خرید تور تابستان ایران بوم گردی

احتمال شکایت از تتلو در گرجستان

امیر تتلو خواننده‌ای که چند روز پیش در تفلیس گرجستان اولین کنسرت پرحاشیه‌اش را برگزار کرد، از شکایت احتمالی از خود به خاطر حرف‌هایش در کنسرت خبر داد.

به گزارش انصاف نیوز، تتلو در صفحه‌ی شخصی خودش نوشت: «ميگن رفتن حرفاتو ترجمه كردن فردا ميخوان ببرن سفارت ازت شكايت كنن 😂😂😂 … ما نبوديم اين عيد همشون از گشنگى ميمردن تو اين بازار كيرى 😒. الان بچه هاى جرجستان زنگ زدن ميگن مسيجاتو پاك كن! … اينارم پاك ميكنن ادمينا بعدا! ولى پاك ميكنن چون من دستور دادم هميشه پاك كنن!»

او البته جملات بسیار غیراخلاقی و فحش‌های رکیک زیادی نیز در کنار جملات بالا منتشر کرده است. تتلو در طول کنسرت هم بی محابا فحاشی می‌کرد.

حالا می‌گوید که انتقاد دارد که چرا بخشی از مخاطبان نسبت به رفتارها و گفتارهای او دست به اعتراض زده‌اند.

تتلو حتی گفته که سفارت ایران در گرجستان نسبت به نارضایتی برخی شهروندان گرجستان از «رفتارهای غیرفرهنگی» موضع‌گیری کرده است. [لینک به خبر تکمیلی اعتراض به تتلو در مقابل سفارت ایران در گرجستان]

کنسرت تتلو در گرجستان که کمتر از 1000 نفر تماشاچی داشت چند ماه پس از آن برگزار شد که ادعا کرده بود در تابستان سال گذشته در سالنی 20 هزار نفره در استانبول ترکیه می‌خواست کنسرت برگزار کند اما به دلیل استقبال پایین، لغو شد.

حواشی جنجالی کنسرت تتلو در گرجستان

حسین زمان: شجریان که برود تتلو می‌آید

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام ،
    این هنرمند، مشاور فرهنگی و معتمد هنری بزرگانی چون جناب حمید رسایی و جناب … میباشد و قطعآ این وصله ها به ایشان نمی چسبد و شایعات گرجستان ساخته و پرداخته دشمنان و نفوذیها میباشد ! صورتی به این وجاهت و معصومیت – و صدای آسمانی اوست که باعث حسادت و سوء استفاده دشمن میشود.

    15
    12
    1. نانای عزیز !
      وقتی عرفان گرامی که از اسمش مفهوم معرفت میبارد ، یک چنین طنزِ تلخِ بدیهی را متوجه نمیشود- تقصیر من چیست ؟ ممنون از توضیح شما…

      3
      1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا