خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نگرانی تتلو در گرجستان از دیپورت به ایران؟

امیر تتلو خواننده‌ی پرحاشیه و جنجالی که یک هفته پیش اولین کنسرتش را در گرجستان برگزار کرده، نگران احتمال دیپورت به ایران به خاطر حواشی کنسرت خود است.

به گزارش انصاف نیوز، تتلو در روزهای اخیر که تجمعی اعتراضی تعدادی از شهروندان گرجستان هم نسبت به این کنسرت در مقابل سفارت ایران در تفلیس، پایتخت گرجستان شکل گرفت، اشاره‌هایی به نگرانی خود کرد.

در متنی که تتلو با عنوان «پیرامون جنجال پس از کنسرت #امیر_تتلو» در کانال خود بازنشر کرده، به حکم محکومیت به زندان او در ایران اشاره شده و ادعا شده است که در این مدت «تلاش شده به ایران بازگردانده شود. اتفاقات اخیر در کنسرت هم بهترین بهانه را داد تا از تمام لابی خود در جهت این هدف بهره گیرند».

اما بنا بر ادعای این متن، «مطابق قوانین حقوق بشری دولت گرجستان نمی‌تواند و نمی‌بایست وی را به ایران دیپورت کند از آن جهت که مجازات اعدام هنوز جزو قوانین اصلی جزایی ایران است و دقیقاً به همین بهانه هم هست که امثال خاوری و اختلاسگران دیگر دارای امنیت دیپلماتیک هستند. اگر قرار است امیر تتلو به ایران مسترد شود پس باید اختلاسگران هم همگی به ایران بازگردند. تصور نمی‌کنم خواسته غیر معقولی باشد».

حرف تتلو

تتلو امروز یکشنبه در کانال تلگرامی خود هم نوشته است:

«من از ماهها قبل واسه این کنسرت [جون] دادم!! می‌فهمی؟!؟ روز اجرا با دوتا آمپول دگزا تونستم سرپا وایسم!! از ته وجودم داد می‌زدم که فقط صدام بیاد بیرون!! انقدر تمرین کرده بودم صدام به کل قبل کنسرت گرفته بود!! تو کشور غریب با کسایی که زبونمو نمی‌فهمیدن با هزینه‌ی دلار دوازده هزار تومن!! صدام گرفته بود!! سه ساعتو نیم اجرا کردم و یه ساعت تو کلاب با همون صدا!! هر کار بلد بودم کردم!!! تمام حرفایی که سال‌ها می‌زنید و پنهون میکردینو به جوون خریدم و جلوی خوار مادر خودم اول از همه زدم!!! تمام عضلات پا و شیکمم یه هفتس گرفته و یه هفته گذشته هنوز صدام در نمیاد!!!! پرچمی زدم تو گرجستان که هیچ ایرانی‌ای تاحالا نزده بود!! تو اخبارشون آزمون با احترام مصاحبه کردن و ماهها به ما خدمات دادن و لطف کردن و احترام گذاشتن بس که دیدن با دل و جون داریم زحمت می‌کشیم!!! بعد چهار تا [عوضی] میان به جای خسته نباشید [مزخرف] هم میگن!!! من اینبار دیگه نمیتونم واقعاً نمیتونم ساکت بمونم!! […]!! وقتی میزنه یکی به من یعنی چی؟!؟ شما بگین بقیه شو …»

دفاع مجری خندوانه از جنجال تتلو در گرجستان

حسین زمان: شجریان که برود تتلو می‌آید

تجمع اعتراض به تتلو در مقابل سفارت ایران در تفلیس

بازخوانی: نامه‌ی پارسال رائفی پور به تتلو [+فیلم]

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. کسی که آبرو وحر مت کشورشو ازبین می بره فقط یک آدم بی شخصیت وزباله ای نثل تتلو هستش کسیکه ازاون طرفداری می کنه شک نکنید که لنگه خودشه

    9
    7
    1. دراینش که شکی نیست ولی این عنصرشرفش از همان مطرح کنندگانش بیشتراست لااقل دروغ نمیگوید وریا نمی ورزد…

      6
      2
  2. واي بر ما كه از كجا به كجا رسيده ايم ، چگونه حتي ده نفر دنبال كنسرت اين حيوان انسان نما ميروند ؟!
    چقدر تأسف باره كه اين حيوان شناسنامه ي ايراني دارد …

    6
    11

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا