خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شایعاتی مبنی بر فوت اسماعیل شنگله [+تکمیلی]

در فضای مجازی و خبرهای غیررسمی شایعاتی مبنی بر فوت اسماعیل شنگله بازیگر و استاد هنرهای دراماتیک در حال پخش شدن است.



.
اسماعیل شنگله، کارگردان، بازیگر، مترجم و از اساتید برجسته بازیگری در دانشکده هنرهای دراماتیک، ساعتی پیش بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.
.
به گزارش فیلم نیوز، فرزند این بازیگر دقایقی قبل با انتشار پستی درگذشت این بازیگر را تایید کرد.
.
اسماعیل شنگله بازیگر اصیل و گزیده‌ جوی سینما و تلویزیون، به واسطه جاافتادگی در نقش‌ها و صدای گرم و مهربان و منحصر به فردش، با وجود اینکه می‌توانست حضور متداوم‌تری در بازیگری داشته باشد، اما بسیار با احتیاط در این مسیر قدم برداشت و ترجیح داد در هر نقشی ظاهر نشود.
.
آخرین نقش آفرینی این هنرمند پیشکسوت، به هفت سال قبل و بازی در سریال «سال‌های ابری» برمی‌گردد. او در طول این مدت، پیشنهادهای بسیاری را به دلیل کسالت و زندگی خارج از تهران رد کرد و تصمیم گرفت فعالیتی در این حرفه نداشته باشد.
.
«دایره مینا»، «آبی»، «سام و نرگس»، «گاهی به آسمان نگاه کن»، «سگ کشی»، «پارتی»، مجموعه های «سال های برف و بنفشه»، «روشن تر از خاموشی»، «روزهای زندگی»، «باران عشق» و … از جمله فعالیت های زنده یاد شنگله بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

یک پیام

  1. جالبه که هنوزم رسانه ها روش سانسور حقایق و ماله کشی برای عوارض واکسن‌های مرگبار کرونا رو در پیش گرفتن و تقصیر دسته دسته زیر خاک رفتن مردم رو بر گردن کرونا میندازن که البته همین دروغ شونم بنوعی تاییدی برناکارآمدی واکسم هاست و این سوال رو در اذهان عاقل و دارای خرد ایجاد می‌کنه که چرا هنرمندی که سه دوز واکسن دریافت می‌کنه باید کرونا بگیره و بمیره!!؟؟؟!!!! خجالت بکشيد بسه دیگه تا کی قراره سبک زندگی کبک وار رو در پیش بگیرید رسانه‌های سانسورچی!!؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا