خرید تور تابستان ایران بوم گردی

“احمدی‌نژاد در حال ارتباط‌گیری با اصلاح‌طلبان است”

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی درباره نظر جمعیت رهپویان نسبت به بازگشت احمدی‌نژاد گفت: شواهدی نشان می‌دهد که ایشان قصد بازگشت به صحنه سیاست را دارد، اما بنده معتقدم که وی کامروایی در حوزه سیاست ندارد.
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علیرضا زاکانی بعد از ظهر دوشنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه وقایع 88 یکی از بزنگاه‌هایی بود که جنبه‌های داخلی و خارجی داشت اظهار کرد: فتنه 88 در واقع دشمن را از موضع شک و انزوا و بی‌تحرکی به موضع فعال رساند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: 9 دی ویژگی ممتازی داشت که عنایت الهی در تجلی گسترده مردم نقش ممتازی ایفا کرد که این متعلق به انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه فتنه‌گران انقلاب اسلامی را تا لبه پرتگاه کشاندند تصریح کرد: انتظار این است که همه فعالان سیاسی نسبت خودشان را با خط قرمز فتنه و همراهی با حرکت مردمی 9 دی مشخص کنند زیرا همواره قرار گرفتن مسئولان در کنار مردم تضمینی برای حرکت انقلاب اسلامی است.
دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در ادامه درباره ویژگی مثبت دولت روحانی و توجه وی به حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: این از ویژگی‌های خوب دولت است و این نگاه می‌تواند مشکلات درمانی جامعه را کاهش دهد.
زاکانی درباره بودجه امسال کشور اظهار داشت: بودجه امسال با چالش کاهش قیمت نفت مواجه شده زیرا به دلیل تک‌پایه بودن نرخ نفت ما با یک محدودیت مواجه هستیم.
وی با اشاره به اینکه در این بودجه نگاه سیاسی نهفته است و این قابل قبول نیست اضافه کرد: به عنوان نمونه بودجه نهاد ریاست جمهوری اضافه شده و همچنین موسسه حضرت امام(ره) که مدیریت آن در اختیار سیدحسن خمینی است، رشد بالایی داشته است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نگاه واقع‌بینانه‌ای به بودجه وجود ندارد و در توزیع بودجه مسیری انتخاب شده که رنگ و بوی سیاسی دارد.
وی درباره ترکیب مجلس آینده گفت: مجلس آینده به وحدت و دقت‌نظر بین اصول‌گرایان بستگی دارد و اگر این وحدت ایجاد نشود اصول‌گرایان به خودشان می‌بازند.
زاکانی اضافه کرد: رقبا دل‌خوش هستند که از طریق سه ویژگی بر اصول‌گرایان غلبه کنند و تلاش دارند که اصول‌گرایان به وحدت نرسند و ایجاد رنگ روانی برای برنده کردن خودشان را درانتخابات در برنامه کاری‌اشان قرار داده‌اند.
وی با اشاره به اینکه اصلاح‌طلب‌ها به شدت به دنبال نتیجه مذاکرات 1+5 هستند گفت: آنها می‌خواهند از این امر برای تبلیغ خودشان در انتخابات استفاده کنند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اصلاح‌طلب‌ها تلاش دارند که از طریق تفرقه به اهداف خودشان که همان پیروزی در انتخابات هست دست یابند و در این راه به حفظ منافع ملی نیز توجه ندارند.
وی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان در انتخابات گذشته تلاش کردند که برخی اصولگرایان را در صحنه نگه‌دارند تا به نتیجه نرسند بیان داشت: آنها در حال حاضر هم شاید در ظاهر اعلام کنند که وحدت ندارند ولی در زمان انتخابات برای جلوگیری از پیروزی اصول‌گرایان با هم متحد می‌شوند.
زاکانی در ادامه گفت: اطرافیان دولت یازدهم معتقدند که برای بقا در سمت ریاست جمهوری باید در مجلس نهم قاطبه افراد همسو با دولت در مجلس حضور پیدا کند.
وی درباره بحث گرانی در کشور گفت: صحبت‌های دولت‌مردان درباره گرانی داری تناقض است، زیرا کار کارشناسی دقیق و دقت نظر در تعیین قیمت‌ها وجود ندارد.
این مسئول خاطرنشان کرد: دولت برای جلوگیری از کاهش نگرانی با مردم رو راست باشد، زیرا مردم ما از تبعیض و راست نبودن به شدت بیزار هستند.
زاکانی با بیان اینکه یکی از مشکلات مهمی که در کشور باید پیگیری شود عدم نظارت کافی است افزود: مجلس ابزار نظارتی قوی دارد که اگر فعال شود و با دولت دست به دست هم بدهند بسیاری از مشکلات جامعه حل می‌شود.
وی ادامه داد: اگر ابزازهای قوی که در دولت و مجلس برای نظارت در اختیار این دو نهاد وجود دارد به‌کارگیری شود در کشور شاهد شرایط مطلوبی خواهیم بود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره نظر جمعیت رهپویان نسبت به بازگشت احمدی‌نژاد گفت: شواهدی نشان می‌دهد که ایشان قصد بازگشت به صحنه سیاست را دارد، اما بنده معتقدم که وی کامروایی در حوزه سیاست ندارد.
زاکانی ادامه داد: احمدی‌نژاد در سال 84 خود را نماد اصولگرایی و خدمتگذار مردم معرفی کرد و مردم به وی اعتماد کردند اما در مسیر خدمت دچار مشکل شد.
وی ادامه داد: مردم به احمدی‌نژاد اقبال کردند ولی روز به روز تفکر اصول‌گرایی‌اش کمتر شد و در نهایت هم مغضوب اصول‌گریان شد هرچند که با استفاده از توان اصول‌گرایی موفق شد در صحنه سیاست قرار گیرد ولی در هیچ جا با تفکر اصول‌گرایی همراه نبود.
زاکانی با اشاره به اینکه اصولگرایان دیگر با احمدی‌نژاد همراه نخواهند بود ادامه داد: در حال حاضر ایشان با جریان اصلاح‌طلب نیز در حال ارتباط‌گیری است که با این وجود ایشان اقبالی برای قرار گرفتن در محافل سیاسی ندارد.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا