خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سخنگوی شورایعالی امنیت ملی: تصمیم ترامپ علیه سپاه شوی تبلیغاتی است

کیوان خسروی، سخنگوی شورای عالی امنیت ملی گفت: تصمیم ترامپ علیه سپاه پاسداران بیش از آنکه امکان اجرایی‌شدن داشته باشد یک شوی تبلیغاتی است. شکاف درون هیات حاکمه آمریکا به‌ویژه مخالفت و ترس پنتاگون و سیا از تبعات این تصمیم بسیار جدی بوده و عاملی بازدارنده در زمینه اجرایی‌شدن آن است.

به گزارش ایسنا، خسروی در گفت‌وگوی ویژه خبری دوشنبه‌شب اظهار کرد: تصمیم آمریکا در مورد قرار دادن نام سپاه در فهرست گروههای تروریستی اقدامی انفعالی از سوی بزرگ‌ترین حامی تروریسم در برابر موفق‌ترین نیروی زبده ضد تروریسم است.

وی گفت: تصمیم ترامپ بیش از آنکه امکان اجرایی‌شدن داشته باشد یک شوی تبلیغاتی است. شکاف درون هیات حاکمه آمریکا به‌ویژه مخالفت و ترس پنتاگون و سیا از تبعات این تصمیم بسیار جدی بوده و عاملی بازدارنده در زمینه اجرایی‌شدن آن است.

خسروی ادامه داد: پیش‌بینی‌های لازم از مدت‌ها قبل برای مقابله با تبعات احتمالی این تصمیم اتخاذ شده و متناسبا به مورد اجرا گذارده می‌شود. از امروز، ماهیت نیروها و پایگاه‌های آمریکا در منطقه برای ما کاملا متفاوت بوده و هرگونه حرکت غیر معمول از سوی آنها به عنوان رفتار یک گروه تروریستی مورد ارزیابی و اقدام متقابل قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا