خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش کاربران توییتر به پخش فصل جدید برنامه مهران مدیری

آغاز پخش فصل تازه‌ی برنامه‌ی دورهمی با اجرای مهران مدیری با واکنش منفی کاربران توییتر مواجه شده است.

توییت‌هایی در این باره را به انتخاب خبرنگار انصاف نیوز می‌خوانید:

یگانه خدامی: ‏مهران مدیری در دورهمی تیکه می‌ندازه به مسئولان بابت سیل و می‌گه:”پیامک اومده از بوق زدن در جاده‌های کوهستانی خودداری کنید.خطر سقوط بهمن.کار به جایی رسیده بوق بزنید می‌میرید‌.”
اگر شما نمی‌دونی که بوق زدن در جاده کوهستانی خطرناکه دلیل بر اشتباه متخصصان نیست!

رضا کیانی: ‏می دانیداسپانسر پارسال مهران مدیری کی بود؟
ابوالفضل میرعلی، مدیر موسسه ثامن الحجج!
یکی از موسساتی که دولت بابت اعتراض سپرده‌گذارانش، ۳۵ هزار میلیاردتومان از بیت المال یعنی جیب من و شما پرداخت کرد!
مهران مدیری هم الان حق دارد که با گردن برافراشته بگوید امید ما را خفه کرد

احسان رستگار: ‏‎#صداوسیما بعضا اصلانمی‌فهمد که باید گوش چه کسی را بپیچاند و دست نوازش برسر چه کسی بکشد؛‎#مهران_مدیری بالاترین دستمزد اجرا و قیمت تولید محتوا را داردو غلیظ‌ترین سم یأس را وارد خون جامعه می‌کند و مصّون است،اما عادل ‎#فردوسی‌پور،چون ازفلان‌جا به فلان مدیر جوان ندا داده‌اند،بایدحذف شود

علی علیزاده: شاخص امید امثال مهران مدیری و حمید فرخ نژاد نسبت مستقیم دارد با رانت و سهمی که از سفره دارند. به دلار هم حساب میکنند. از حدی کمتر شود، با کلنگ به جان امید عمومی می‌افتند و با اینکار اقتصاد را بی‌‌ثبات‌تر میکنند. به خاطر ماهی ده هزار دلارشان، به سفره هر ایرانی چنددلار ضرر میزنند.

مرتضی گل‌پور: ‏مثلا فکر کنید یک بار ‎#مهران_مدیری در یکی از برنامه هاش به قوه قضاییه بگه “عدالت تون خفه مون کرد!”
بله، ما چنین صداوسيما و قوه قضاییه آزاد اندیشی داریم.

حجت مرتجی: ‏هنگامی صداقت ‎#مهران_مدیری در انتقادهایش را در برنامه ‎#دورهمی باور می کنیم که :
۱. درباره اسپانسر برنامه اش شفاف سازی شود تا مشخص شودکه آیا اهداف سیاسی خاصی را دنبال نمی کند؟
۲.انتقادها فقط محدود به دولت نشود و سابر ارکان قدرت را هم شامل شود. یا بگوید که فراتر از دولت اجازه ندارد.

علیرضا معزی: ‏مدیران ‎#رسانه‌_ملی صریح و شفاف بگویند که این ذبح و استهزای امید، در غوغای تحریم و قهر طبیعت، شبی چند تمام می‌شود از جیب این ملت گرفتار؟ دولت به کنار، حداقل مروت را در حق امدادرسانان و هزاران نفر که در کنار سیل‌زدگان ایستاده‌اند، مراعات کنید.

سارا هوشمندی: ‏‎#مهران_مدیری بابت دورهمی‌های بی‌محتوایش میلیاردها تومن پول من‌و‌شما را به جیب نزده که وقت بحران‌ها باتمسخرِ تلاش‌ها و خاموش کردن کورسوی امید، تیشه به ریشه‌ی سلامت‌روانی جامعه بزند! آقای صداوسیمایی که نه فرهنگ‌سازی را میشناسی و نه رسانه را! تا کی بیت‌المال بایدصرف لمپن‌پروری شود؟

محمدرضا باقری: ‏بگذریم از اینکه چرا باید شبکه نسیم وسط بحران نفرت پراکنی و ترویج ناامیدی کند و امید را همسو با ضدانقلاب مسخره کند، اما ای کاش کاسب بزرگ اول مارکت، جزییات قرادادهای چرب و شیرینش را هم می‌گفت و بعد آرزو میکرد که ای کاش پارسال بود!
این حرفها بر سر شاخه بن بریدن است آقای مدیر شبکه!

ایزد مهرآفرین: ‏آقای ‎#مدیری فکر میکنید که مثلا خود مردم اینهایی رو که شما فرمودین رو‌نمیدونن یا نفهمیدن؟! من یه سوال دارم. شمایی که این همه خوب انتقاد میکنی.با چه تحلیلی از فرهنگ و اقتصاد رفتین تو فیلمی مثل ‎#رحمان۱۴۰۰ بازی کردین؟!.اونجا فرهنگ و شعور مردم به یغما بره مهم نی؟!. همه چی پوله؟!

سعید کاکاوند: ‏یک پرسش:
برنامه ‎#دورهمی پخش زنده بوده؟
اگرنبوده پس باموافقت مسولین پخش ومدیران شبکه بصورت کامل پخش شده است. پس فقط مهران مدیری صرفا نبوده

م.حدّاد: ‏اعزام یگان تکاوری ‎#نیروی_زمینی_ارتش به مناطق آسیب‌دیده پل دخترو معمولان در ‎#استان لرستان
همه نیروهای ‎#ارتش ‎#سپاه ‎#هلال_احمر وخیل مردم‌همراه و ‎#دولت و NGOها بسیج شدند برای امدادرسانی به آسیب دیدگان سیل
نمیذاریم ‎#مهران‌_مدیری‌ ها ودورهمی‌ها ناامیدمون کنند وبه پمپاژیاس دامن بزنند

آقای هیچ: ‏فقط یه مجری لمپن مثل ‎#مهران_مدیری می‌تونه با ساعت رولکس و کت شلوار چند میلیونی و دستمزد نجومی و رانت و بده بستان‌های پشت پرده، دغدغه‌اش مشکلات مردم باشه و مصیبت‌های مردم رو مسخره کنه و ناامیدی و یاس رو تو جامعه پمپاژ کنه

محمد نوری: ‏جملات ناروای ‎#مهران_مدیری در بازپخش «دورهمی»حذف شدتا معلوم شودسران ‎#صداسیما اعتراضهاراشنیده اند
چندفعال اصولگراخطاب به مدیر ‎#نسیم نوشتندکه ترمز مدیری را بکشد
آنها دادوستد میلیاردی امثال مدیری با شرکت‌های سودجو رایادآوردند:ای کاش کاسب ‎#اول_مارکت»جزئیات قرارداد پرچربش راهم بگوید.

علیرضا خامسیان: ‏علت تلاش صدا و سیما برای به آنتن بردن حداقل یک قسمت از دور همی مشخص شد البته تصمیم گیران این رسانه که بعضا بیرون از صدا و سیما هم هستند نمی دانند که با این کار امید مردم به کل سیستم را نابود می کنند.مهران مدیری هم یک ابزاری بیش نیست .دلش خوشه سریال جدیوشو تونست تبلیغ کنه

امیر راعی‌فرد: ‏بار دیگر ‎#مهران_مدیری اثبات کرد که نه تنها درک درستی از شرایط کشور ندارد بلکه به تریبونی جهت ‎#فحاشی به دولت بدل شده است. با غم مردم صدمه دیده از ‎#سیل شوخی می کند. ‎#کشته_شدگان در سیل را به مسخره می گیرد و به دولت فحاشی می کند.

امیر ابتهاج: ‏خیلی از اصلاح‌طلبان از دیشب به ‎#مهران_مدیری و برنامه‌اش حمله کردند که چرا «امید؟!» را کشته و در این «برهه حساس»، انتقاد کرده!
انگار، دو مفهوم «کشتن امید» و «برهه حساس» به چماقی تبدیل شده برای حمله به افراد و سرکوب آزادی بیان‌شون! برای بیان افراد آزادی قائل باشیم…

قول سدید: ‏اینکه امثال ‎#یامین_پور و معزی به ‎#مهران_مدیری حمله می کنند برگرفته از یک تفکر است که فقط ما حق داریم در ‎#جهان_آرا و ‎#ثریا و حتی مداحی نماز عید فطر و… هر چی دلمان می خواهد به هر کسی بگوییم بقیه که در تیم ما نیستند فهم و سواد و بصیرت و درک ندارند پس باید ساکت باشند!!

یاسون: ‏بین کمپین‌های مربوط به سیل‌زده‌ها، یه کمپین جمع‌آوری پول هم برای ‎#مهران_مدیری بزنیم؛ حقوق اجرای این فصل ‎#دورهمی رو یکجا بدیم بهش. فقط لطف کنه برنامه رو نسازه.
ما قول میدیم خودمون به مشکلات کلان فکر کنیم و بخندیم. آهنگای هیراد و جهانبخش رو هم پخش میکنیم تو خونه، دست و جیغم میزنیم.

آریوبرزن: ‏‎#مهران_مدیری پیش از متلک پرانی بهتره از قرارداد چرب و نرم اول مارکت حرف بزنه، اینکه در این وضعیت که کل توان کشور برای کمک به هم میهنان گرفتار ‎#سیلاب متمرکز شده، این آقا سعی در پیشبرد ‎#پروژه_ناامیدسازی دارن،واقعا تاسف آوره.به ‎#رسانه_میلی امیدی نیست و هر ریال از اون بودجه، حرامه.

مسعود نوری: ‏اينكه گرانى و تورم زندگى مردم را سياه كرده ، درست
اينكه اميد مردم به ياس تبديل شده ، درست
اينكه مردم از مسولان نالايق شاكى هستند ، درست
اما اينكه فردى اهل زد و بند ، متكى به رانت و فاسد ، دلسوز مردم شود ، يعنى يكجاى كار لنگ مى زند

فاطمه ترکاشوند: ‏در اوضاع بحرانی ‎#سیل وناراحتی مردم، برای اثبات توهم ‎#صدای_مردمم، اونم در تلویزیون دولتی(!)، پلاتویی بنویسی که باتمسخر حتی فکر ‎#امید به درست شدن اوضاع رو حتی فارغ از نقش حکومت از مخاطب دریغ کنی؛
خب چه دلیلی می‌شه پیداکرد جز عادتت به کسب درآمد و شهرت از ژست اپوزیسیون؟

رضا رئیسی: ‏‎#سیل تقصیر روحانی نیست
شاید مدیریت بحران در کشور ما نقص داشته باشد که دارد
اما اوج بی شرفی و بی انصافی و قالتاقی است که به بهانه ‎#سیل_سراسری خدمات هزاران انسانی که در ایام عید برای نجات مردم تلاش می کنند،نادیده بگیریم و با استهزاء و متلک سخن بگوییم
‎#مهران_مدیری
شرف چیز خوبی است

محمد وحیدی: ‏آقای ‎#صداوسيما فکر می‌کنی مردم اگر از دولت رویگردان و ناامید شوند، به سمت تو می‌آیند؟!

جواد نیکی ملکی: ‏به نیت‌ها کاری ندارم اما همون‌قدر که خراب‌کاری مشمئزکننده است؛ قُر و نِق زدن هم حال آدمو خراب می‌کنه اونم از آنتن تلویزیون با ژستِ اپوزیسیون ‎#مهران_مدیری

مائده امینی: ‏باور کردنی نیست. ‎#مهران_مدیری تو برنامه دورهمی طوفان شن و سیل و … مسخره می‌کنه، نه مسئولا رو، نه مقصرین رو. مردمِ همه چیز از کف داده رو مسخره می‌کنه، مردم مصیبت زده رو:
«هنوز خشک نشده بودند که طوفان شن اومد مثل ادم اهنی‌ها تو شن غرق شده بودند فقط چشمک می‌زدند»
بامزه! بامزه .!!

مهرداد خوشبختی: ‏چرا باید مهران مدیری تو اولین ‎#دورهمی از آنتن صداوسیما تبلیغ سربال نمایش خانگیش رو بکنه؟!
با چه مجوزی؟
این تلویزیون واقعا بی‌صاحب شده
جالبتر اینکه پلت‌فرمی که قراره این سریال رو پخش کنه از سازمان صداوسیما مجوز نداره

م.کدخدازاده: ‏نمیدونم چرا اینقدر از حرف های صادقانه ‎#مهران_مدیری ناراحت شدن بعضیا!حرفی خلاف واقعیت مگه زد؟!!
جهانگیری گفت سال 97 رو به خوبی پشت سر گذاشتیم همه بهش توپیدن چرا خودتو به اون راه میزنی، حالا مدیری میگه مردم آرزو دارن بر گردن به اول سال 97، میگن چرا داره پمپاژ ناامیدی می کنه؟!

کیان ایرانی: ‏من منتقد شماره یک دولتم. اما کاری که امشب ‎#مهران_مدیری کرد انتقاد نبود. از بین بردن اندک امید باقیمانده مردم بود.
آقای صدا و سیما ما که میدونیم مدیری هیچ کارس. با این کارها به گندم ری نمیرسی!

سعید نامدار: ‏‎‎#مهران_مديري نه غر زد نه نق واقعيت تلخي گفت كه بايد اصلاح بشه،
اميد الكي ميشه ‎روحانی
‎#دورهمي انعكاس صداي مردم بود تو تاكسي مترو اتوبوس بازار حتي تو گردش و ‎#دورهمي هاي امروز سيزده بدر
همين صدا رو هم ب بهانه غر زدن و نا اميدي خفه كنيد تا مردم هناق بگيرن يا منفجر بشن رو سرتون

فائزه اکبرشاهی: ‏‎#مهران_مدیری همون بود که با طنز، تحصن “مجلس ششم” رو رسوا کرد. تندترین انتقادت به سلبریتیها و روشنفکرها رو هم همین مدیری داشته. حالا اینکه به واسطه دو تا نقد اون هم علیه عملکرد “دولت”، تبدیلش کنیم به مخالف نظام باید اسمش رو گذاشت هنر نهم که مخصوص بعضی دوستان اصولگراست.

مرجان: ‏یکی بگه کجای حرف های ‎#مهران_مدیری دروغ بود یا نشون دهنده ناامیدی که ترسیدین سریع وصلش کردین به وام پر از ابهامی که هنوز جوابی ‌واسش ندارین مثل هزارتو فقط گیر کردین! میخواین تک‌تک شما رو مهمون کنم سرپل ذهاب ببینین بیراه نگفته!؟ اگه حرفهاش و شبکه های ماهواره میزد همه جون میدادین!

صادق نیکو: ‏ببین به چه بلوغی رسیدیم که صدای همه علیه سیاه نمایی مهران مدیری بلند شده! صدای منتقدین دولت بلندتر!

جواد آقایی: ‏از حرف‌های ‎#مهران_مدیری درباره ‎#امید ناراحت نشید! از اونی شاکی بشید که با وعده‌های دروغ گند زده توو معنا و مفهوم تدبیر و امید!
امید دادن به مردم خوب و لازمه اما پمپاژ امید پوچ از ناامیدی خطرناکتره

سیدهادی موسوی: ‏من مشکل دوستان با حرفهای ‎#مهران_مدیری رو نمیفهمم.
مگر مدیری حرفی جز حرفهای روزانه ‎#]رسانه‌های تندرو] زد؟
چرا اونها مشکلی نداره ولی حرف مدیری مشکل داره؟

علی احمدنیا: ‏هنوز اقایان به این فهم و درک نرسیدند که حرفهای مدیری باعث نا امیدی مردم نیست، بلکه عملکرد آقایان تیشه به ریشه ‎#امید میزنه.
عملکرد مسئولی که با یقه بسته مرگ بر امریکا می‌گوید ساعتی بعد پول به حساب فرزند در آمریکا برای تحصیل و زندگی می‌ریزه.

استراتژیست سیل‌بان: ‏آفرین
به آدمی که سیل له و لوردش کرده،خونه و زندگیش روخمیرکرده نا امیدی تزریق کنید، آره بهش بگیدخونه اش تا۱۰سال دیگه درست نمیشه،بهش بگید تاسالها مجبوری توگل زندگی کنی،بهش بگیدهیچ فریادرسی نیست، اون موقع آماده ی خودکشیه وتمام
شمایک قاتل هستید
فرقه ی خطرناک پمپاژناامیدی
‎#مهران_مدیری

رسانه نیما: ‏من نمیدونم امثال مهران مدیری که درامد میلیاردی در یک سال دارن چه سختی تحمل میکنن که انقدر ناله میکنن،ناله مال اون بدبختی که تو سیل دار و ندارش رو از دست داد نه توییکه انقدر شکمت اومده جلو که دکمه ات به زور بسته میشه

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. صراحتا بگویم …..اذا ملک الاراذل هلک الافاضل……اساسا مدیریت این صداوسیمای ضدملی غیراز این نیست…..بازهم تکرار میکنم تمام این دلقک بازی ها فقط وفقط برای مشغول کردن اذهان از عوامل اصلی غارت اموال این دیارند….

  2. حرفاش عینا درباره دولت درسته با ذکر این نکته که سایر قوا و ارگانها رو هم باید شامل بشه ولی اجازه نداره

    4
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا