خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش رییس شورای شهر به اعتراض کارکنان مترو

محسن هاشمی، رییس شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور به اعتراض کارکنان مترو تهران واکنش نشان داد.

به گزارش  ایلنا، در یکصد و چهل و پنجمین جلسه شورای شهر تهران، محسن هاشمی، در تذکر پیش از دستور در خصوص ناآرامی در شرکت بهره برداری مترو تهران تذکر داد.

وی گفت: در هفته گذشته تعدادی از کارکنان به دلیل احتمال ایجاد تغییرات ساختاری و یا شرکتی شدن پرسنل دست به اعتصاب زدند.

با پیگیری کمیسیون حمل و نقل، مسئولان معاونت حمل و نقل و شرکت بهره براری مترو قویا به شورا اعلام کردند که هیچ تصمیمی برای تغییرات ساختاری اتخاذ نشده است.

وی با اشاره به نقش رسانه های مجازی در دامن زدن به این اعتصاب گفت: رسانه های مجازی و رسانه های بیگانه به این شائبه دامن زدند و باعث ایجاد این اعتراضات و ناآرامی ها شد.

هاشمی با تاکید بر اینکه نه تنها من، بلکه هیچ یک از اعضای شورای شهر تاکنون نه در انتصابات و نه در تصمیمات دخالت مستقم نداشتیم، افزود: درجایگاه نظارتی از شهردار تهران می خواهیم به موضوع رسیدگی کند، زیرا این اتفاق با ایجاد اختلال در سرویس رسانی تهران می تواند خطرات زیادی برای شهر داشته باشد.

وی با بیان این نکته که باید به حقوق قانونی کارمندان مترو نیز رسیدگی شود، افزود: باید نقض حقوق  قانونی کارمندان نیز بررسی و نتیجه برای آگاهی افکار عمومی به شورا ارسال شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از کارکنان مترو نیز درخواست کرد با متانت بیشتری موضوع را پیگیری کند و افزود: هرگونه اختلال در خدمت رسانی به مردم می تواند مورد سوءاستفاده بیگانگان قرار گیرد که هم باعث تضعیف عملکرد مترو و هم تضعیف جایگاه مترو در بین مردم نیز می شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا