خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حلقه گردان تهدید نمایندگان در شبکه افق

علیرضا رحیمی، عضو اصلاح طلب کمیسیون امنیت ملی مجلس و از موافقان تصویب FATF در توییتی نوشت:

«حلقه گردان شبکه پیامک‌های تهدیدی درخصوص FATF به نمایندگان (خلیل موحد) سر از شبکه افق درآورد و مفسر #گام_دوم شد!

شبکه پیامک تهدیدی علیه نمایندگان با تضمین مصونیت راه بیاندازید و از صداوسیما آنتن بگیرید!

هرچه به انتخابات ۹۸ نزدیک می‌شویم چهره‌سازی‌های سیما نمایان‌تر می‌شود».

خلیل موحد کیست؟

روزنامه‌ی ایران در مهرماه سال 97 درباره‌ی خلیل موحد نوشت:

او را به‌عنوان یکی از چهره‌های سیاسی وابسته به جبهه پایداری در مشهد می‌شناسند. نام کاملش خلیل موحدی محصل طوس است و آن‌طور که خودش را در فضای مجازی معرفی کرده 49 سال سن دارد. موحد عضو سابق شورای شهر مشهد بوده و یکی دو سال می‌شود که کانال تلگرامی «خط هشتم» را مدیریت می‌کند. این کانال یکی از مراجع دعوت‌کننده مردم به تجمعاتی بود که منجر به اعتراضات دی ماه سال 96 شد.

حاج خلیل از سال ۱۳۸۷ با دوستان همفکر گروهی تشکیل داد که در مشهد به‌عنوان اهالی حسینیه فرهنگی قرآن و عترت مشهور است. او به مدد این حسینیه امیدوار بود نماینده مشهد در مجلس نهم باشد، اما در فهرست اصلی اصولگرایان قرار نگرفت. اما همین نامزدی و همچنین انتقادات تندی که به سید محمد پژمان شهردار سابق مشهد داشت، کمک کرد تا سال ۹۲ وارد شورای شهر مشهد شود. اما سال ۹۶، فهرست اصلاح‌طلبان مانع ورود موحد و همفکران تندروی او به شورای شهر شد. خلیل موحد در دوران مذاکرات هسته‌ای، یعنی همان زمان که موج تجمعات موسوم به «دلواپسیم» در برخی شهرها به راه افتاده بود سخنران اصلی این مراسم در شهر مشهد بود. کانال تلگرامی حسینیه قرآن و عترت پس از الحاق ایران به کنوانسیون منع تأمین مالی تروریسم، هنوز هم فعال است و شماره نمایندگان را در کانال خود منتشر می‌کند و از اعضا می‌خواهد به نمایندگان پیام ارسال کنند.

خلیل موحد فقط نسبت به مسائل سیاست خارجی ایران حساس نیست و زمانی که بهار امسال، امیر شهلا عضو شورای شهر مشهد به زندان افتاد، مطالب مفصلی درباره ارتباطات غیراخلاقی این عضو اصلاح‌طلب شورای شهر مشهد در رسانه‌های همسو با خود منتشر کرد! با این حال بعد از مدتی تمامی این مطالب را از حذف کرد. البته مهم‌ترین نکته درباره خلیل موحد به انتخابات مجلس یازدهم بر می‌گردد؛ محافل سیاسی مشهد می‌گویند او اسب خود را برای این انتخابات زین کرده و سخت در پی آن است تا با سه نماینده دیگر مشهد که از قضا چون او نسبت‌های محکمی با جبهه پایداری دارند رقابت کند؛ بی‌آنکه بخواهد این بار عصای دست پژمانفر، کریمی قدوسی یا قاضی‌زاده هاشمی در این انتخابات باشد».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا