خرید تور تابستان ایران بوم گردی

“شیوه‌ی تعدیل نیرو در روزنامه همشهری غیراخلاقی بود” 

حسن خلیل‌آبادی، رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران با انتقاد از تعدیل ۱۰۵ نفر از کارمندان روزنامه همشهری، شیوه این کار را غیراخلاقی و توأم با بی‌احترامی خواند و تاکید کرد: مؤسسه همشهری باید این رفتار را جبران کند.

به گزارش ایسنا، خلیل‌آبادی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با اعتراض به نحوه برخورد مؤسسه همشهری با تعدادی از افراد تعدیل شده، گفت: در اولین روز کاری که ما مشغول تبریک گفتن به یکدیگر بودیم، ۱۰۵ از کارمندان همشهری هنگامی که انگشت خود را بر روی دستگاه گذاشتند متوجه شدند که مشخصات آن‌ها به عنوان کارمند تعریف نشده و از طریق دستگاه ثبت ساعت از بیکار شدن خود باخبر شدند.

وی با بیان اینکه این ۱۰۵ نفر از طریق دستگاه حضور و غیاب اخراجشان را متوجه شدند، گفت: این مسئله نشان می‌دهد که شهرداری تهران فاقد استراتژی مشخص برای تعدیل نیرو است. یادمان نرفته که پیش از این نیز ۲۷۰ نفر از افرادی که به صورت تن‌خواهی با سازمان ورزش همکاری می‌کردند به این شیوه تعدیل شدند.

وی با بیان اینکه تعدیل نیرو باید بر پایه اخلاق باشد و این شیوه به بی‌احترامی بیشتر شبیه است تا تعدیل نیرو، گفت: می‌بایست از شش ماه قبل تعدیل نیرو به افراد اطلاع داده شود و مؤسسه همشهری نیز باید این رفتار را جبران کرده و به شورای شهر گزارش دهد چراکه مردم به ما رأی دادند تا روش‌های سرهنگی به فرهنگی تبدیل شود نه اینکه بله‌قربان‌گویان مدیریت قبلی بمانند و شخصیت‌های کمتر شناخته شده با چوب تعدیل، تنبیه شوند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا