خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سرگشاده با رییس جمهور: استاندار هتاک خوزستان را عزل کنید

سعید رضوی فقیه، جامعه شناس، در نامه‌ای سرگشاده به حسن روحانی رییس جمهور از او خواست که استاندار خوزستان را به خاطر هتاکی به یک شهروند عرب خوزستانی عزل کند.

به گزارش انصاف نیوز، متن این نامه در پی می‎آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای روحانی رئیس محترم جمهوری اسلامی؛

با سلام و احترام معروض می دارد اخیرا ویدئویی در فضاهای مجازی پخش شده که در آن استاندار خوزستان یکی از شهروندان شریف آسیب دیده از سیل را به صِرف اعتراضی ساده مورد اهانت و اتهام قرار داده و به جای مرهم نهادن نمک بر زخم او می‌پاشد. ظاهرا وی فراموش کرده عامل دولت مرکزی در منطقه است و دولت مرکزی نیز عامل مردم ایران از هر قومیت و زبان و مذهب. متاسفانه در حکومت مستقر حاضر که قرار بوده حکومت عدل علی علیه السلام باشد تنها اسمی از آن قهرمان عدل و عقل باقی مانده و رسمها عموما به خلاف عدالت و عقلانیت جاریست و درشت گفتن و تندی کردن تبخترآمیز و بی ادبانۀ مسئولان و منسوبانشان با مردم نجیب و صبورمان امری بسیار فراگیر و عادی شده است.

جناب آقای روحانی،

من در این نامه برای حقوق تضییع شدهٔ خود چانه نمی زنم و تا به حال برای رفع هیچیک از محدودیت‌ها وممنوعیت‌های غیر قانونی متعدد نه به شما و نه به مقامات بالاتر از شما شکایت نبرده و اظهار درخواستی نکرده ام اما اینک با صراحت از شما خواهش میکنم برای دفاع از کرامت و حرمت خدشه دارشدهٔ یکی از شهروندان شریف و آسیب دیدهٔ ایران که بمثابه توهین به همۀ ایرانیان است، سریعا نسبت به عزل استاندار ریاکار بی‌مبالات و دلجویی از آن هموطن گرامی و تمامی مردم خوزستان اقدام کنید. اقدام استاندار خاطی خوزستان در نوع خود اولین مورد نبوده و احتمالا آخرین مورد هم نخواهد بود اما شما وظیفه دارید با این مورد و موارد مشابه بعدی چنان برخورد کنید که درسی برای امروز و فردای همۀ کارگزاران دولت تحت مدیریتتان باشد.

جناب آقای رئیس جمهوری،

خودداری از توبیخ و عزل استاندار هتاک خوزستان و حتی تعلل و تاخیر در این کار بدان معناست که شما نیز به اینگونه رفتارها با مردم که ولی‌نعمت جمیع کارگزاران کوچک و بزرگ نظامند رضایت دارید که ان شاء الله چنین نیست اما اگر خدای ناکرده چنین باشد در کمال احترام باید عرض کنم در این صورت تکلیف ما با شما روشن خواهد بود.

والسلام علینا و علی عباد الله الصالحین
نوزدهم فروردین 1398 خورشیدی
سعید رضوی فقیه

سرلشگر سلیمانی: مشتاقان دفاع از حرم به کمک سیل زدگان خوزستان بیایند

آخرین خبرها از سیل در خوزستان

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. جمعش کنیداین بساط مسخره ومضحک رو……..یک اسیب دیده دراوج ناراحتی وناامیدی سخنی به استاندارگفته .دراین اوضاع دهشتبارمنطقه شخص مخاطب پاسخی بدوراز نزاکت وشانیت مسئولیتش به اوداده …….اصلاح این رفتار پوزش استاندار وطلب بخشش وتقریب ان شهروند اسیب دیده خاتمه موضوع است…..حضرات انطرف گودنشسته اند ویافتم یافتم سرمیدهند…..مثلا عنوان اصلاحطلب راهم یدک میکشند…

  2. تو با اين سن و سال و اعصاب معصاب بى نظيرت مى بايستى استاندار زن جان ميشدى يا بالعكس ! تو رو چه به نوكرى مردم بزرگ خوزستان ؟! نوكر بايد در مقابل اربابش ادب داشته باشه .

    4
    2
  3. اینکه استاندار خوزستان یکی از اصلاح طلبان ریشه دار استان است بر کسی پوشیده نیست. اینکه یک کارگزارانی معامله گر همراه با آمدنیوز معلوم الحال در بلبشوی بحران موجود که اگر نبودند تیم دانشگاهی همراه شریعتی معلوم نبود چه بالایی بر سر خوزستان می آمد گردن دراز می کند و نسخه می پیچید نشان از کلیت اوضاع مملکت دارد.

    1
    1
  4. فصل الخطاب : خودداری از توبیخ و عزل استاندار هتاک خوزستان و حتی تعلل و تاخیر در این کار بدان معناست که شما نیز به اینگونه رفتارها با مردم که ولی‌نعمت جمیع کارگزاران کوچک و بزرگ نظامند رضایت دارید که ان شاء الله چنین نیست اما اگر خدای ناکرده چنین باشد در کمال احترام باید عرض کنم در این صورت تکلیف ما با شما روشن خواهد بود.

    1
    1
  5. جناب رضوی فقیه…افتاد؟؟؟؟؟لطفا کمی از توسن روشنفکری دوراز واقعیات جامعه پیاده شو ..وطلبگی اموختن جامعه خودرا مجددا انتخاب کن…..

    1
    2
  6. استاندارعصبانی شده وحرف بی ادبانه زده .باید معذرتخواهی کند وقضیه حل میشود.چه لزوم به عزل؟اگرایشان ازاین برخوردها زیاد داشته البته باید برخورد شدیدترکردحتی عزل او.ولی تاحالا مورددیگری دررسانه ها بیان نشده یا من ندیده ام.

  7. این دولت متکبر از صدر وتا ذیلش به توهین تحقیرمردم عادت کردن شریعتی یک … ریاکار است که از هیچ بی ابرویی برای داشتن پست و منصب رو گردان نیست مردم باید عزلش کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا