خرید تور تابستان ایران بوم گردی

… مچکریم! گردهمایی اصلاح طلبان در زاهدان لغو شد

در حالی که قرار بود جمعه 16 اسفند گردهمایی اصلاح طلبان سیستان و بلوچستان در تالار هزار نفری فردوسی زاهدان برگزار شود مقامات مسوول استان با حضور محمد رضا خاتمی در این گردهمایی مخالفت کردند؛ دی پی این مخالفت این مراسم لغو و به برگزاری آن به زمان دیگری موکول شد.
بنا بر گزارشی که در اختیار انصاف نیوز قرار گرفته، کمیته ی برگزاری گردهمایی با اعلام این خبر در اطلاعیه ای نوشت: «ضمن احترام به تصمیم مسوولان و پذیرفتن آن، از آنجایی که امکان برنامه ریزی فوری برای جایگزینی جناب آقای خاتمی را ندارد ناگزیر است گردهمایی روز جمعه را لغو و به زمان دیگری موکول کند.
کمیته برگزاری گردهمایی از تمامی دعوت شدگان به مراسم که از شهرهای دور و نزدیک استان آماده حضور در مراسم شده بودند عذرخواهی کرده و امیدوار است در فرصت مناسب دیگری این گردهمایی برگزار شود.
تقاضای حدود سه هزار نفر از فعالین استان برای حضور در این گردهمایی بار دیگر نشان داد که همچنان اصلاحات اعتقاد اصلی مردم استان است. اعتقادی که تندروی ها و هیاهو ها و شانتاژ های سیاسی افراطیون و کاسبین سیاسی استان خللی در آن وارد نمی کند.
شاید کاسبین سیاسی استان، همانها که در انتخابات ریاست جمهوری و همچنین شورای شهر شکست سخت و مفتضحانه ای خوردند و عیار سیاسی و جایگاه مردمی شان مشخص شد، تصور کنند با لغو این گردهمایی پیروز شدند اما بدانند مردم راه و مسیر خود را انتخاب کرده و اسیر این صحنه آرایی ها نخواهند شد.
ما همچنان معتقدیم اصلاحات بهترین راه اداره کشور است، ما نظام جمهوری اسلامی ایرانی را از آن خود می دانیم و اجازه نمی دهیم کاسبین سیاسی و تندروهای افراطی در جهت منافع باندی و شخصی خود  آن را مصادره کنند.
با احترام 
کمیته  برگزاری گردهمایی اصلاح طلبان سیستان و بلوچستان
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا