خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جنتی: ۲۰۰ دفعه گفتیم اما باز می گویند فتنه‌گران آزاد شوند

دبیر شورای نگهبان گفت: سه قوه به تذکرات مقام معظم رهبری در خصوص فساد توجه لازم را نکردند.
به گزارش مهر، آیت‌الله احمد جنتی ظهر پنج شنبه در ششمین اجلاسه منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد فارس، بوشهر و هرمزگان با انتقاد از سه قوه نسبت به عملکرد آن‌ها در خصوص تذکرات رهبری در مورد موضوع فساد افزود: امروز در رابطه با اقتصاد مقاومتی، رهبری تذکرات مهمی دادند که باید دید چگونه برخورد می‌کنند.
وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی باید اجرایی شود اما به دست کسانی که رهبری را به عنوان واجب‌الاطاعه قبول داشته باشند، طمع نداشته باشند و برای این کار انگیزه داشته باشند.
دبیر شورای نگهبان تصریح کرد: اسلام همیشه به دست همین کسانی که روحیه ایثارگری داشتند باقی مانده بنابراین در اقتصاد مقاومتی نیز باید این افراد باشند و کار به دست آن‌ها سپرده شود.
آیت‌الله جنتی یادآور شد: خیلی از افراد انقلابی بودند اما دستشان به پول که رسید همه چیز را فراموش کردند بنابراین باید بگردند و بچه‌های حزب‌اللهی را پیدا کنند و ما نیز باید چنین روحیه‌ای داشته باشیم و اجازه ندهیم که این‌ها مایوس شوند.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه ما به عنوان طلبه نمی‌توانیم نسبت به مسائل کشور بی‌تفاوت باشیم، گفت: روحانیت باید بدانند که در کشور چه می‌گذرد و با اینکه دشمنان با هجوم‌های فرهنگی، سیاسی و… فعالیت می‌کنند برخی احساس وظیفه نمی‌کنند.
دبیر شورای نگهبان تاکید کرد: مشکل تکفیری‌ها گوشه‌ای از مشکلات است. آن‌ها هر چیزی را مجاز می‌دانند و از هیچ چیز هراس ندارند و متاسفانه برخی نیز آن‌ها را تایید می‌کنند و آمریکا نیز بیکار ننشسته، نقشه می‌کشد و قصد دارد که نام امام(ره) را به فراموشی بسپارد.
آیت‌الله جنتی افزود: آن‌ها می‌دانند اگر بتوانند آثار و مظاهر اسلامی را از بین ببرند پیروز شدند و متاسفانه برخی از افراد در این خصوص غافل هستند اما بدانید که شما در برابر تهاجم هستید و باید دفاع کنید زیرا آمریکا دشمن است.
وی ادامه داد: سیلی که آمریکا از اسلام و ایران خورده در تاریخ بی‌نظیر است اگر اینجا قدرت پابرجا باشد آن‌ها عقب می‌کشند آن‌ها هر بلایی که بتوانند بر سر ما می‌آورند، عملکردشان ثابت کرده که هر جا بوده‌اند فساد کرده‌اند، ناموس‌ها را در معرض فساد قرار داده‌اند، اگر فتنه به وجود آمد یک نقشه آمریکایی بود و جای تعجب است که برخی نمی‌فهمند.
دبیر شورای نگهبان یادآور شد: بیش از ۲۰۰ دفعه در خصوص فتنه صحبت شد اما در این اواخر صحبت شده که باید فتنه‌گران آزاد شوند که این نقشه آمریکا است.
آیت‌الله جنتی با بیان اینکه «به هر حال فتنه ۸۸ اتفاق افتاد و تمام شد هرچند که هنوز یک عده‌ای بیکار ننشسته‌اند»، گفت: باید بدانیم که بچه حزب‌اللهی‌ها از کجا تهدید می‌شوند و چه کسانی می‌خواهند آن‌ها را حذف کنند، شهید داده‌ها و آزاده‌ها را به عناوین مختلف می‌خواهند حذف کنند در حالی که انقلاب بر دوش اینها ایجاد و پیروز شد و اگر این‌ها حذف شوند دیگر چیزی وجود ندارد.
وی افزود: اگر این بچه‌ها حذف شوند کسانی که به پول و قدرت فکر می‌کنند به پیروزی می‌رسند.
دبیر شورای نگهبان تاکید کرد: خداوند به ما رهبری شجاع، مدیر، مدبر و نترس داده که راه را به ما نشان می‌دهد و این وظیفه ما است که فرمایشات ایشان را به طور کامل اجرایی کنیم.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا