خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«رهبری معظم نظام و جناب آقای روحانی اعلام خطر می کنم»

مهدی اسفندیار، فعال رسانه‌ای حوزه بهداشت و درمان، در یادداشت ارسالی به انصاف نیوز با عنوان «رهبری معظم نظام و جناب آقای روحانی اعلام خطر می کنم» نوشت:

اکنون چهل سال از عمر این حقیر دقیقا با ظهور انقلاب اسلامی گذشته است؛ اکنون حداقل ده سال است که در حوزه ی رسانه و بخصوص سلامت و رفاه اجتماعی سعی می کنم بدون تعصب و صرفا بر اساس منافع کشور بیان کننده ی آسیب ها و دردها و آلام مردم باشم. دلیل اصلی انتخاب نام “نه به عوام فریبی” در این است که ریشه ی همه ی ناکارامدی ها و نارضایتی های عمومی را در همین عوام فریبی می بینم؛ جایی که متظاهرین و سطحی نگران تیشه هایی به ریشه ی انقلاب زدند که هیچ دشمنی قادر به زدن چنین ضربه های سختی نبود. در طول سال های اخیر؛ رسانه های دشمن شاید دست کم صد میلیون بار خاوری را با چفیه در راهپیمایی و تقدیرش به عنوان بسیجی نمونه و …. اخیرا مرجان آل آقا را با پوشش حجاب رفتار دوگانه اش به نمایش گذاشتند؛ و میلیون ها بار ویدیوی سهم خواهی برخی از انقلابیون سابق را چماقی بر سر انقلاب کردند؟! آیا همین سه مثال ساده و عینی بیانگر این نیست که اشتباهات به ظاهر ساده و گرفتار شدن در دام متملقین و فرصت طلبان چه هزینه هایی برای انقلاب و کشور ایجاد کرده و بهانه به دست دشمنان خواهد داد؟!

این روزها سیل بنیان کن هست و نیست مردم را به باد داده و آنچه با سکوت مواجهه شده است؛ چرایی عدم آبخیزداری و ساخت و ساز بی رویه در مسیر رودخانه ها و… هست که تمامی اذهان را به طرف دم کلفت هایی برده که با رابطه و رانت و از مسیری غیر از گزینش تخصصی به مصادر نشستند و یا با لابی و نفوذ برای خوش گذرانی و ویلادار شدن و .. به نوعی به حریم طبیعت تعرض کردند؟! و امروز اینهمه هزینه به مردم و نظام تحمیل کردند؟!

به راستی آیا پاسداری از حریم انقلاب فقط در برخورد با معاندین و حفظ مرزها خلاصه می شود؟! یا اینکه جلوگیری از دست اندازی به منابع طبیعی و جلوگیری از بروز ناکارآمدی و فساد که باورهای عمومی را در معرض حمله قرار داده اند؛ یکی از عمیق ترین مفاهیم حراست است؟!

دیروز در کمال بهت و حیرت و با وجود سنگین ترین بحران اقتصادی در صندوق های بازنشستگی و اجتماعی؛ تیم رسانه ای وزیز تعاون با آب و تاب تمام از انتصاب یک جوان فارغ التحصیل شریف به عنوان نخبه ی ملی و حافظ کل قرآن مجید و متولد ۶۲ به سمت مدیرعامل صندوق بازنشستگی خبر دادند. اما کسی نگفت که یک مهندس هوا و فضا را چه ارتباطی با یک صندوق بازنشستگی ملی است که در این شرایط ملتهب اقتصادی و ملتهب تر وضعیت بازنشستگان عزیز بر صندلی ایی تکیه کرده که هیچ تخصصی در این مورد ندارد؟ !دوستان اصولگرایی که این روزها ذوق زده به این انتصاب بی خردانه ماشالله و بارک الله دادند؛ می توانند هجمه های وارده به نظام در ناکارامدی مدیریت های غیرتخصصی و بروز سیل های بنیان کن را در حد یک خط نوشته پاسخ دهند؟!

آیا این جوان گرایی است یا جوان کشی؟! آیا این خدمت به انقلاب و جوانان متعهد است یا برعکس ضربه به انقلاب است؟! این انتصاب چه سنخیتی واقعی با توصیه های رهبری معظم انقلاب در لزوم توجه به تخصص در انتصاب مدیران دارد؟!

اگر هدف جوان گرایی بود؛ نمی شد آقای میعاد صالحی را در سطوح پایین تر اجرایی و یا حتی در سطوح بالایی و در بخش هایی از صنعت و تحقیقات و پژوهش به کار گرفت؟!

جناب آقای روحانی؛ آیا دولت شما مسئولیت این انتصاب را می پذیرند و تعهد می دهند که با جلب رضایت بازنشستگان؛ موجبات نارضایتی عمومی را فراهم نیاورند و هزینه ها را متوجه ی انقلاب و رهبری نظام نکنند؟! یا به وقتش شکایت بازنشسته را محصول تحریک ضدانقلاب می دانند؟! بدون تردید حجت بر دولت تمام و مسئولیت هر نوع هزینه ی اقتصادی بر بازنشسته ها و هزینه ی سیاسی بر نظام بر عهده ی دولت محترم است که با چشمان باز به تماشای این انتصاب غیرمعقول و مبهم نشسته است. تاریخ ۱۲/فروردین ۹۸

زمان همه چیز را اثبات خواهد کرد….

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام جناب اسفندیار
    مطالب شما اگر از سر دلسوزی هم به نگارش درآمده باشد باز هم حاوی ایرادات مختلف و فراوانی است
    ایشان دکترای مکانیک دارند اما ظاهرا عبارت هوا-فضا بیشتر به مذاق کسانیکه این انتصاب را بر نمی تابند خوش می اید که دائما تکرارش میکنند.
    ایشان متولد 1361 هستند نه سالی که نوشته اید
    ضمنا دیگرانرا بی تجربه خطاب میکنید!! رزومه ایشان در سایت دانشگاه علم و صنعت و مجموعه متنوعی از تجارب و فعالیتهای علمی و عملی را بخوانید
    حتا اولین مصاحبه ایشان را ببینید تا چنین اشتباهاتی را مرتکب نشوید.

    حافظ قرآن بودن هم یک ویژگی و افتخار است نه یک شغل
    ایشان آنجا هم مدیر بوده اند. بحث مدیریت در آنجا هم خیلی پررنگتر است از داشتن مهارتهای قرآنی

    1
    3
  2. اولویت با تعهد است و نه تخصص ، تعهد هم با کمی تا قسمتی محاسن و چشم به زمین دوختن در مواحهه با خواهران و شرکت در نماز جمعه و جماعت حاصل میشود ، چند تا انگشتر عقیق هم تعهد را کامل میکند !

    1
    3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا