خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گزینه های قالیباف برای ریاست همشهری

گویا تغییرات در حوزه رسانه ای شهردار تهران کماکان ادامه دارد و حالا این تغییرات به مدیرعامل همشهری رسیده است.
بنا بر شنیده های خبرنگار انصاف نیوز، محمد باقر قالیباف تصمیم دارد تا تغییراتی در موسسه ی همشهری ایجاد کند و این بار گزینه های مد نظر او بیش از آنکه شکل و شمایل سیاسی داشته باشند، چهره های رسانه ای خواهند بود و احتمالا قالیباف جانشین مهدی ذاکری را از بین حسین قربان زاده سردبیر فعلی روزنامه همشهری، مجید حسینی مشاور رسانه ای سابق شهردار تهران و مدیرعامل فعلی نشر شهر، مجید رفیعی مدیر مسوول سابق روزنامه تهران امروز و رییس فعلی فرهنگسرای ابن سینا و علی قنواتی مدیر اسبق گروه مجلات همشهری انتخاب کند.
البته مهدی ذاکری در طول سال های گذشته که مدیرعاملی موسسه ی همشهری را بر عهده داشت به عنوان رییس اتاق فکر رسانه های متعدد محمد باقر قالیباف نیز فعالیت می کرد و در صورتی که یکی از این 4 نفر به عنوان مدیرعامل جدید معرفی شود، تصمیم گیری در باره ی رسانه های متعلق به شهردار نیز به وی واگذار می شود. 
پیش از این نام پرویز اسماعیلی بارها به عنوان مدیر عامل بعدی همشهری مطرح  شد که وی با دریافت حکمی از دولت به عنوان معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور منصوب شد و حالا با پیوستن سخنگوی ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف به جمع دولت یازدهمی ها، نام این 4 نفر به عنوان گزینه های مدیرعاملی همشهری معرفی شده است.
با این حال باید منتظر ماند و دید شهردار تهران که طی هفته های گذشته بازدیدی نیز از موسسه ی همشهری داشته چه زمانی دست به این تغییر استراتژیک در حوزه ی رسانه ای خود خواهد زد.
این در حالی است که برخی نزدیکان قالیباف، حضور او در موسسه ی همشهری را نوعی خداحافظی با مهدی ذاکری قلمداد می کنند و همین امر گمانه زنی ها در باره ی انتخاب جانشین وی را بیشتر کرده است.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا