشار اسناد درنگ نکند»!

او در مستندی که چندی پیش در صداوسیما پخش شد، ادعاهای القا شده از سوی یک مامور امنیتی از جمله «پروژه کوروش 2» را به عنوان خبر در آمدنیوز و میان اپوزسیون منتشر می‌کرد.

آمدنیوز بارها خبرها و اسنادی جعلی را به عنوان خبر منتشر کرده است.

پس از پخش مستند صداوسیما درباره‌ی آمدنیوز، تعدادی از شبکه‌های تلویزیونی اپوزشیون از جمله ایران اینترنشنال در مصاحبه با زم، ادعاهای او را به سخره گرفتند.

روح الله زم فرزند حجت الاسلام محمدعلی زم رییس سابق حوزه هنری و از مدیران منطقه آزاد کیش است.

آمدنیوز تعطیل می‌شود؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. حقیقتا اگر آمد نیوز و امثالهم دروغگو!!!!هستند و بی اهمیت چرا شمایان و سیمای میلی اینهمه روی اخبار و اسناد آنها حساسیت دارید؟؟؟؟
    البته ملت ایران اکثریت دروغ های سیمای میلی و رسانه های حکومتی که واقعیات را انعکاس نمی دهند و اخبار را یا کلا پخش نمی کنند یا با روتوش منتشر می کنند را قبول ندارند.
    پیامبر اکرم فرمود کلید تمامی گناهان دروغ است و اینک شما جیره خواران آنها از هیچ دروغی دریغ نمی کنید.
    ای لعنت خدا بر دروغگویان

    11

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا