خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انفجار بندر بیروت تکرار می‌شود؟!

یک مسؤول لبنانی امروز نسبت به وجود کانتینرهای حامل مواد قابل انفجار در بندر بیروت و احتمال تکرار انفجار این بندر هشدار داد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه الجمهوریة چاپ لبنان، باسم القیسی، مدیرکل مدیریت و سرمایه‌گذاری بندر بیروت امروز در کنفرانس مطبوعاتی اظهار کرد: کانتینرهایی حاوی مواد قابل انفجار در بندر وجود دارند و ما کتبا این مساله را به مسؤولان مربوطه اطلاع دادیم و از گمرک خواستیم این مواد را از بندر بیرون ببرد.

القیسی با اشاره به اینکه دوشنبه آتی شکایتی را در مورد وجود این کانتینرهای حاوی مواد منفجره در بندر تنظیم و مطرح خواهد کرد، از اداره گمرک لبنان خواست قانون را اجرا کرده و شرکت‌های دریانوردی را مجبور کند کانتینرها را مجددا بارگیری کنند.

مدیرکل مدیریت و سرمایه‌گذاری بندر بیروت با اشاره به اینکه بازرگانان در مورد انبار گندم و مواد غذایی مشکل دارند، گفت: به همین دلیل ما روش تحویل مستقیم از کشتی به کامیون سپس به محل آسیاب و یا انباری بیرون بیروت در پیش گرفته‌ایم.

انفجار چهارم اوت گذشته در بندر بیروت موجب ویرانی گسترده‌ای در این بندر، اطراف آن و خیابان‌های بیروت شد و ۱۹۰ کشته و بیش از ۶۰۰۰ زخمی بر جا گذاشت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا