خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دادستان کل خواستار “قطع وابستگی به اقتصاد دشمن” شد

محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور گفت: قطع وابستگی به اقتصاد دشمن قطعا یکی از راه‌حل‌های مدیریت جهادی است.

به گزارش روابط عمومی دادستانی کل کشور، حجت الاسلام و المسلمین منتظری در تبیین لوازم تحقق شعار «رونق تولید» که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان شعار سال ۹۸ انتخاب شده است، گفت: با توجه به اینکه بزرگترین مشکلی که امروز در سطح کشور داریم مسئله مشکلات اقتصادی است، شعاری که برای سال انتخاب شده متناسب با شرایط کشور است و مقام معظم رهبری با اشرافی که به مسائل کشور دارند مردم را به سمت و سویی که مشکلات برطرف شود، هدایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه یک جهت بحث اقتصادی به دولت بر می‌گردد، تصریح کرد: دولت و مدیران اقتصادی باید با مدیریت، برنامه‌ریزی و روحیه جهادی در مقابله با جنگ اقتصادی که دشمن ایجاد کرده به نحو مناسب عمل نموده و مشکلات را حل و فصل کنند.

دادستان کل کشور افزود: از سوی دیگر بخش خصوصی و کسانی که به نحوی در عامه مردم مرتبط با مسائل اقتصادی کشور هستند روش و منش خودشان را باید به گونه‌ای ترسیم و تنظیم کنند که بتوانیم در جنگ اقتصادی با دشمن، توفیق یابیم.

منتظری با بیان اینکه قطع وابستگی به اقتصاد دشمن قطعا یکی از راه‌حل‌های جهادی است، تصریح کرد: این امر حاصل نمی‌شود مگر اینکه اقتصاد کشور متوجه به مسائل داخلی شود و مشکلات کشور از لحاظ اقتصادی در درون حل شود، در این صورت با رونق تولید می‌توان به مقابله با دشمن برخاست.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه تولید بتواند رونق پیدا کند و نیازها را در حوزه‎های کشاورزی، اقتصادی و سایر حوزه‌های مختلف که از شاخه‌های اقتصادی هستند رونق ببخشد، قطعا وابستگی کشور به خارج از کشور کاهش پیدا می‌یابد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. جای خوشوقتی است که دادستان کل کشور علاوه بر علم حقوق در علم اقتصاد هم تخصص دارند ، به کوری چشم دشمن .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا