خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سرقت از بازیگران در مراسم تشییع جمشید مشایخی!

آذر معماریان همسر زنده یاد علی معلم با انتشار پستی غم انگیز خبر از سرقت در مراسم تشییع جمشید مشایخی داد.

به گزارس سایت نمناک مراسم تشییع پیکر استاد جمشید مشایخی شنبه17 فروردین ماه 98 با حضور جمع کثیری از مردم و هنرمندان از مقابل تالار وحدت برگزار شد. عده زیادی برای بدرقه استاد مشایخی به خانه ابدی اش در این مراسم حضور یافتند اما اتفاقی عجیب در این مراسم رخ داد که همه را حیرت زده کرد.

دزدی از کیف و اموال هنرمندان و مردم در مراسم تشییع جمشید مشایخی اتفاق تاسف باری بود که با واکنش هنرمندان مواجه شد.

آذر معماریان همسر زنده یاد علی معلم با انتشار پستی به سرقت در مراسم تشییع استاد مشایخی واکنش نشان داد.

او با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت : این متن وعکس را تو صفحه نعیمه نظام دوست عزیز دیدم چقدر تاُسف برانگیزه وقتی یک عده از درد ازدست دادن ودوری عزیزشان حالشان بداست یک عده دیگر درپی زدن اموال مردم هستند وصاحب مجلس وعزا خجالت می کشد وکاری از دست اش برای اینگونه جیب بری های ناجوانمردانه بر نمی آید متاُسفانه درمراسم همسر من هم این اتفاق افتاد ویکی از موبایل هایی که به سرقت رفت مبایل برادر شوهرم بود فکر نمی کنم کار خیلی سختی باشد پیدا کردن این جیب بران ناجوانمرد زیرا تمام این مراسم ها فیلمبرداری میشود کافی است متخصصین آگاهی سه چهارتا از این فیلم ها را ببیند وآدم های مشترک که نزدیک هنرمندان مال باخته میشوند را شناسایی کنند وبا تحقیق وبررسی جیب برها را پیدا کنند.

بنظر می رسد هرچه جلو تر رفته ایم از این دست ناامنی ها بیشتر شده است.

دوستان عزیز بارها از من برای سرقت خانه مان که در روز اول ماه رمضان سال گذشته اتفاق افتاد سئوال می کنند که دزد خانه تان پیدا شد یا نه؟ متاسفانه باید بگویم نه …..

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا