خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بلاتکلیفی آسفالت روستای انارور

یک مخاطب بی نام در متنی ارسالی به انصاف نیوز نوشت:

بالغ بر 40 سالست که خیابان فرهنگ در روستای انارور نوشهر بلاتکلیف مانده و اقدامی جهت روکش آسفالت و جدولبندی جوی آب انجام نداده‌اند. این وضعیت نامناسب، موجب ایجاد مشکل در رفت و آمد و صدمه به جلوبندی خودروهایمان در اثر برخورد با سطح ناهموار زمین شده است.

حال سؤال اینست که؛ بعد از 40 سال بلاتکلیفی این خیابان، وظیفه‌ی دهداری و بخشداری در این زمینه چیست؟

دهدار و بخشدار این روستا و بخش، چرا بازدید میدانی بعمل نمی‌آورند تا وظیفه شناسی نمایند و به امور مردم رسیدگی کنند؟ مگر ماده 25 قانون مدیریت خدمات کشوری اشاره بر خدمتگزار بودن مسوولان دستگاه‌های اداری در برابر خواسته‌های قانونی مردم و انجام سریع خواسته‌های قانونی آنان ندارد که این عزیزان به آن توجهی نکرده‌اند؟

چرا بخشداری و دهیاری پای اعضای شورای روستا یا محله را در قضیه عمرانی این روستا به میان می‌کشند، درحالیکه برطبق مصوبه جدید وزارت محترم کشور باید کلیه شورایاری‌ها و شوراهای روستاها جمع آوری شوند چراکه فعالیت آنان، مشروع و قانونی نیست. پس چرا شورای این روستا کنار نمی‌روند؟ چرا بابت درخواست آب و برق و گاز وآسفالت از مردم مطالبه وجه می‌کنند؟ کجای قانون ایران بر اخذ وجه و پول به عنوان حق شوراها تاکید شده است؟

مردم عوارض می‌پردازند و شهرداری‌ها در محدوده‌ی شهرها و بخشداری و دهیاری‌ها در محدوده بخش و روستاها وظیفه‌ی رسیدگی به درخواست‌های عمرانی و آسفالت معابر دارند.

لذا از رسانه‌ی محترم خواهان پیگیری می‌باشیم. باسپاس

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا